Miesten ulkonäkö vaatimukset nettideiteillä

Järkyttynyt nainen

Olen hiljattain sinkkuuntunut nuori 22v nainen ja olen ihan järkyttynyt tästä nettideitti touhusta ja miesten vaatimuksista. Olen nyt muutaman viikon aikana kirjoitellut useamman miehen kanssa ja lähettänyt kuvani arviolta kymmenelle miehelle. Mitäkö saan vastaukseksi? Täyden hiljaisuuden tai kommentin "et ole tyyppiäni" tai "et ole mitä etsin". Nyt varmaan joku ajattelee, etten pysty hyväksymään sitä, etten ole hirveän kaunis ja kaikkien miesten mieleen. Toki ymmärrän, etten kaikkien tyyppiä voi olla. Mutta lähettämäni kuva on mielestäni todella edustava otos, hymyilen siinä kauniisti ja muutenkin kasvoni ovat kauniit/nätit ja minulla on pitkä paksu tukka. Siis en ymmärrä mikä on vikana. Jotenkin luulin aiemmin, että saan helposti seuraa nettideiteillä, mutta miesten vaatimukset tuntuvat olevan korkealla. Etsiikö jokainen sitten jotain tiettyä "omaa" tyyppiään ja mikään muu ei kelpaa?

Ehkä kaksi miestä on pitänyt kuvastani ja heidän kanssaan jatkan kirjoittelua. En tiedä sitten, onko vika siinä, että olen lähettänyt kuvan ihan alkuvaiheessa jolloin toisen ajatusmaailmaan ei ole vielä perehtynyt ja siten kuvan arvo nousee. Mutta oikeasti monet miehet, jotka ovat minut torjuneet ovat itse ihan tavallisen näköisiä. Oikeastaan ehkä jopa minua tavallisemman. Aina puhutaan siitä, että naisten on helppoa saada seuraa ja nettitreffeillä ei tarvitse tehdä mitään, kun miehet kilpailee huomiosta, niin minun kokemukseni on kyllä ihan toisenlainen. Itse tässä täytyy aktiivinen olla ja siltikin saa kuvan lähettämisen jälkeen pakit. Ja olen mielestäni oikeasti kauniin näköinen lähettämässäni kuvassa.
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?

9

930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahoillani:(

oikeesti... varmaan olet nätti ja ihmettelenkin tässä mistähän miesten moinen käytös mahtaa johtua.... millainen sun profiilis on? oisko sillä jotain osuutta asiaan? siinä jtn sellaista joka kenties ärsyttää ja sitten "kostetaankin" tällä tavoin...hmhhh....
      minulla on rutkasti enempi ikävuosia kuin sinulla ja silti olen saanut "ylistyksiä"......jtn ihmeellistä tässä nyt on

älä masennu kuitenkaan:)

• puhumatta p aa

Nätin tytön kirjoitteluhan on joillekin miehille kehumisen aineistoa.Sit menevät kaljalle ja iskevät isonaamaisen kaljaa kittaavan naisen,jolle kirjoittaminen on liiduilla darts-pistetaulukon teko pubissa..Otan osaa,valittaen omastakin puolestani.Huvin vuoksi menisin viettämään terdeiltaa,enkä välittäis "omia miestä toisilta" kokoaikaisesti.Olis siistiä silloin tällöin tavata,ja en ottaisi selvää,keitä muita hän huomattavasti useammin tapailee.Mutta ei näitä nykymiehiä kiinnosta.En kuitenkaan ala muokata itseäni "myyvämmän näköiseksi",yleensä monethan turvautuu Ellokseen..Pysyttelen näsäviisaana omassa filologian maisemissani,ilman edes korkeampaa ammatillista arvoa.Olen silti pätevä kyllin,halutakseni mieheltä ihan erilaista ajanvietettä,kuin kaljankittausta.Ei ole pitkiin aikoihin kelvannut.Ja en ole susirumakaan,vähän Josie Bissettiä kopioin.

• toisen puolen

Oletko ottanut huomioon, että on käynyt toisin päin? Eli olet ollutkin miesten mielestä "liian" nätti?

Voihan sitä nörtiltä mennä pupu pöksyyn, jos nainen onkin kauniimpi kuin antoi olettaa. Miehet nettitreffeillä tietävät, että kauniit naiset ovat ronkeleita ja valkkaavat miestä nenä nyrpeänä kuin erikoisleipää leipäosastolla. Ehkäpä he olettavat sinun antavan heille pakit jos tapaisitte, koska itse ovat aika taviksia tai eivät luota ulkonäkönsä voimaan?

