Moi! Haluaisin tietää et onko turvallista liittää kannettava tietokone 300w inverter kuorma-auton tupakin sytyttimeen, kun itse laitteen ohjeessa sanotaan, et ei saa käyttää 24v virralla. Sitä vain tässä mietin, kun puhelimet ym navigaattorit latautuu kyllä.
Power Inverter 300w
7
804
Vastaukset
- kaikkea....
sitä näkee....
- Kake.
Älä suotta kirjoittele asiattomuuksia. Jos tiedät kysyjälle vastauksen, niin ole hyvä ja kerro se asiallisesti.
- eikä...
Kake. kirjoitti:
Älä suotta kirjoittele asiattomuuksia. Jos tiedät kysyjälle vastauksen, niin ole hyvä ja kerro se asiallisesti.
kyselisi..
- kaikki selviää
Koittamallahan kaikki selviää.Korkeintaan akku räjähtää tai tietsikka hajoaa tai molemmat tuskin siinä sen vakavampaa tapahtuu.....
- Makke-69
Oot kyllä hemmetin tyhmän kysymyksen tehnyt.
- ole 12V
Vaikka kuorma-autosta onkin kyse, niin eiköhän se tupakinsytytin anna 12 V jännitteen... Mittaa vaikka yleismittarilla jos arvelluttaa.
Voinet siis laittaa invertterin siihen sytyttimeen huoletta, mutta älä suoraan akun napoihin tms. viritykseen jos auto toimii 24 voltin systeemillä :)- as0d0as
Vaan 24VOLTIN JÄNNITE. Mittaa yleismittarilla jännite siitä tupaQsytytys_rasiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657