Kyllä minäkin jo haluaisin löytää miehen ja tuntea jotain...8 kk ei ketään, ei mitään...on paljon ihanampaa elää kun saa rakastaa ja tuntea...tällaista tasaista tylsää yksinäisyyttä vain...
haluaisin jo tuntea
9
537
Vastaukset
- DD
Entä sitten, kun tunnet ja huomaat hänenkin tuntevan. Kuitenkaan et pääse
puusta pidemmälle. Se raastaa . Yksinäisyys tuntuu silloin paremalta. Todellisuus on kuitenkin toinen. ihminen kaipaa ihmisen luo - se on tosi .
Koskaan ei tiedä kuka se oikea / sopiva on . mutta onnea meille molemmille - voihanvoihan
Siis minä olin yksin toista vuotta ja ei minun elämäni ollut tylsää, lenkkeilin, kävin keikoilla, touhusin kaikkea lystikästä, vietin aikaa ystävieni seurassa. Yms.
En todellakaan etsinyt kaveria siksi että minulla olisi ollut tylsää, eikä kai kukaan halua olla toisen elämässä vain tylsyyden poistaja?- katsellut
Toista ihmistä ei tosiaan ole tarkoitettu oman henkisen tyhjyyden täyttämiseen ja oman tylsän elämämme vilkastamiseen. Se tyhjiö meidän on itse ensin täytettävä.
Muutoin ehkä asetamme sille toiselle ihmiselle epärealistisia odotuksia ja tarkemmin toiseen tutustuessamme petymme ja myös se toinen pettyy tajuttuaan sisäisen tyhjyytemme.
Sivuhuomautuksena vain: ei tämä uusi versio hassumpi ole sentään. Tarvii vain silmä tottua ensin! - pitää tottua
katsellut kirjoitti:
Toista ihmistä ei tosiaan ole tarkoitettu oman henkisen tyhjyyden täyttämiseen ja oman tylsän elämämme vilkastamiseen. Se tyhjiö meidän on itse ensin täytettävä.
Muutoin ehkä asetamme sille toiselle ihmiselle epärealistisia odotuksia ja tarkemmin toiseen tutustuessamme petymme ja myös se toinen pettyy tajuttuaan sisäisen tyhjyytemme.
Sivuhuomautuksena vain: ei tämä uusi versio hassumpi ole sentään. Tarvii vain silmä tottua ensin!Kyllä siihen tottuu kun alkaa käyttää taas. Muuten olen ihan samaa mieltä. Onnea!
- metaskeema
katsellut kirjoitti:
Sivuhuomautuksena vain: ei tämä uusi versio hassumpi ole sentään. Tarvii vain silmä tottua ensin!Tuollaiset jeesustelut kumppanin tarkoituksesta voi kirjoittaa uskonnot ja uskomukset palstalle.
- Citizen Kate
on vaarallista alkaa seurustella, koska todennäköisesti sopivan kohteen löytyessä sitä on "rakastuneempi" siihen rakastumisen tunteeseen kuin siihen ihmiseen. Ja jotta voisi säilyttää rakastumisen tunteen, sen toisen ihmisen pyrkii luomaan mielikuvissaan juuri oikeaksi, ja ummistaa silmät todellisuudelta.
- metaskeema
Tuollainen jeesustelu sen sijaan on vaarallista, koska se voi pilata koko kumppanin etsimisen mielekkyyden. On jokaisen oma asia, rakastuuko omiin tunteisiinsa vai ei. Minä itse rakastan rakastumisen tunnetta, mutta en valitettavasti ole löytänyt sille sopivaa kohdetta, enkä siis ole sen vuoksi onnistunut rakastumaan.
- ---
metaskeema kirjoitti:
Tuollainen jeesustelu sen sijaan on vaarallista, koska se voi pilata koko kumppanin etsimisen mielekkyyden. On jokaisen oma asia, rakastuuko omiin tunteisiinsa vai ei. Minä itse rakastan rakastumisen tunnetta, mutta en valitettavasti ole löytänyt sille sopivaa kohdetta, enkä siis ole sen vuoksi onnistunut rakastumaan.
Niin ja tuossa joku käy lenkillä ja keikoilla jne...no ihan kivaa joo...mutta kun olisi joskus kiva myös niitä petipuuhia harrastaa. Suoraan sanottuna minun naispuoliset ystävät eivät korvaa sitä miehen puutetta ja kumppanin puutetta. Heidän kanssa voi keskustella ja nauraa jne mutta jos seksiä tarttee niin eipä sitä voi rinnastaa... Ja yhden yön juttuja ja pelkää seksikaveria en halua. Minä tarvitsen sen tunteen ja rakkauden, että haluan jonkun kanssa niitä petipuuhia. Jotkut naiset kai sitten pärjäilee paremmin selibaatissa kuin toiset. Minua kyllä ottaa päähän kuukaudesta toiseen mennä nukkumaan yksin. Ja myös ihan sellaiset arkiasiat kuin ruokakaupassa käyminen voi muuttua tosi mukavaksi kun on se joku rinnalla. Eli minunkin mielestä on ihan älytöntä tuollainen puhe, että ensin pitää olla hyvä yksin, sitten vasta kumppanin kanssa. Mutta yksin tosiaan saa elää puutteessa koko ajan...ja se tekee minut ärtyneeksi (sen taas huomaa siitä, miten paljon eri tilanteissa kirosanoja pulpahtelee suusta).
Ihmetyttää miksi en kelpaa kenellekään. Pian kaksi vuotta erilleen muuttamisesta, reilu vuosi virallisesta erosta. Olen 50 v, kotona 20 ja 14 v tyttäret, oma asunto (...tai pankin tietenkin), vakituinen työ ja toimeentulo ihan hyvä. Osaan hoitaa talouteni, kotityöt, ruuat, pyykit jne jne...
Olen huumorintajuinen, omaan mielipiteitä, osaan keskustella, osaan kuunnella. Pidän koskettelusta, kuulemani mukaan olen hyvä rakastaja. Olen ruumiinrakenteeltani hoikka. Minulla ei ole kaljakumpua, nykyisin juon olutta aika harvoin. Viikonloppuisin menee 1-2 pulloa punaviiniä, tilanteesta riippuen. Viikolla en käytä alkoholia ollenkaan. En tuijota saippuasarjoja telkkarista. Kuuntelen mielelläni musiikkia, soitan vähän kitaraa.
Poltan, tätä nykyä turhankin paljon. Sään salliessa pyöräilen työmatkoja ja muutenkin huvikseni. En ole siisteysintoilija, mutta pidän asunnon kunnossa.
Kauneus on katsojan silmissä, eli en etsi mitään kauneuskuningatarta. Itse en ole komea mies, mutta sille ei mitään voi.
Pidän hoikista naisista, pitkälti oman ruumiinrakenteeni takia. Hoikkuus ei kuitenkaan ole kiveen hakattua asia, ja sehän on kaikin puolin suhteellista. Reilusti epäsuhtaiset parit on minusta koomisen näköisiä.
Naisen ei tarvitse olla absolutisti, mutta en kaipaa seuraani baariruusua tai kaappijuoppoa läträäjää, sellaisesta on tarpeeksi kokemusta.
Normaalilla järjenjuoksulla varustettu, itsestään huolta pitävä ja ajatteleva nainen sopisi elämääni kyllä. En silti aio seurustella naisen kanssa siksi, että tämä on nainen. Haluan seurustella naisen ja ihmisen kanssa!
Noilla eväillä ei näytä itäsuomalaisesta pikkukaupungista seuraa löytyvän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144