Tulipa tässä taas huomioita Boldikset lavasteita. Ulko-oviin eivät ole siellä paljon kiinnittäneet huomiota. Ridgelän ulko-ovissa on kamalat raot, niin että näkyy pihalle. Saman huomasin Stephanien talon ovessa, keskellä rako, siinä missä on lukko. Seuratkaapa vain! Joten eipä ihme, jos näin heppoiset talot, niin helposti on Andy päässyt Brookelaankin. Jännästi ne heidän lattiatkin eli lavasteiden lattiat kolahtelee, oikeassa kodissahan ei kaiu sillä tapaa. Samaten on minua huvittanut muovisaniaiset. Eikö nyt tän luokan sarjassa olisi varaa oikeisiin saniaisiin tai edes silkkikukkiin. Nämä muoviset huojuvat "tuulessa" perin jäykästi.
Ridgelän ovet fuskaa
Cecilia 34
1
795
Vastaukset
- tämä halpa
sarja! En missään muussa sarjassa ole tavannut sellaista hutilointia kuin tässä. Tosin en ole enää tänä vuonna mokomaa katsonutkaan, mutta lavasteiden huonous onkin jo pitemmän ajan juttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595