Joku ystävällinen henkilö on käynyt antamassa s24-profiililleni huiman yhden tähden! Näkeekö jostain, kuka tuon pisteytyksen on antanut vai onko tuo profiilien pisteytys järjetöntä myös siltä osin, ettei profiilin omistaja itse näe kuka pisteitä jakaa?
Profiilin arviointi
23
2001
Vastaukset
- S24:n profiilin omistaja...
Arvioijat jotka käyvät noilla profiilisivuilla tökkäämässä tähtiä,niin ei niitä voi tietää.Voithan sä katsoa sivulla käyneet,mutta jos sulla ei ole tosipakettia,niin et sä näe kuin kolme viimeisintä kävijää.Mä näen 50 kävijää. Tosin toi "tosi"paketti maksaa - se on sen huono puoli,mutta profiileista näkee enemmän.Kuinka paljon joku on saanut viestejä ja kuinka paljon hän on lähettänyt,kuinka moni torjunut jne...se on arvokasta tietoa,jos on haluaa ihan oikeesti tutustua ihmisiin.HE eivät voi kusettaa tai valehdella,koska noi tilastot rekisteröivät noi kaikki tiedot viimeiseltä kuukaudelta:) Noi arviot on josku tylsiä,jos jotkut haluavat pilailla ja antaa hyvälle profiilille vaan yhden tähden.No mä olen saanut useamman tähden arvion,mutta loppujen lopuksi en laita paljon paino-arvoa noille tähtiarvioinneille - kyl se paino-arvo on tuolla ihmisten luonteessa jne...kun tapaa ja näkee niin sitten se totuus tulee esille.Älä ota tuota juttua niin vakavasti. Tsemmppiä deittailuun!
- oli ilmaista
koko suomitreffit. Nyt on rahastus alkanut täälläkin...
- stalkkeri-stalkkeri
Jos on tositarkoituksella-paketti, niin näkyykö aina tuo TOSI-merkki, vai voiko käyttäjä piilottaa/salata tiedon halutessaan?
- minä vain
Parhaiten tutustuu toiseen ihmiseen kun ottaa riskin ja sopii treffit mahdollisimman pian. Itse olin käynyt kahvilla yhden miehen kanssa ja sopinut hänen kanssaan elokuviin menosta, kun sitten toinen mies ottikin yhteyttä ja halusi tutustua minuun. No, sovin hänen kanssaan treffit samalle päivälle ja sillä tiellä olen nyt. Ilmoitin tälle elokuva ystävälle tavanneeni kohtaloni ja näin elokuvaillan peruuntuneen. Ja kaikki tämä ilman "tositarkoitus" pakettia:)) Eihän reaali elämässäkään tutkita toisen kirjeenvaihtoa eikä yhteydenottoja, vaan otetaan riski ja tutustutaan mielenkiintoiseen ihmiseen. Pointtini on, että riskin otto kannattaa:)
- hmm...
Pitääkö uskoa jos omin silmin näkee? Mikä määrä on hyvä ja mikä huono? Jos on hyvä että saa hieman viestejä, niin minä ja moni muu saa aiheen kiittää nigerialaisia roskapostaajia.
- ihan vain omaksi huvikseen
oli ilmaista kirjoitti:
koko suomitreffit. Nyt on rahastus alkanut täälläkin...
tällaisia treffipalveluita rakenna ja ylläpidä? Vai pitäisikö suomi24 ylläpidon ja omistajien vain hyvästä tahdosta pyörittää tällaista järjestelmää :D
- kerran....
vahingossa yhden tähden, vaikka neljä piti. Perhana että harmitti, takuulla meni mahikset.
- kerran....
Sille höhöhöhö!
- täysin järjetöntä.
Toisaalta ainakin osa antaa esimerkiksi yhden tähden jos et esimerkiksi ole vastannut hänelle jne.
- siis voi p*rse!
jotka ovat ottaneet minuun yhteyttä. Olen vastannut (ystävällisesti!) jopa niille, jotka ovat hakemassa täysin vastakkaista naista kuin itse olen eli kirjoittajat eivät ole viitsineet lukea edes profiiliani. Silleen varmaan se oikea löytyy.
- voi olla
siis voi p*rse! kirjoitti:
jotka ovat ottaneet minuun yhteyttä. Olen vastannut (ystävällisesti!) jopa niille, jotka ovat hakemassa täysin vastakkaista naista kuin itse olen eli kirjoittajat eivät ole viitsineet lukea edes profiiliani. Silleen varmaan se oikea löytyy.
olla kuka tahansa. Heitin vain tuollaisen ilmaan kun tiedän että niinkin tehdään.
