Monet valittavat tätä uutta pastaformaattia ja vertaa sitä vanhaan.
Älkää olko huolissanne.
Kohta ette enää muista millainen se vanha oli.
Dementia hoitaa kaiken turhan pois meidän iässämme.
Katse vain tulevaisuuteen ja menoksi.
Nyt ei enää huolen päivää
20
337
Vastaukset
- Hintriika*
Eivät näytä kovin tyytyäisiä olevan nuoremmatkaan, joilla (toivottavasti) dementia ei vielä aikoihin pyyhkäise pois mitään. S24:n avaamassa, uudistusta koskevassa ketjussa on kohta lähes 200 vastausta, tyytyväisiä löysin joukosta 0 kpl.
- ainoastaan
tyytymättömät. Jos luet tämän 70 palstan kaikki kannanotot, moni suhtautuu positiiviseti ja sanoo jatkavansa.
Alku aina hankalaa, lopussa kiitos seisoo.
- menossa jo
Menossa demokraattisemmille foorumeille!
- pilvi*
Palstaahan tarkoitit.Minä tosissani ensin luulin,että makaronien,nuudelien ja pastojen lisäsi on joku uutuuspasta!
Palsta on jo hyväksytty,ei kun pastan keittoon ja palstalle juttuja heittoon. Moikka- Jatta
Sinähän sen sanoit, pilvi*. Eipä tässä muuta tänään, kuin pastan keittoon ja broilerisuikaleista kastike.
Vähän lisukkeita joukkoon, sipulia ja vihanneksia ja loraus kermaa ja tietenkin tuoretta salaattia.
Kiitos vinkistä! juttu ,en huomannukkaan sitä kirjoitusvirhettä, kun taitaa olla tekxti liian pientä vai oliskoos optikolle aika puukattava maanantaina.
Kivasti huomattu Pilvi.
- hankalaa
Nii-in, palsta on joku sunnuntaiversio siis täynnä toimivuuden kannalta lastentauteja. Vai mitä tuumaatte, tässäkin ketjussa kuten muissakin lukuisia vastauksia, pääsivu näyttää 0 = nollaa.
Miksi pitää koko ketju olla näkyvillä kun sitä saa rullata niin että on keskisormen pää rakoilla päästäkseen viimeisen vastauksen lukemaan.
Onko palstan uudistajalla ollut joku ulkomailta hankittu formaatti mallina, jota sitten on toteutettu uudistus innossa? Jotakin hyvää uudistuksessa on mutta myös haittoja käyttäjille.- hurauta....
Nappularivistön oikeassa alareunassa on painikkeet Home Ja End.
Kun painat Home sujahdat aloitus sivulle.Kun tahdot nähdä viimeisen kommentin,painat End ,ja hetkessä olet siellä. Hymyilevä keskisormi! - Hintriika*
Kyllähän End-nappulalla pääsee nopeasti loppuun ja Home tuo takaisin, mutta vain viestipuusta näkee, mitkä viestit on jo lukenut sekä kaikki otsikot ensi silmäyksellä. "Edellinen/Seuraava" sekä "Näytä aiheet" -linkkien poistaminen tekee pitkien ketjujen lukemisen työlääksi.
-
Viestipuu on klikattava joka kerta uudestaan, kun sulkee koneen välillä. Ja kappalejaon toimimattomuus entiseen tapaan on suuri moka. Ajatella, jos joku kirjoittaa kaikki 5000 merkkiä yhteen viestiin! Sitä mössöä ilman hengähdystaukoa ei lue meikäläinen ainakaan.
-
Osa lapsuksista on toivottavasti alkukankeutta. Mutta ei keskeneräistä pitäisi niinkin suuren firman kuin Eniron päästää ulos. Vaikka osa uskollisista pysyy palstalla, niin osa ehtii karata, ennen kuin viat on korjattu.
-
Jotakin kiitosta antaakseni kehun sitä, että enää ei voi rekattu poistaa toisten viestejä eikä aloittamansa ketjun vastauksia. Omille viesteilleen saa tehdä, mitä lystää, siihen oikeuteen en halua puuttua.
-
Olisi kiva nähdä, että joku tyytyväinenkin kävisi sanomassa painavan sanansa kehitysideoissa. Minusta niin suuri joukko tyytymättömiä osoittaa, että jossakin on mätää. En vastusta uudistuksia, mutta odotan uudistukselta parempaa kuin entinen. On kumma, jos S24 ei noteeraa mitenkään niin suuren joukon yksimielisiä arvioita pieleen menneistä asioista. - ¤¤¤
Mielenkiintoisia lyhyita ketjuja omalla nikillä.
Sitä toivotaan.
Huumoria mielellään!
Ei toistoa aina uudelleen, se tappaa mielenkiinnon. - siis näinkö ####
¤¤¤ kirjoitti:
Mielenkiintoisia lyhyita ketjuja omalla nikillä.
Sitä toivotaan.
Huumoria mielellään!
Ei toistoa aina uudelleen, se tappaa mielenkiinnon.huumori on vaikea laji, ken osaa, se viljelee.
Toistot johtuu siitäki että osa on niin sisäänlämpiäviä että lukevat vain toistensa juttuja ja vastaavat vain tietyille. Esittävät sitten omana keksintönään toisten ajatuksia. - kyllästyttää
Hintriika* kirjoitti:
Kyllähän End-nappulalla pääsee nopeasti loppuun ja Home tuo takaisin, mutta vain viestipuusta näkee, mitkä viestit on jo lukenut sekä kaikki otsikot ensi silmäyksellä. "Edellinen/Seuraava" sekä "Näytä aiheet" -linkkien poistaminen tekee pitkien ketjujen lukemisen työlääksi.