Itse olen torjunut liian komeita miehiä. Kyllä, luit oikein, hyvä itsetunto on jees mutta jos kuva on myöskin ollut luokkaa miesmalli, niin tiedän jo tapaamattakin että mies tulee lemppaamaan, koska itse olen tavallinen. Eli helpommalla selviää sanomalla sitten heti, ettet ole "tyyppiäni", säästyy mielen pahoitus siltä rumemmalta osapuolelta. Näitä torjumisia komistuksilta siedin pari kertaa joten en viitsi edes yrittää enää. Haluan tavallisen miehen.

• olemassakaan miehille

"Oletko ottanut huomioon, että on käynyt toisin päin? Eli olet ollutkin miesten mielestä "liian" nätti?"

No miesten kohdalla se ei kyllä ole tuosta kiinni.

• elämä on

Deitti sivuilla itse aika pitkään ollut ja kokemuksesta oppineena huomannut, että harva mies (varmaan naisetkin) siellä todellisuudessa haluaa mitään tosissaan.Ole varovainen, muutenkin aika usein olen huomannut että ihmiset puhuvat puuta heinää, sinne mahtuu todella värikästä joukkoa :)
      Kusettajia aika paljon siellä on,valitettavasti.
      Onnea sun etsinnöille ja varovaisuutta.
      Joten vika ei ole sinussa todellakaan.

• tavallisen näköinen

Itse ajattelisin, että miehet näitä lukuisia kuvallisia profiileja selailtuaan jonkinverran sokeutuvat tavallisen näköisille ja nätille naisille.
      Nätti on vain nätti, mutta ei kuitenkaan välttämättä todellinen kaunotar.
      Niinpä sitten menee selailun puolelle.

Ehkä kannattaa miettiä myös, onko vastannut itse vain sellaisille miehille, jotka ehkä saavat muutenkin jo paljon vastauksia.

• .....

Ehkäpä et sitten kuitenkaan ole nätti, koska minä teen samoin miehille...eli, jos juttelen miehen kanssa ja sitten hän lähettää kuvansa,eikä se miellytä minua, toisinaan sanon, ettei hän ole tyyppiäni tai asuu liian kaukana tai sitten olen vain hiljaa.

• dsjfaösjfa

Olen myös katsonut miesten esittämiä ulkonäkötoiveita: etsitään normaalipainoista ja sitten pituuskriteerin ylärajana on 180 ja painon ylärajana 60. Haloo... Toisaalta sama mies voi ilmoittaa olevansa itse 180 cm, painavansa 105 kg ja vartalo on normaali.

Toinen mihin olen kiinnittänyt huomiota, on miesten päättämättömyys. Ensin ovat innokkaita, saavat kuvan, innostuvat lisää, tavataan pari kertaa, ja sitten tulee viesti että pitää sittenkin miettiä omaa suhdetta vielä uudelleen (jos ovat olleet näitä eroamassa olevia tai peräti varattuja). Ei siinä mitään, jokaisella on oikeus ja vapaus miettiä, lopettaa tapaileminen jne. mutta sitten kuvio jatkuu niin että parin viikon päästä tulee viesti, että josko sittenkin tavattaisiin taas. En tiedä, onko hepulla niin monta naista kierroksessa että aika loppuu välillä kesken vai onko todellakin kysymys siitä että eivät itsekään tiedä, ovatko oikeasti hakemassa seuraa vai eivät. Itse tiedän, mitä haen, olen miettinyt asiat itseni kanssa valmiiksi, ja toimin sen mukaan.

Kuvan lähettämisen jälkeen muutama on hävinnyt kuten tämän ketjun aloittajalla, mutta suurin osa on halunnut jatkaa kirjoittelua ja lähettänyt oman kuvansa (jos en ole saanut sitä jo ennen, yleensä olen), eikä ole tosiaan tapaamisen jälkeenkään paennut paikalta. Itse olen monet ensitreffit nähtyäni todennut että kipinää ei löydy, turha jatkaa. Julmaa? Ainakin rehellistä, ja sanon sen suoraan mutta nätisti.

• Juuri tuohon samaan olen törmännyt, yläpainoraja on suurimmassa osassa ilmoituksia se 60-65kg. Pituutta saakin olla sitten vaikka kuinka paljon.
        Kun olen kysynyt syytä tähän olen saanut jo pari kertaa vastaukseksi että "moottoripyörä ei kanna niin suuria painoja".

No sellaisten pikkumopojen kyytiin en sitten lähdekään :D

Miehet itse sanovat olevansa normaalivartaloisia vaikka painoindeksi olisi lievästä ylipainosta jopa vakavaan ylipainoon.

Miksi siis normaali paino tarkoittaa miehillä ja naisilla jotain täysin erilaista?

Tai ehkäpä juuri tällaiset miehet etsivät edelleen itselleen sitä höyhenenkevyttä naista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6833
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2955
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1255
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1154
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223