Puutarhaani on ilmestynyt outo hiippari joka kaivelee puutarhastani kasveja juurineen Paratiisililja, vanhanajan narsissit, vanhanajan pioni ja viimeksi liskalehtinen heisi katosivat Jäljelle jää kuopppa, johon on työnnetty rahkasammalta tai ruohomätäs. Mitä tämmoiselle tyypille olisi tehtävissä muuta kuin julkinen häpeä? Todennäköisen kaivelijan naapuri sanoi että tyyppi vaikuttaaa muuten touhuissaan jokseenkin normaalille.
outo puutarhanharrastaja
2
906
Vastaukset
Että puutarhatonttusi herää yöllä henkiin ja ne ne kantaa naapuriin ;) Ei no, oikeesti, toi ei ole kyllä kivaa. Kukatkin kun tuntuu olevan nykyään aika arvokkaitakin. Jotta jokohan tuossa täyttyisi rikosoikeudellisessakin mielessä varkaus/näpistys. Mutta ei tällä kukka varkaalla ole kyllä kaikki "kotona", jos yö aikaan naapureiden pihoja käy "kuokkimassa".
- poliisille
Kotipiha on kotipiha, ja kaikki puutarhaan istutetut kukkasi on varmasti maksanut jonkin verran. Soita poliisille ja ota kännykällä tms kuva hiipparista että saadaan tyyppi kiinni, muuten hän jatkaa vain muiden pihoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329