Näin mainoksen Antti Tuiskun uudesta levystä (?) luukku.comissa ja olin että mitä ihmettä Adam Lambert tekee tällä sivustolla. Mutta se olikin Tuiskun Ana. Se oli matkinut Lambertin tukkatyylin. Ehkä se on avain menestykseen, ei siinä mitään. Kyllä silti Adam Lambert > Antti Tuisku, joka muuten oli suosikkini Idolsin ekalla kaudella.
Antti Tuiskun
6
891
Vastaukset
- Adam Lambertia ei
ja tässä se juju meille suomalaisille piileekin. Emme kuuntele ketään tukan perusteella vaan musiikin. ANTIN UUSI BIISI ON HIENO!
- Lunta tupaan
Faktahan on näin, että Lord Tuisku on luonut tuon tukkatyylin jo 80-luvulla. Adam Lambert (joka itsekin yritti epätoivoisesti viritella black metal -uraa 90-luvun alussa, mutta jonka uran Antti tuhosi) on kopioinut tuon hiusmuodin Antilta. Ei siis toiste päin! Itsellänikin on videon pätkä Nivalasta vuodelta -86, jossa Antilla on nuo hiukset ja hän vetää biisiä Axe of Satan killed Christ.
- hah hah haa
onkos näkynyt ne pitkät kiharahiukset nykyään keikoillakin vai sellanen musta peruukki päässä?
- sadsr
Raiskaa sun pikku heppa joka syö jäätelöö sun asunnossa aina kun haista ihanan omenapiirakan joka on tehty koiran paskasta vitun tuiskupelle tytöt painukaa kauppaan ostaa lihapullia
- 420
sadsr kirjoitti:
Raiskaa sun pikku heppa joka syö jäätelöö sun asunnossa aina kun haista ihanan omenapiirakan joka on tehty koiran paskasta vitun tuiskupelle tytöt painukaa kauppaan ostaa lihapullia
ÄLÄ PUHU PASKAAA................................................
ANTTI TUISKU ON MUN YKKÖS FANI JA SE IHQ JA VITUN HASARDI.(BULBASAUR SIEMENSYÖKSY) oSTA AUTO????TYKKÄÄN OMENASTA. kUKA NUOLEE MUN JALKAA.iohbhhhhhh)(
420
- VP
ei matki Adam Lambertin hiustyyliä, PIDÄ TURPA KIINNI KUN ET TIEDÄ TUISKU ASIOSTA MITÄÄN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423