Eli luistelin jokunen vuosi sitten (4 vuotta sitten) jonkin verran kirppikseltä löydetyillä rullaluistimella. Ainut syy miksi niin vähän tuli "harjoiteltua" oli se, että pihalta ei päässyt pois kuin suht ison ylämäen kautta, ja aloittelija olin ja olisin edelleen, niin vaikeuksia oli. Nyt pitäisi löytää halvat rullaluistimet, haaparannallakaan ei ollut ns. halpoja, mutta pitäisi olla myös hyvät, eli onko suosituksia. Suojat löytyy jo kotoa, ranteisiin, päähän ja polviin. Mutta miten tuo leukasuoja, olisiko järkevämpi hommata kypärä myös sillä ? Kun joskus olen ollut naama edellä menossa, joo ei ne ole taitoluistimet.
aloittelijalle
2
561
Vastaukset
- DiRulla
Leukasyndiä en ole itse käyttänyt lainkaa. Toissakeäsänä kaaduin löin pääni asvalttiin kovaa, mutta onneksi oli kypärä päässä. Otsankohdalta se kolahti asvalttiin. Jos rulliksia haluaa edullisesti niin oikea ajankohta hankkia on sesongin loppu. Nyt kauppiaat rahastavat ylihinnalla. Kysy kavereilta, katso huutonettiä. Jos luistelet matkaa hanki samantien 90 mm fillarit. Niitten jälkeen ei oikein pienempiin viitsi edes katsoa. 100 mm fillarit vaativat jo sitten vähän asennetta ja aika jäykän kengän.
- aloittaja
Tarkoitus olisi kuntoa nostaa luistimilla, mutta en varmaan alkuun kovin pitkää matkaa jaksa, ehkä sitten joskus. Viime kesänä oli jo tarkoitus aloittaa, mutta satoi niin paljon, että jäi, nyt ainakin olisi hyvät ilmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670