Köyhän on vaikea löytää kumppani

köyhäyh

Pienillä tuloilla on todella vaikea ylläpitää monipuolista sosiaalista elämää. Ekokuvat, teatteri,monet liikuntalajit, kulttuyririennot matkustaisesta ja ravintolailloista puhumattakaan ovat saavuttamattomissa. Kuka haluaa riesakseen ainaisessa rahapulassa kamppailevaa mies/naisystävää jolla ei ole varaa harrastaa mitään.

Netistä saa kotiin yhden illan miehiä ilmaiseksi mutta siinäpä se sitten onkin. Ihmissuhteet ovat eliitin yksinoikeus.

7

460

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kanssasi täysin samaa mieltä et ihmis-suhteet on vain eliiteille tarkoitettu. Tosin ei mulla ole tuota ulkonäköäkään sen köyhyyden lisäksi joten mul on tupla vaikeempaa löytää kumppani. Itse olen kyl tyytyväinen omaan ulkonäkööni.

• höpö..

jos et ole tyytyväinen palkkaasi, aina voi hankkia uuden työn, tai lisätyön tai tehdä extravuoroja omassa työssäsi.
      ei elokuviin aina tarvitse mennä, niitä voi vuokrata. monia liikuntalajeja voi harrastaa ilmaiseksi. lenkkeily, luistelu, pyöräily uinti rullaluistelu jne.. matkustamisessa voi ottaa halvat äkkilähdöt joka on paljon jännittävämpää kuin ennalta suunniteltu kanarian matka, tai käyttää halpalentoyhtiötä, jolla saa liput muutamalla kympillä. varmasti sinulla on joitain asioita, joissa voisit käyttää vähemmän rahaa. laita lämpötila vähän alhaisemmalle, sulje aina valot ja muut sähkölaitteet, mene kerran viikossa perheelle/kavereille syömään jne. turha olla tuollaisessa itsesäälissä.

• ja tuollaisia

ehdotuksia esittävät aina vain ne, joilla ei oikeasti ole rahapulasta mitään käsitystä. Toivottavasti pääset vielä asiaan tutustumaan ihan oikeasti eikä vaan mielikuvituksissasi.

• stylist

itselles, et taida edes ymmärtää mitä alkuperäisessä viestissä luki. Siis mikään harrastus ei ole ilmainen, haloo hei! Käypäs vilaseen vaik et mitä rullaluistimet maksaa...ja uimahallit ei ole hyväntekeväisyyslaitoksia vaan ne rahastaa ihan kaikkia.
        Ja oikeestiko luulet et valoja sammuttamalla sais säästettyä ees super halpalentoyhtiön superhalvan äkkilähdön???
        Get real....hanki uus työpaikka...siis maasta jossa on 400 000 työtöntä?!??! Tosi fiksu neuvo.
        Ja käy ny lue toi alkuperäinen viesti oikein ajatuksen kanssa niin ymmärrät mistä edes keskustellaan.

• oppeliini
        stylist kirjoitti:

itselles, et taida edes ymmärtää mitä alkuperäisessä viestissä luki. Siis mikään harrastus ei ole ilmainen, haloo hei! Käypäs vilaseen vaik et mitä rullaluistimet maksaa...ja uimahallit ei ole hyväntekeväisyyslaitoksia vaan ne rahastaa ihan kaikkia.
        Ja oikeestiko luulet et valoja sammuttamalla sais säästettyä ees super halpalentoyhtiön superhalvan äkkilähdön???
        Get real....hanki uus työpaikka...siis maasta jossa on 400 000 työtöntä?!??! Tosi fiksu neuvo.
        Ja käy ny lue toi alkuperäinen viesti oikein ajatuksen kanssa niin ymmärrät mistä edes keskustellaan.

Kaikki harrastukset eivät ole maksullisia. Lenkkeily, pyöräily, julkiset esim. yliopistoluennot ovat ilmaisia, ilmaiskonsertit, kirjastojen tarjoamat tempaukset jne.. Näitä ei yleensä tuoda eteesi hopeatarjotttimella, mutta vaatii todella vähän vaivan näköä saada nuo selville ajoissa.

Lenkkeilyyn ei tarvitse hankkia satojen eurojen tossuja, Anttilan parin kympin käyvät loistavasti. Polkypörän ei tarvitse olla viimeistä huutoa, siihen käy aivan yhtä hyvin yksivaihteinen käytetty pyörä.
        Tarkista kirpputorit muita välineitä varten, saat huomata että todella pienellä rahalla voi hankkia tarvittavaa tavaraa. Ja tarvitseeko kaikkia hankkia yhdelläkertaa?