- tuo
Itselläni on huikeat 2 1/2 pistettä :D Tosin profiili ei ole edes kuvallinen.
- Pielessä
Tähditys oli aivan surkea uudistus. Kuinka kellään on pokkaa pisteyttää toista ihmistä muutaman lauseen perusteella. Eipä uudistus toimi muutenkaan, tiedot salaisissa kansioissa ei ainakaan minun osaltani pidä paikkaansa. Lähetettyjen / saapuneiden viestien määrät ovat aivan pielessä. Näyttää kun oisin massapostaaja, vaikka viestit ovat kulkeneet ihan synkrassa.Vierailijoiden määrät heittelehtivät jne...... Tosipaketin hankkijat, suhtautukaa varauksella "salaisiin kansioihin" , mikäli niihin käytte tutustumassa muiden profiileissa.
- toista ihmistä
Pielessä kirjoitti:
Tähditys oli aivan surkea uudistus. Kuinka kellään on pokkaa pisteyttää toista ihmistä muutaman lauseen perusteella. Eipä uudistus toimi muutenkaan, tiedot salaisissa kansioissa ei ainakaan minun osaltani pidä paikkaansa. Lähetettyjen / saapuneiden viestien määrät ovat aivan pielessä. Näyttää kun oisin massapostaaja, vaikka viestit ovat kulkeneet ihan synkrassa.Vierailijoiden määrät heittelehtivät jne...... Tosipaketin hankkijat, suhtautukaa varauksella "salaisiin kansioihin" , mikäli niihin käytte tutustumassa muiden profiileissa.
arvioida, vain hänen profiiliaan. Tämä on sikäli hyvä, että huonon profiilin (esim puuttelinen tai suorastaan huono sisältö) laittanut voi ymmärtää ongelman ja muokata profiilinsa paremmaksi.
- siis voi p*rse!
toista ihmistä kirjoitti:
arvioida, vain hänen profiiliaan. Tämä on sikäli hyvä, että huonon profiilin (esim puuttelinen tai suorastaan huono sisältö) laittanut voi ymmärtää ongelman ja muokata profiilinsa paremmaksi.
niin voiskoos sen vain ohittaa? Mun ikäisiä naisia on tällä seudulla 7! sivua, joten siitä pitäisi löytää joku, joka herättää positiivisiakin tunteita. Jokaisella lienee oikeus pitää itseään kuvaavaa profiilia, ja on aika mautonta arvostella toista.
- Ei käytetä hei!
niin voiskoos sen vain ohittaa? Mun ikäisiä naisia on tällä seudulla 7! sivua, joten siitä pitäisi löytää joku, joka herättää positiivisiakin tunteita. Jokaisella lienee oikeus pitää itseään kuvaavaa profiilia, ja on aika mautonta arvostella toista.
Siis arvosteluominaisuutta ei saisi käyttää lainkaan, jos ei sitten ole antamassa hyvää arvosanaa? Melko ihmeellinen periaate. Sinun täytyy vaan hyväksyä se, että kaikki eivät pidä samanlaisista profiileista. Jos se on jokun mielestä yhden tähden arvoinen, niin kyllä hänellä on oikeus antaa se yksi tähti, aivan samoin kuin sillä viisi tähteä antavalla. Miksi hänen pitäisi vaan jättää arvostelematta? Siksi kun jonkun ego ei kestä sitä että kaikki eivät pidä hänen profiilistaan?
- siis voi p*rse!
Ei käytetä hei! kirjoitti:
Siis arvosteluominaisuutta ei saisi käyttää lainkaan, jos ei sitten ole antamassa hyvää arvosanaa? Melko ihmeellinen periaate. Sinun täytyy vaan hyväksyä se, että kaikki eivät pidä samanlaisista profiileista. Jos se on jokun mielestä yhden tähden arvoinen, niin kyllä hänellä on oikeus antaa se yksi tähti, aivan samoin kuin sillä viisi tähteä antavalla. Miksi hänen pitäisi vaan jättää arvostelematta? Siksi kun jonkun ego ei kestä sitä että kaikki eivät pidä hänen profiilistaan?
Ymmärsit pointtini. Jos toisesta on negatiivista sanottavaa, niin mieluummin jättää sanomatta. Tai siis niin itse toimin/pyrin toimimaan, mutta eihän hyviä käytöstapoja ole tietenkään perustuslakiin kirjoitettu.
- profiilini
Ymmärsit pointtini. Jos toisesta on negatiivista sanottavaa, niin mieluummin jättää sanomatta. Tai siis niin itse toimin/pyrin toimimaan, mutta eihän hyviä käytöstapoja ole tietenkään perustuslakiin kirjoitettu.
on kuvaton mutta olen saanut paljon kehuja ja yhteydenottoja jossa nimenomaan mainitaan miten hyvä profiili minulla on. Silti arvio on 2 1/2 tähtejä. Mutta se ei haittaa mua yhtään. Tiedän että profiilini on hyvä ja oman näköinen.
