Olipa taas vaihteeksi profiilissa käväissyt minulle epäsopiva ihminen, sisäisesti ehkä kauniskin (vaikkei kyllä tämän vierailun perusteella) mutta ulkonaisesti ei minun tyyppiäni. Ei ollut ensimmäinen kerta kun olen huomannut julkituomiini mieltymyksiin sopimattoman ihmisen käväisyn jälkeen keskiarvon profiiliarvioinnissa laskeneen. Tässä tapauksessa ei kovin paljon väliä ole kuitenkaan kun on niitä hyviäkin pisteytyksiä sen verran ettei voi kovin paljoa pudottaa kerrallaan jo hyvää keskiarvoa.
Jos olisi vaikka vaan yksi tai kaksi arviota pohjilla voisi olla jopa vähän haitallistakin tuollainen kostotoiminta kun joku etsimäni kaltainen saattaisikin vieraillessaan vetää johtopäätöksen että huono keskiarvo tuleekin käytöksestäni muita kohtaan eikä siitä että jollakulla meni herne nenään ja päätti vähän rankaista :D
Minä kun luulin että se on ihan hyvä juttu kun kertoo suunnilleen minkätyyppinen ihminen kiinnostaa, säästyy aikaa ja vaivaa molemminpuolin eikä tarvitse niin paljon jokaiselle erikseen selitellä minkämoinen nainen on mieleinen. Minusta ainakaan ei ole mukava antaa pakkeja ja luulisi että ei niitä kovin mukava ole saadakaan, siksi varjeltuu vähän molemmat kun on esittelyssä vähän kerrottu mieltymyksistä, ei pitäisi käsittääkseni loukata ketään ainakaan tervettä ihmistä sellaisen profiilitekstin mutta niinpä vaan näyttää olevan että eivät kaikki kestä avoimuutta.
Aika hupaisaa on sekin että omissa profiileissaan arviolla kostavat naiset eivät innostu sellaisista jotka tuomitsevat ihmisen pelkän ulkonäön tms. perusteella, silti itse ovat oikeutettuja jakamaan tuomioita pelimies- ym. ilmeisen väärien olettamuksiensa perusteella. Minun puolestani ainakin itsekukin saa hakea ihan mitä haluaa ja jos en sovi kriteereihinsä niin mitäpä tuosta, silti voisin antaa hyvän arvion pelkän tekstin perusteella, huonoa en viitsisi antaa edes sellaiselle jonka teksti ei ole kovinkaan kummoista, parempi kun jättää vaan arvioimatta.
Profiiliarviot
27
488
Vastaukset
- sun kanssas :D
ketä ne profiilien tähdet oikeasti edes kiinnostaa?
voithan sä tehdä vaikka liudan profiileita ittellesi ja laittaa viittä tähteä 10 kertaa, niin johan keskiarvo nousee. :D
et kai sä oikeesti hei murehdi tuollaisia? ulkona paistaa aurinko! ;) - sun kanssas :D
et voi olla tosissasi? ketä ne profiiliarviot edes kiinnostaa??
voithan sä tehdä ittellesi lisää profiileita ja laittaa vaikka 10 kertaa viis tähteä niin johan keskiarvo nousee :D
et kai sä ihan oikeasti tuollaisia murehdi? ulkona paistaa aurinko!- vuoksi...
sama viesti tuli kahteen kertaan, pahoittelen.
- mies ja profiili
..murehdi, huvittaa lähinnä ja avauksen laitoin oikeastaan jotta saisi tänne edes jotain keskusteluntynkää aikaiseksi, näytti niin hiljaiselta elo täällä. On tuossa kuitenkin totuudentynkää sen verran että on tämä ainakin miehille aika kovaa hommaa jos herkästi ottaa itseensä, jos olisi niin että pelkkiä ykkösiä ja kakkosia olisi arvosteluina niin saattaisi paremmallakin itsetunnolla varustettua miestä (jopa minua :D) vähän syödä moinen varsinkin jos parhaansa on yrittänyt profiilin eteen. Huvittavaa sikäli että ne huonoimmat arvostelut näyttävät tulevan niiltä jotka luultavasti olisivat niitä helpoimpia jos niitä hakisi.
