Osaatteko vinkata hyviä kauppoja vaatteiden, kenkien ym. osteluun Palmasta, Alcudiasta ja siltä väliltä? Kannattaako sinne moottoritien varrella olevaan Outletiin mennä? Entä vuokraautolla meno Palmaan, mihin auto kannattaa pysäköidä? Olen käsittänyt, että keskustaan ei tila-autolla välttämättä kannata lähteä ryysimään.. Kiitos vinkeistä jo etukäteen!
Shoppailu Mallorcalla?
2
1249
Vastaukset
- on täynnä
kauppoja,halvemmista kalliimpiin,samoin siellä sijaitsee 2 El Corte Ingles tavarataloa,joista Avenidas de Rossellon kadulla sijaitseva on monipuolisempi. Marratxin out-letistä voi joskus tehdä hyviä löytöjä. Autolla kannattaa mennä Porto Pi ostoskeskukseen,sieltä löytyy paljon shoppeja(mm.Mango,Zara,ym.ym.),ja heillä on myös oma parkkitalo (maksullinen)
- onnistuu..
Minäkin suosittelen Porto Pi ostoskeskusta,siellä on kaikki saman katon alla(jos vaikka sattuu sade päivä)ja parkkitilat samassa.Autolla sitten ehkä Isompaan El Corte Ingles-tavarataloon ja onhan siellä päin paljon muutakin......tässä muutama esimerkki Palman alueelta!Mallorca on mahtava lomapaikka:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635