Hei! Ihmettelen, että missä ovat entiset hyvät kommilan hoitajat joutuneet, kun niitäei enää näe töissä? Silloin palvelu pelasi ja pystyi luottamaan hoitajan samaan, enää ei voi. Uudet hoitajt ovat tietämättömiä ja huonoja, entiste parempia. Vaaditaan siis entiset hoitajat takaisin! Muistelen oman hoitajani olevan Tiina, ja välillä oli joku pitkä vaalea, asiantunteva hoitaja. Nykyisin toiminta aivan huonoa, alaarvoista oikeastaan.
terveyskeskuksen hoitajat
3
686
Vastaukset
He tekevät vain työtään ja kärsivät siitä kun me valitamme. Koettakaa kestää. Syy on puhtaasti huonossa johtamisessa. Sieltä tämä pakka sotkettiin ja potilaat kärsii. Onko kukaan käynyt 11 päivän jälkeen toimiiko potilastoimistoon siirretty ajan varaus?
- eilen mennä
ensiapuun, koska puhelimella ei saanut ketään kiinni! Muutto kestää ainakin tämän viikon ...ai että potilastoimistoon on varaus siirretty!? Missä siitä on tiedotettu? Kävin maanantaina 3.krs:ssa ja siellä oli lappua jos toistakin ovella, mutta ei tietoa siitä missä varaus on. Ihmiset olivat vihaisia...selitys on vaan KUN ON MUUTTO, ei mikään toimi! Ensiavussa lääkäri sanoi, että valitettavasti on tähän menty tässä sairaalassa..ensisijaisesti pitäisi ottaa yhteyttää omaan hoitajaan tai lääkäriin... miten se nyt onnistuu - ei hän voinut sanoa. Lääkäri parka paiski iltapäivällä yksin töitä ensiavun- ja päivystyksen puolella. Säälin häntä todella - oli uupunut poika.
- ollikolli
Onpa tavallisen paksua tekstiä, jopa suoraan kohdennettuna tiettyihin henkilöihin, miltähän se kuulostais, jos potilaista lausuttais yhtä kövia totuuksia, tarvittaessa vaikka päin näköä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222