välinpitämättömyyttä
Ateismi
7
164
Vastaukset
Nii-in, välinpitämättömyyttä ihmisten keksimien jumalien suhteen. Olemattomista ei tarvitsekaan välittää. ;)
Nämä kommentit ovat upeita lukea...
Tähän voi vain vastata: Ime sukkaa....
Olen välinpitämätön...voi vaikka syödä sukkahousut jos haluat...kunhan et vahingossakaan perustele tekstiäsi....- cybo-ceronimo-cabriel-61
Ateismiin päätyneiden joukossa voi olla joitain asenteellisia ateisteja,eli niitä jotka "ajattelevat" kuten uskovat [järki/ajattelu on tiellä uskonsa kanssa],minusta tämä jos mikä on välinpitämättömyyttä, mihinköhän päädytään kun kumpikin äärilaita ajattelisi asioita loppuun asti?
- nääs näin
Kun sanoo olevansa uskovainen, joka jonkin käsityksen mukaan pitäisi olla täynnä lähimmäisenrakkautta, niin miten käy kun lukee täältä esim jehovien tai vl lestaatiolaisten sivuja.
Kaikki on pelkkää selkäänpuukotusta ihan lestojenkin kesken.
vl lestoilla oli nämä hoitokokoukset joissa suoraan rääkättiin vanhoja mummoja ja lapsia.
Ja onko mikään muuttunut?
Joten kuka sanoo ateismista että ei välitä. Ei vissiin välitä kiusata muta, sitä se on. - Thronos
Kuulostaa ihan samalta kuin nuo tv:n mainosviisaudet: "Sillä kauneus on asenne" ja "Koska kauneus on välittämistä".
Voisitko tarkentaa että välinpitämättömyyttä mistä?
Siitä tuleeko molempiin jalkoihin samanväriset sukat?
Siitä syökö oikeanlaisia rasvoja?
Siitä noudattaako asuinmaansa lakeja?
Siitä perustaako koko toimintansa terveelle järjelle vai niille uskomuksille joita synnyinpaikkakunnalla sattuu olemaan vallassa?
Jostakin muusta, mistä?
Jään odottamaan täydentävää vastaustasi. Joku viisas sanoi aikoinaan; uskovia vituttaa, koska ateistit eivät välitä heidän mielikuvitus jumalistaan.
- Kössönöm
Onhan se ymmärrettävää, että vituttaa, koska vaikka kirkkopytinkejä rakennellaan ja veroja kerätään ja lakeja rustaillaan uskiksien takia, niin silti on olemassa suuri joukko ihmisiä, jotka ei noihin mielikuvitusolentoihin usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955