en tee profiileita enempää, yksi saa riittää, eiköhän tuolla ole jo aivan tarpeeksi useammalla verkolla kalastajia :)
- L
Voisko joku nyt valistaa tietämätöntä, että mitä hiton merkitystä niillä tähdillä ylipäätään on? Niiden perusteella et voi tehdä hakuja, etkä näe toisen saamaa tähtimäärää antamatta ensin itse arviota. Sitäpaitsi, makuasioistahan on kyse. Vaikka keskiarvo olisi 1,5 tähteä, silti voi löytää sen oman matchinsa. Kun kaikkia ei voi koskaan miellyttää...
- mies ja profiili
..kun yhtä miellyttäisi jos on oikea mutta tuntuvat olevan niin tarkkoja naiset tuolla että saattaisi jopa olla ensikontaktin esteenä huonot arviot, epäilen.
- Mappe
Itse olen saanut ykköstähtiä kostoksi, esim. flirtin torjuttuani. Ensin profiili oli niin kiinnostava, että lähettää yhteydenoton, mutta jos tulee torjutuksi, kostaa arvioimalla profiilin yhden tähden arvoiseksi? Mitäköhän tuohon nyt sanoisi... nuo tähdethän kertovat nimenomaan antajastaan (eivät niinkään kohteestaan).
Ehkäpä em. tavalla toimiville henkilöille olisi hyödyllistä syventyä vähäksi aikaa itsetutkisteluun, ja palata sitten näille arenoille kun itsetunto on taas jotakuinkin kunnossa. Ei kaikki voi kiinnostaa, kunnioitetaan sitä, ja jatketaan pää pystyssä ja rinta rottingilla ihan rauhassa omaa etsimistä:)- olen noista arvosteluist
pikkuisen kyllä sitä mieltä et on se vaan kumma et jotenkin vaikuttaa.Siks ne sais jäädä pois.Aivan turha.
- mies ja profiili
Jotenkin vaan tuntuvat niin kovin kehittymättömiltä tunne-elämänsä suhteen noin käyttäytyvät ihmiset, ikäänkuin kostavat omaa epäonnistumistaan tuntemattomille. No eipä me siitä niin välitetä, pää pystyssä ja rinta rottingilla vaikka vastatuuleen :)
- Erkki Egopelle
No jospa hän ei vain pitänyt profiilistasi? Ehkä profiilisi ei ollut hänen mielestään hyvä, koska olette eri tyyppisiä ihmisiä? Minusta on vähän huvittavaa, että tulkitset asian heti niin, että nainen vain suuttui vaatimuksistasi.
Miksi nuo arvostelut ylipäätään ovat sinulle niin älyttömän tärkeitä? Romahtaako itsetuntosi, jos joku random-tyyppi ei pidä sinua kiinnostavana? Usko tai älä, mutta ihmiset pitävät erilaisia asioista, erilaisista ihmisistä ja erilaisista profiileista. Et tule koskaan olemaan kaikkien mieleen ja omalta kannaltasi on parasta oppia hyväksymään se asia.
Totta hemmetissä niitä huonojakin arvioita saa antaa, jos ei jostain pidä. Hommahan menettää täysin merkityksensä, jos annetaan vain hyvät arvosanat. Eihän se silloin kerro edes totuutta, koska niiden huonona pitäneiden arviot eivät vaikuta lainkaan.- mies ja profiili
..olla mikään sherlock huomatakseen miksi ei pitänyt, siis kun eihän sitä keskiarvon notkahdusta edes huomaisi jos ei ole näpsäytetty luultavimmin yhtä tai maksimissaan kahta tähteä ja niin huono profiilini ei ole, sen verran on tullut myös positiivisempia mielipiteitä ja onhan noita itsekin muutamia tullut nähdyksi. Itseasiassa noita vaatimukset tai kriteerit jouduin siksi laittamaan kun tuntui vähän liiankin kiinnostava olevan profiilini tyyppistensä mielestä ennen päivitystä, epäilemättä jos olisin hänenlaistaan ollut hakemassa olisi arvostelu olut erilainen.