-
Viestipuu on klikattava joka kerta uudestaan, kun sulkee koneen välillä. Ja kappalejaon toimimattomuus entiseen tapaan on suuri moka. Ajatella, jos joku kirjoittaa kaikki 5000 merkkiä yhteen viestiin! Sitä mössöä ilman hengähdystaukoa ei lue meikäläinen ainakaan.
-
Osa lapsuksista on toivottavasti alkukankeutta. Mutta ei keskeneräistä pitäisi niinkin suuren firman kuin Eniron päästää ulos. Vaikka osa uskollisista pysyy palstalla, niin osa ehtii karata, ennen kuin viat on korjattu.
-
Jotakin kiitosta antaakseni kehun sitä, että enää ei voi rekattu poistaa toisten viestejä eikä aloittamansa ketjun vastauksia. Omille viesteilleen saa tehdä, mitä lystää, siihen oikeuteen en halua puuttua.
-
Olisi kiva nähdä, että joku tyytyväinenkin kävisi sanomassa painavan sanansa kehitysideoissa. Minusta niin suuri joukko tyytymättömiä osoittaa, että jossakin on mätää. En vastusta uudistuksia, mutta odotan uudistukselta parempaa kuin entinen. On kumma, jos S24 ei noteeraa mitenkään niin suuren joukon yksimielisiä arvioita pieleen menneistä asioista.Nämä huomiot on moneen kertaan sanottu, tuleeko niistä painavampia kun SINÄ ne esität?
Hintriika* kirjoitti:
-
-
-
-
Olisi kiva nähdä, että joku tyytyväinenkin kävisi sanomassa painavan sanansa kehitysideoissa. Minusta niin suuri joukko tyytymättömiä osoittaa, että jossakin on mätää. En vastusta uudistuksia, mutta odotan uudistukselta parempaa kuin entinen. On kumma, jos S24 ei noteeraa mitenkään niin suuren joukon yksimielisiä arvioita pieleen menneistä asioista.mutta kuitenkin.
Minulla ei ole ollut mitään suurempia ongelmia tämän uudistuksen suhteen.
Nuo siniset ja punaiset väritkään eivät minua haitaa vaikka niiden kontrastiominaisuudet poikkeavatkin harmaasta aika paljon.
Heikompinäköisten kannalta toivoisin siihen korjausta.
Silloin, kauan, kauan aikaa sitten, kun olin työssä kehittämässä uusia asioita, opin, että uudesta tuotteesta löytyy aina jotain, mitä kehitysvaiheessa ei ole tullut ajatelleeksikaan.
Uskon, että nuo aikaviiveet ym pikkujutut kyllä korjautuvat kunhan lapsentaudit saadaan parannettua..- capt. cöpenick*
hurauta.... kirjoitti:
Nappularivistön oikeassa alareunassa on painikkeet Home Ja End.
Kun painat Home sujahdat aloitus sivulle.Kun tahdot nähdä viimeisen kommentin,painat End ,ja hetkessä olet siellä. Hymyilevä keskisormi!Tätäkään Home/End näppäinosaa en ollut löytänyt.
- kellonaikojen
päivityksen olevan helppo korjata ja ainakin on valitettu siitä tarpeeksi!
- Katleija3
Tuo kellonaikojen viipyminen tapahtui joskus vanhan formaatinkin aikoihin.
Yhdyn noihin Hintriikan esiintuomiin huonnonnuksiin. Ja vaikka tämän olen jo aiemmin sanonut ja tämä on toistoa, mutta yhden hyvän uudistuksen olen huomannut.
Nyt viestiä kirjoittaessa esikatselussa voi tehdä korjaukset, eikä tarvitse klikata muokkaa toimintoa kuten ennen. Kaikki mikä yksinkertaistaa on järkevää.
Nyt on tapahtunut päinvastoin.
"nim. entinen työntutkija" - Hintriika*
Katleija3 kirjoitti:
Tuo kellonaikojen viipyminen tapahtui joskus vanhan formaatinkin aikoihin.
Yhdyn noihin Hintriikan esiintuomiin huonnonnuksiin. Ja vaikka tämän olen jo aiemmin sanonut ja tämä on toistoa, mutta yhden hyvän uudistuksen olen huomannut.
Nyt viestiä kirjoittaessa esikatselussa voi tehdä korjaukset, eikä tarvitse klikata muokkaa toimintoa kuten ennen. Kaikki mikä yksinkertaistaa on järkevää.
Nyt on tapahtunut päinvastoin.
"nim. entinen työntutkija"Hauska nyanssi on, että ennen tuli melko usein etusivulle kellonaika, mutta itse viestiä ei löytynyt ketjusta kuin pitkällä viiveellä. Nyt homma toimii päinvastoin. Toistoista sanoi joku joskus, että kertaus on opintojen äiti. Liekö ollut viisas vai vähemmän viisas...
- suavutettu
Hintriika* kirjoitti:
Hauska nyanssi on, että ennen tuli melko usein etusivulle kellonaika, mutta itse viestiä ei löytynyt ketjusta kuin pitkällä viiveellä. Nyt homma toimii päinvastoin. Toistoista sanoi joku joskus, että kertaus on opintojen äiti. Liekö ollut viisas vai vähemmän viisas...
sekkii että tiällä etitään ja etitään viestilöitä kun neuloo heinäsuovasta ja lukutilastot kasvaa...
- Viestien määrä
suavutettu kirjoitti:
sekkii että tiällä etitään ja etitään viestilöitä kun neuloo heinäsuovasta ja lukutilastot kasvaa...
päivittyy viiveellä, mutta kellonajat eivät viiveelläkään.
- Omanimim*
Linnut laulaa ja aurinko paistaa.
Taitaa tulla kesä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108