- hmm...
Ymmärrän. Käykö tässä niin että skaala muuttukin ja 1 - 5 onkin jotain muuta? Voi ajatella ettei negatiivista arvoa voikaan antaa, vain pos. sanottavaa 1 - 5. Tai sitten voi ajatella, niinkuin täällä nyt näytetään ajateltavan: 1 tähti = negatiivista, 5 tähteä positiivista, 3 = neutraalia ja 0 tähteä = tyhjää, evvk, mitä lie. Skaalasta 1 - 5 tuleekin -2 - 2. Keskiarvo on nolla, se on normaalia. Enemmän keskitytty direktiiveissäkin siihen kuinka lehmät lentävät.
- Vaikka muuten sitä kehutaan
profiilini kirjoitti:
on kuvaton mutta olen saanut paljon kehuja ja yhteydenottoja jossa nimenomaan mainitaan miten hyvä profiili minulla on. Silti arvio on 2 1/2 tähtejä. Mutta se ei haittaa mua yhtään. Tiedän että profiilini on hyvä ja oman näköinen.
Ensin tuli yksi tähti ja sitten parempia arvioita, koska tähtien määrä nousi. Ilmeisesti joku jannu kiusallaan kävi laittamassa yhden tähden, ennen kuin ehdin montaakaan viestiä laittaa. Torjuntoja tulee ihmeesti, vaikka aina kaikille vastaan ja varsin monisanaisesti enkä koskaan mitään asiatonta. Kuvaton M
- ja torjunnoista
Vaikka muuten sitä kehutaan kirjoitti:
Ensin tuli yksi tähti ja sitten parempia arvioita, koska tähtien määrä nousi. Ilmeisesti joku jannu kiusallaan kävi laittamassa yhden tähden, ennen kuin ehdin montaakaan viestiä laittaa. Torjuntoja tulee ihmeesti, vaikka aina kaikille vastaan ja varsin monisanaisesti enkä koskaan mitään asiatonta. Kuvaton M
"Torjuntoja tulee ihmeesti" Voiko torjualle käydä torjunnan jälkeen lätkäisemässä yhden tähden?
- Nyt kyllä kostan hei!
ja torjunnoista kirjoitti:
"Torjuntoja tulee ihmeesti" Voiko torjualle käydä torjunnan jälkeen lätkäisemässä yhden tähden?
Siis voi jestas mitä pelleilyä. Toiset itkevät kuin eivät saa kaikilta hyvää arvosanaa ja toiset haluavat kostaa huonut arviot tai torjumiset. Jotenkin kuulostaa äärimmäisen lapselliselta touhulta. Jos toinen torjuu sinut oman käytöksesi takia, niin mitä kostamista siinä on? Jotkut taas torjuvat kaikki profiilissa käyneet, joilta ei toivo yhteydenottoja. Silloin kyse ei ole siitä että olisit itse jotain tehnyt väärin, vaan siitä ettet vain ole hänen makuunsa, eikä hän halua sinulta "turhaan" viestejä. Minusta jokainen saa päättää ihan itse, että kenen kanssa ei halua viestitellä.
... monenlaista tilastoa. Ja kuitenkin, parisuhde harvemmin perustuu tilastomatematiikkaan. Siis turhaa miettiä tähtien määrää, turhaa kaivella kävijöiden tilastoja. Rohkeasti tekemään avauksia, vastaamaan viesteihin ja treffailemaan ehdokkaita julkisille paikoille. Sitä kautta se löytyy, jos on löytyäkseen. Tämän systeemin kautta on kai paljon ihmiset toisiaan löytänyt, samoin on paljon mennyt treffejä tuhannen päreiksi, kun ihmiset ovat olleet jotain muuta kuin mitä ovat kertoneet. Arpapeliä, "parisuhdelottoa" tämä on, ja nyt ovat vielä rahastamassa osalla toiminnoista. Minun puolestani pitäkööt tunkkinsa, en maksa. Jatkan sopivan kumppanin hakemista aktiivisemminihan tuolta ulkoa, tietoverkon kautta mennään liikaa mielikuvien varassa. Onnea kuitenkin kaikille niille, jotka ovat tätä kautta kumppanin löytäneet. Samoin onnea niille, jotka aikovat jatkossakin tätä kanavaa käyttää hakemiseen. Koskaan ei voi tietää, mistä ja miten se sopiva ja mukava löytyy. Kevättä Teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144