Ei ne tärkeitä ole, kuten jo tuolla ylempänä kerron niin avauksen laitoin lähinnä sen vuoksi kun oli niin hiljaista ja kun siinä samalla koneella käynnillä olin tuon huvittavan huomion tehnyt niin kirjoitin sitten siitä kun en mielenkiintoisempaakaan aihetta keksinyt. En varmaankaan kaikkia koskaan tule miellyttämään, en edes useimpia eikä mulla mitään arvostelua vastaan ole kunhan se tulee oikeista syistä eikä siksi kun itsekään en kaikista viehäty.
Noin yleisesti ottaen näkisin tuon arvosteluasian vähän niin kuin tosielämässäkin, ihan kaikkia mielipiteitään ei tarvitse mennä tuntemattomalle laukomaan jos se saattaa loukata, ethän sinäkään varmaan kauppareissulla mene kertomaan jokaiselle sinun kriteereihisi sopimattomalle vastaantulevalle naiselle että "oletpas vastenmielisen näköinen, asteikolla yhdestä viiteen annan ulkonäöllesi ykkösen". Siinä tapauksessa jos sattuu näkemään jotain hienoa ja kaunista ei niinkään haittaa jos sen myös ilmaisee, positiivinen palaute on usein myös kuulijasta mukavaa toisin kuin negatiivinen. - peace&loving
Mitä ihmeen totuutta? Minä ainakaan en ole saitilla harrastaakseni NettiDeittailua antaumuksella ja kilpailemassa mahdollisimman montaa miellyttävästä profiilista (jos joku on, niin heille voisi perustaa ihan oman kilpailusarjan S24:een), vaan vain ja ainoastaan etsimässä yhtä ainutta juuri minulle sopivaa ihmistä. Ja häipyäkseni välittömästi kun sellainen löytyy (livestä todennäköisemmin). Miksi ihmeessä jonkun satunnaisen ohikulkijan, joka ei millään tavalla kuulu profiilinhaltijan kohderyhmään, pitää voida ilmoittaa mitä mieltä hän on profiilista (hyvää tai huonoa)? Puhumattakaan lapsellisista kostajista joita kuulostaa olevan hämmästyttävän paljon liikenteessä.
Se mitä ainakin itse viimekädessä olen hakemassa, on rakkaus, kahden ihmisen välinen intiimi juttu, johon kaikenmaailman ohikulkijat ei pitäisi liittyä mitenkään. Nuo profiilinarvostelijat on siinä skenaariossa vähän kuin kulkukoirat jotka nostelevat koipea taloa vasten;). Jos ei kiinnosta, niin yksinkertaisesti vain ohita profiili, luultavasti sinäkään et siinä tapauksessa olisi kiinnostanut profiilinhaltijaa.
Epäonnistunut uudistus S24:ltä. Keksisivät jotakin rakentavaa ja yksilöllisyyttä ja ihmisarvoa kunnioittavaa mieluummin. - mies ja profiili
peace&loving kirjoitti:
Mitä ihmeen totuutta? Minä ainakaan en ole saitilla harrastaakseni NettiDeittailua antaumuksella ja kilpailemassa mahdollisimman montaa miellyttävästä profiilista (jos joku on, niin heille voisi perustaa ihan oman kilpailusarjan S24:een), vaan vain ja ainoastaan etsimässä yhtä ainutta juuri minulle sopivaa ihmistä. Ja häipyäkseni välittömästi kun sellainen löytyy (livestä todennäköisemmin). Miksi ihmeessä jonkun satunnaisen ohikulkijan, joka ei millään tavalla kuulu profiilinhaltijan kohderyhmään, pitää voida ilmoittaa mitä mieltä hän on profiilista (hyvää tai huonoa)? Puhumattakaan lapsellisista kostajista joita kuulostaa olevan hämmästyttävän paljon liikenteessä.
Se mitä ainakin itse viimekädessä olen hakemassa, on rakkaus, kahden ihmisen välinen intiimi juttu, johon kaikenmaailman ohikulkijat ei pitäisi liittyä mitenkään. Nuo profiilinarvostelijat on siinä skenaariossa vähän kuin kulkukoirat jotka nostelevat koipea taloa vasten;). Jos ei kiinnosta, niin yksinkertaisesti vain ohita profiili, luultavasti sinäkään et siinä tapauksessa olisi kiinnostanut profiilinhaltijaa.