Toisen työpaikan VOI saada jos todella haluaa! Kerron omasta kokemuksesta. Sen sijaan että olin kotosalla lauantai illat ja sunnuntain, tarjouduin tiskaamaan ravintolassa, välillä autoin ravintolan puolella. Perheelliset oli iloisia voidessaan viettää edes yhden viikonloppuillan kuukaudessa omaistensa parissa. Eikä ravintolan omistajan tarvinnut laittaa minua vakituisten listoille, asia joka sopi minulle täysin. Halusin vain ylimääräistä rahaa nopeasti, viikonloppulisän ansiosta se ei loppujen lopuksi ollut niin kovin huono.

Palkkani ei tosin ollut päätähuimaava mutta muutaman kuukauden jälkeen siitä irtosi se kauan kaivattu matka! ( pienen pienellä budjetilla, mutta se ei yhtään vähentänyt uusien maisemien ja tapaamieni ihmisten mielenkiintoisuutta!)

• yxköyhäyyyhooo
        oppeliini kirjoitti:

Kaikki harrastukset eivät ole maksullisia. Lenkkeily, pyöräily, julkiset esim. yliopistoluennot ovat ilmaisia, ilmaiskonsertit, kirjastojen tarjoamat tempaukset jne.. Näitä ei yleensä tuoda eteesi hopeatarjotttimella, mutta vaatii todella vähän vaivan näköä saada nuo selville ajoissa.

Lenkkeilyyn ei tarvitse hankkia satojen eurojen tossuja, Anttilan parin kympin käyvät loistavasti. Polkypörän ei tarvitse olla viimeistä huutoa, siihen käy aivan yhtä hyvin yksivaihteinen käytetty pyörä.
        Tarkista kirpputorit muita välineitä varten, saat huomata että todella pienellä rahalla voi hankkia tarvittavaa tavaraa. Ja tarvitseeko kaikkia hankkia yhdelläkertaa?

Toisen työpaikan VOI saada jos todella haluaa! Kerron omasta kokemuksesta. Sen sijaan että olin kotosalla lauantai illat ja sunnuntain, tarjouduin tiskaamaan ravintolassa, välillä autoin ravintolan puolella. Perheelliset oli iloisia voidessaan viettää edes yhden viikonloppuillan kuukaudessa omaistensa parissa. Eikä ravintolan omistajan tarvinnut laittaa minua vakituisten listoille, asia joka sopi minulle täysin. Halusin vain ylimääräistä rahaa nopeasti, viikonloppulisän ansiosta se ei loppujen lopuksi ollut niin kovin huono.

Palkkani ei tosin ollut päätähuimaava mutta muutaman kuukauden jälkeen siitä irtosi se kauan kaivattu matka! ( pienen pienellä budjetilla, mutta se ei yhtään vähentänyt uusien maisemien ja tapaamieni ihmisten mielenkiintoisuutta!)

Joo kyllä mä uskon myös tohon asenteeseen jos on terveyttä ja tahtoa.
        kesällä voi mustikanpoiminnalla tienata verottomasti, myös läheisiltä maatiloilta voi kysyä keikkatyötä. Varsinkin kotieläintiloilla ollaan niin työhön sidoksissa että joku apu voidaan palkata lyhytaikaisesti kunhan on järkeä ja taitoa opetella niitä töitä.

Tiedän monia jotka oikein etsivät kiiteapulaisa vaikka toukotöiden aikaan. Sieltä maalta löytyy myös poikamiehiä jotka ei ole niin kranttuja ihmisen hienoudesta tai rikkaudesta. hymy on aito vaikka pölyisellä naamalla ja lehmänpaskaa saappaissa.

• Citizen Kate
        oppeliini kirjoitti:

ihan oikea, mutta otitko huomioon että alkuperäine kirjoittaja sanoi olevansa yh? Ainakaan pienen lapsen yh:na ei oikein mennä tekemään iltatöitä; lapsenvahti voi tulla kalliimmaksi kuin työstä saatava palkka. Ja jos oikein ymmärsin niin kyse oli kumppanin löytämisestä; sekin vaikeutuu entisestään, jos lapsen lisäksi tekee kahta työtä.

Mutta sinkulle ihan loistojuttu tehdä paljon hommia ja sitten joko reissata tai mitä nyt itse kukin haluaa harrastaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6763
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2932
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1261
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1110
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223