Mitäköhän on sattunut kun Tuppuralassa ei tule kuumaa vettä ?
Kuumaa vettä
12
1347
Vastaukset
- äkkiä
Ei tule koko kaupungiss.
- !!?? ;)
Vesijohtovesi lämmitetään vasta talonyhtiön/talon omassa lämminvesivaraajassa kaukolämmön vedellä tai sähköllä! Vesilaitos toimittaa vain kylmää vettä yhden putken kautta. Lämmin vesi ei tule omassa putkessaan. ;)
- se kuule...
ihan näin mene,tutustuppa tarkemmin tähän asiaan...;)
- ???
se kuule... kirjoitti:
Sitä lämmitysmenetelmää? Tämä mahtaa olla mielenkiintoista.
se kuule... kirjoitti:
Klikkaa oheista linkkiä ja sieltä valitset powerpoint-kalvo esityksen, jovain homma selvenee: http://www.energia.fi/fi/kaukolampo Itse ongelmahan nyt oli seuraava: http://www.lansi-savo.fi/Uutiset/sähkökatkos_hämmensi_mikkelissä_9130396.html
- !!!!
se kuule... kirjoitti:
Joten tutustuppa itse paremmin...!
- meinas..
!!!! kirjoitti:
Joten tutustuppa itse paremmin...!
tulla väärinkäsitys.Tarkotin tohon edelliseen,ettei muka tule vettä...kyllähän vettä tuli....oli vaa kylmää.
- Outoja sattumia
Taloyhtiön tauti?!
- jotain häikkää.
Siinä siis syy.
- vika
tai ei oikeastaan senkään kai. Oli lyhyt sähkökatkos iltapäivällä n. klo 14.35 ja se sotki kaiken
- kuumaa vettä
ei tule, kannattaa soittaa veden toimittajalle. Keskustelupalsta ei auta!
- Ilkeitä
Aina ei auta mikään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329