Rekisteröity kirjoittaja ei voi enää poistaa itse viestejään. Se mahdollisuus pitäisi saada takaisin käyttöön.
Oman viestin poistaminen.
12
528
Vastaukset
- Hyvä tietää
Hyvä tietää ettei voi poistaa
- voi poistaa
No kyllä antoi poistaa ja ilmoitti poistaneensa
- viesti myös poistui
voi poistaa kirjoitti:
No kyllä antoi poistaa ja ilmoitti poistaneensa
ja hyvä niin
- poistaa.
viesti myös poistui kirjoitti:
ja hyvä niin
Ei poistunut kun missään ei ollut näkyvillä poistopainiketta. Eli rekattuna en voi poistaa.
poistaa. kirjoitti:
Ei poistunut kun missään ei ollut näkyvillä poistopainiketta. Eli rekattuna en voi poistaa.
Oman viestin poistolinkki on viestin alapuolella vasemmalla
Tuossa yläpuolella on muuten juuri tekstit "Kirjaudu ulos" ja "Reply to comment" päällekkäin. Miksi muuten englantia suomen seassa - pistäähän se suoma24laisenkin testaajan silmään.- muka?
takakäsi kirjoitti:
Oman viestin poistolinkki on viestin alapuolella vasemmalla
Tuossa yläpuolella on muuten juuri tekstit "Kirjaudu ulos" ja "Reply to comment" päällekkäin. Miksi muuten englantia suomen seassa - pistäähän se suoma24laisenkin testaajan silmään.Ei näy tuossa sinun tekstissäsi mitään siitä, mitä sinä väität siinä lukevan, eikä näy minullakaan, jos kirjaudun rekattuna sisään ja yritän poistaa viestini!
- tietenkin kirjoittaessa
muka? kirjoitti:
Ei näy tuossa sinun tekstissäsi mitään siitä, mitä sinä väität siinä lukevan, eikä näy minullakaan, jos kirjaudun rekattuna sisään ja yritän poistaa viestini!
Tekstit menivät päällekkäin tietenkin kirjoittaessa.
kai kuitenkin muillekin näkyy ilmoitus että ketjusta on poistettu viesti
Tai kai se voi olla niin että toiset on tasa-arvoisempia kuin toiset. muka? kirjoitti:
Ei näy tuossa sinun tekstissäsi mitään siitä, mitä sinä väität siinä lukevan, eikä näy minullakaan, jos kirjaudun rekattuna sisään ja yritän poistaa viestini!
kolmantena
Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille
linkkien alla. Tietenkin vain rekkautuneena ja omissa viesteissä- ole!!!
takakäsi kirjoitti:
kolmantena
Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille
linkkien alla. Tietenkin vain rekkautuneena ja omissa viesteissäKun ei siellä OLE mitään oman viestin poistolinkkiä, vaikka minä kuinka rekisteröidyn ja katson suurennuslasilla!!!
- poistaminen
ole!!! kirjoitti:
Kun ei siellä OLE mitään oman viestin poistolinkkiä, vaikka minä kuinka rekisteröidyn ja katson suurennuslasilla!!!
mullakaan...
Alla lukee
* Vastaa tähän viestiin
* Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit
* Kerro kaverille tästä viestistä
* Ilmoita asiattomasta viestistä
* Poista- vaihtaa..
ole!!! kirjoitti:
Kun ei siellä OLE mitään oman viestin poistolinkkiä, vaikka minä kuinka rekisteröidyn ja katson suurennuslasilla!!!
viestien esitystapaa, ykkösvaihtoehdolla pitäisi onnistua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144