Niin, Kokkolassa esintyy koulukiusaamista prosenteissa enemmän kuin on koiria Kokkolassa. Eikö olisi meidän vanhempien aika tehdä jotain jotta lapset saisivat elää ilman traumoja elämänsä?
Kiusataanko Kokkolassa
5
636
Vastaukset
- prosentteja ja
yksikin prosentti on liikaa. eipä siihen oiken mikään auta. nollatoleransseista jaksetaan vaan jauhaa ja itsemurhat senkuin lisääntyy. ja nää pahimmat kiusaajat on yleensä niitä rikkaitten pentuja, mitä ei koskaan saada kuriin sen takia, ku jos valitus tehään, niin opettaja ei edes uskalla kiusaajien vanhemmille mainita mitään oman asemansa vuoksi. itekki oon ollu kiusattu enemmän tai vähemmän sillon ku kouluissa viel istuin, ni huomasin sen et jos joittenki alkoholisoituneiden tai muuten vaa huonosti voivien lapset kiusas vaikkapa mua, niin niil oli sentään jonkun verran "sympatiaa" siin hommas, ku kuiteski varmaan pohjimmiltaan tajusitvat et se on väärin ja niin pois päin.
- kiusataan ja
kariittaunik kirjoitti:
kyllä Kokkolassa kiusataan ihan kaikenikäisiä ihmisiä
tullaan aina kiusaamaan. ikävä tosiasia. sit ku sivullinen menee väliin estää naperoiden joukkokiusaamista, niin jo tulee syyte väkivallankäytöstä ja järjestetään "uhreille" kriisiapua. on se niin perkeleen väärin :)!
- ruvetaan meki
kiusataan ja kirjoitti:
tullaan aina kiusaamaan. ikävä tosiasia. sit ku sivullinen menee väliin estää naperoiden joukkokiusaamista, niin jo tulee syyte väkivallankäytöstä ja järjestetään "uhreille" kriisiapua. on se niin perkeleen väärin :)!
Voijjaanhan met kaikki alakaa kiusaahan toisiamma.Alethan heti tänään eikä vasta huomenna!Äläkä väitä,että mää oon...ite oot!
- poskellinen
Ajatuksesi on tärkeä ja hyvä! Olisi mielenkiintoista lukea millaisilla teoilla me itsekukin saisimme muutettua yhteiskuntamme turvallisemmaksi, tukea-antavammaksi, rohkaisevammaksi ja levollisemmaksi paikasi, siis sellaiseksi paikaksi, jossa me ja meidän lapsemme voivat elää ihan tavallista, turvallista ja riittävän hyvää elämää.
Haastan lukijoita luoviin talkoisiin: miten uudistamme ihmisyyttämme päivä päivältä itsessämme ja toisissamme niin, että meidän kaikkien on täällä turvallista ja toimivaa elää ja olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942