Eli tällainen kysymys olis kuin, et oon menossa saksaan autolla ja takaisin tullessa aattelin tehdä ostokset ( alkoholijuomia) joko lyypekissä tai travemundessa.. mutta paluupäivä on sunnuntai niin aloin miettimään, et mahtaako kaupat olla auki silloin? olisko jollain tietoa asiasta? ja voi myös pistää vinkkejä halvoista kaupoista jos tietoa on.. kiitoksia jo etukäteen!
kauppojen aukioloajat
kalle
3
922
Vastaukset
- Nipottaja
Täällä on näköjään mainostaminen kielletty ilman S24-lupaa - mutta kyllä tekis mieli mainostaa!
- halvoilta
Jos Suomen hintoihin vertaa, etenkin viinejä, oluita ym niin ei suurta merkitystä mistä ostaa kaikki tuntuu edulliselta.
- Nipottaja
Oikein. Älä ainakaan odota laivalle ja luule että laivalla olisi halpaa. EI OLE! Missä tahansa tavallisessa marketissa on halvempaa. Halvinta laatikkokaupoissa Aldi, Norma, Penny Markt, Lidl ja mitä niitä kymmeniä eri ketjuja onkaan.
Kaupat on sunnuntaisin kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645