kohdukaulan pehmeneminen

ensikko

Olen v.22 6 ja jouduin käymään lääkärillä eilen supistuksien ja kipujen vuoksi. totesivat kohdunkaulan olevan pehmeä mutta aukeamista ei ollut tapahtunut.(onneksi) nyt olen saikulla kuun loppuun. kyselisin vain että onko muilla kokemuksia tästä ja jos on niin miten teillä meni, kuinka paljon uskalsitte liikkua jne jne? itse olen aika hermona tästä ja pelottaa. tämä kuitenkin ensimmäinen raskaus 8 ivf-hoidon jälkeen.

2

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......................

odotan nyt kolmatta. kun esikoista odotin jouduin jäämään sairaslomalle rv 16 , kun supisteli niin paljon. sain liikkua ihan normaalisti mut hitaasti, en saanut imuroida ja sexi piti jättää pois. rv 28 oli auki 1cm ja minulle laitettiin semmonen lanka et se pitäisi sen kohdunkaulan kiinni. se lanka otettiin pois rv 36 ja poika syntyi 3 päivää sen jälkeen, kaikki meni hyvin. tokassa raskaudessa ei mitään ongelmaa, kohdunkaula kiinni ihan rv 38 asti. nyt odotan kolmatta ja rv 26. kävin eilen lääkärissä kun niin kovasti supistaa ja välillä oikeen kipeestikkin. kohdunkaula kiinni mutta pehmee. lääkäri määräsi lepoa, ei saa nostaa mitään, ei imuroida eikä kyykkiä. sexin sai taas unothaa ... lääkäri sanoi et viikossakin tapahtuu paljon ja saattaa paikat aueta. siis sain uuden ajan äitipolille heti ens viikoksi. jos supistukset loppuvat niin joudun käymään enään joka toinen viikko. lääkäri sanoi et hyvä jos vauva saisi olla sen 10 viikkoa vielä mahassa, sit ei mitään haittaa eikä yritetä estää jos syntyy. ota siis iisisti, älä rasita itseäsi turhaan. nuilla viikoilla ei ole kiva jos paikat alkaa aueta ja silleen. kaikilla se naru ei pysy. heti jos kipuja niin lääkäriin, jos supistelee paljon niin lääkäriin. jos alkaa hirveesti supisteleen niin saattaa olla joku tulehdus.

• kävin tänään neuvolalääkärillä ja viikkoja on nyt 26 6 ni mulla oli kohdunkaula puolipehmeä ja sormenpään verran auki, jäi kovasti tää asia mietityttämään vaikka lääkäri sanoi et et pitäisi olla vakavaa... mut silti pikkasen jännittää ku jo täs vaiheessa pikkasen auki ja puliks pehmee.. toiv kaikki menee hyvin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2325
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1896
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe