Eli nyt 1000l akvaario/terraario vain 400e. mitat 280*60*60 ja jalustan ja lasikannet saa mukaan. Ei muita tarvikkeita. itse tehty.
Vettä piti ainakin sillon kun tyhjennettiin.
Akvaario sijaitsee Tampereen vieressä Lempäälässä!
Tarjouksiakin otetaan vastaan ->kaikki huomioidaan!
Kyselkää lisää!
Myydään ISO Akvaario/Terraario halvalla!
Elina
6
2890
Vastaukset
- Aino
Miten kuljetus ajateltu? Kun asutaan Jyväskylässä, ja ei ole autoa, ja on aika isoki toi akvaario...
Olisin kyllä kiinnostunut ehkä, pistäpä viestiä sähköpostiin!
aino_k@luukku.com - ..heidi..
Hei!
Vieläkö sinulla on allas myynnissä, olen etsiskellyt 3metrin mittaista allasta. Ota yhteyttä vaikka sähköpostilla jos vielä myynnissä. hsilvend@nic.fi - assa
olisin kiinnstunut altaata?
onko vielä?- siikaa.s
hei onko toi allas vielä myynnissä!?
- Pasitapio
HEI!!
OLEMME TOSI kiinnostuneita altaastasi!!OTA pikaisesti yhteyttä!!
Yst.t.Pasi Soini , puh.0415243506 - perunakanalikki
ilmoitus vuodelta 2005! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820