Mitä mieltä Suomen kansa on.. Salliiko viranhaltijoiden tekemät rikokset ja hyväksyy sen, ettei virkavelvollisuuden laiminlyönnistä, virka-aseman väärinkäyttämisestä yms seuraa viranhaltijoille mitään rangaistuksia? Saako tosiaan esimerkiksi sosiaaliviranomaisten joukkio mellastaa maassamme rikoksia tehden, sortaa mm. toimeentulotukiasiakkaita saamatta virkarikoksistaan minkäänlaisia rangaistuksia? Jos olette sitä mieltä että myös viranhaltijoita tulee rangaista lakien rikkomisesta, allekirjoittakaa alla oleva adressi, jolla mahdollisesti saadaan muutoksia aikaiseksi, mikäli nimiä listalle tulee riittävästi. Nyt pitäisi ainakin kaikkien niiden, joita sosiaaliviranomaiset ovat kohdelleet lakien vastaisesti, allekirjoittaa adressi toimeentulotukilain rikkomistenkin kriminalisoimiseksi.
http://www.adressi.org/Virkarikoksettutkittavarangaistava
Virkarikokset
2
287
Vastaukset
- ennen.....
Ennen köyhät olivat nöyriä ja tyytyivät siihen mitä annettiin. Nyt ne ovat röyhkeitä,
vaativat kuunkin taivaalta.- Kuu taivaalta
Olet sitten 100% oikeessa "köyhät" vievät kaiken!!! Kerrompa nyt faktaa olen akateemisesti korkeasti koulutettu nainen ja 3 lapsen äiti (nuori leski) Elämässä kävi niin että tuli se työttömyys ja jouduimpa minäkin turvautumaan 1 kertaa sosiaaliapuun ja 2 toisenkin kerran sain pitää tonttini ja ok-taloni mutta kyllä se leipärahan odottaminen minun kohdalle kesti kuukauden. Nyt on jälleen hyvä työ ja toivon kuka oletkin ettet maista tätä lääkettä mitä mä maistoin et kestäisi sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398