Hyvää raitista huomenta. Hyvää Äitienpäivää myös kaikille äideille! Ilman viinaa on hyvä aloittaa tämä arvokas päivä.
10.05.2009 Äitienpäivä
11
537
Vastaukset
- m-wint
Äiti muorille ruusu ja raits kahvihetki.
- kaffeemuki
...ja hyvää äitienpäivää täältäkin. Mieleen tulee sama päivä jokunen vuosi sitten, kun en (juopottelujen takia) muistanut onnitella omaa äitiäni edes tekstiviestillä. Nyt pystyn kohtaamaan hänet jopa kasvotusten :)
Raittiina meinasin viettää tämänkin päivän, viinalla ei kannatte pilata hyvää olotilaa. Hyvää Äitienpäivää.
- ma-sa
Olen raittiina tänään.Onnittelut kaikille suomen äideille jotka palstalla poikkeavat.
- Enzian
Raittiina nautitaan tästäkin sunnntaista. Kävin jo seitsemän jälkeen hikilenkillä, kun lämpötila nousee päiväseltään "normaaleihin alkukesälukemiin" eli yli 25 astetta on tiedossa! On se vaan vissi ero hölkkäillä hyvässä hapessa ihanassa kesäaamussa krapulaoloon verrattuna. Kaikille äideille hyvää äitienpäivää ja palstalaisille leppoisaa sunnuntaita. Toivottaavpi enska etelästä :-)
- Spriten_voimalla
Hyvää äitienpäivää minunkin puolesta kaikille äideille. Soisi tämän päivän olevan alkoholittoman niin onnittelijoille kuin onniteltavillakin.
- åpoi
kukka ja kohmaton ukko, semmosta meillä
Hyvää äitienpäivää kaikille äideille, raittiina tänäänkin.
- Oolofi
Jep, raittiina aikoo Oolofikin äitienpäivää viettää. Eilen tuli otettua olutta(aika reilusti) ja whiskyä(kahvinplörön kera pari kulausta), but that is not very sad.
- Minyoo
Tänään 2vk ilman ja loppua ei näy!
ja viiden pienen mummina saanen ottaa osan onnitteluistanne itselleni ja kauniisti sanoa:Kiitos. Olen saanut tänään nauttia äitini että kaikkien läheisteni seurasta ja päiväni on ollut iloa täynnä:) Minä puolestani toivotan kaikille äideille paljon Onnellisia ja aurinkoisia päiviä. Pitänee tässä vielä noi pari lätkämatsia katsoa vaikka ei Suomi siellä enää mukana olekkaan:) Hyvää päivän jatkoa ja alkavaa viikkoa kaikille. Elämä raittiina jatkuu:)t pörri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134