Epäonnistunut uudistus S24:ltä. Keksisivät jotakin rakentavaa ja yksilöllisyyttä ja ihmisarvoa kunnioittavaa mieluummin...kyennyt paremmin sanoiksi pukemaan mitä useimmat meistä täällä ovat hakemassa ja mitä ovat arvostelijat pikkusieluisuudessaan, tuskinpa, olen vaikuttunut :)
Vähän tuntuu tosiaan että on luisumassa tämä s24 ihan noin yleisestikin alaspäin ja vaikka telkkarissa ovatkin kaikenlaiset kykyjenetsintä kilpailut suosiossa ei treffisaitin sitä tulisi olla, vähän tulee mieleen myös se Kirsi Salon jokunen vuosi sitten juontama tietokilpailu jossa ihmisille ilkeily oli pääosassa, eipä onneksi menestynyt.
- Helmat hampaissa
Olen itse nähnyt tämän kyseisen miehen profiilin ja se on ehdottomasti parhammasta päästä ellei jopa paras.
Alleviivaan hänen tulkintansa profiilinsa arvoijan motiiveista.
Suosittelen jo vastanneille aloittajan kirjoituksen uudelleen lukemista ajatuksella ja huomiointia, ettei siinä ollut välitöntä negatiivisuutta vaan pikemminkin rabortointia.
Uudet lukijat voisivat myös asennointua aloittajan kirjoitukseen myönteisellä tavalla.- että olet
nähnyt? Oletko sama heppu eri nimimerkillä?
- ihan saman
Kyllä tää ihan juu parasta hupia oli. Lisää teinimeininkiä!
- Erkki Egopelle
"Olen itse nähnyt tämän kyseisen miehen profiilin ja se on ehdottomasti parhammasta päästä ellei jopa paras."
Mistäs sinä hänen profiilinsa tunnistit? Kertoiko hän kirjoittelevansa täällä nimimerkillä "mies ja profiili", vai onko hänen profiilinsa sillä nimellä?
Tuo on vain sinun subjektiivinen näkemyksesi. Kaikki ihmiset eivät pidä samoista asioista tai piirteistä. Mikä ihme siinä on niiiiin vaikea ymmärtää? Joku sinun mielestäsi viiden tähden profiili voi ihan hyvin olla toisen mielestä kahden tähden profiili. Mikä ihme saa ihmiset kuvittelemaan, että heidän näkemyksensä asioista on se ainoa oikea? Voisinpa väittää, että löytyy melko paljon ihmisiä, joiden mielestä se profiili ei ole paras ja heidän mielipiteensä on ihan yhtä "oikea".
Jos kerran ei saisi antaa huonoja arvosanoja lainkaan, niin miksi sitten antaa niitä hyviäkään? Voihan silloinkin vain ohittaa profiilin ja jatkaa matkaansa, vaikka pitäisi sitä neljän tai viiden tähden arvoisena. Mitä sitä sitten edes turhaan tutkimaan saamiansa arvioita, jos niillä ei kerran ole edes merkitystä? Eikös se sitten ole vaan parempi jos ne tähtiä tuijottelevat eivät ota yhteyttä? - hame hampaissa
Erkki Egopelle kirjoitti:
"Olen itse nähnyt tämän kyseisen miehen profiilin ja se on ehdottomasti parhammasta päästä ellei jopa paras."
Mistäs sinä hänen profiilinsa tunnistit? Kertoiko hän kirjoittelevansa täällä nimimerkillä "mies ja profiili", vai onko hänen profiilinsa sillä nimellä?
Tuo on vain sinun subjektiivinen näkemyksesi. Kaikki ihmiset eivät pidä samoista asioista tai piirteistä. Mikä ihme siinä on niiiiin vaikea ymmärtää? Joku sinun mielestäsi viiden tähden profiili voi ihan hyvin olla toisen mielestä kahden tähden profiili. Mikä ihme saa ihmiset kuvittelemaan, että heidän näkemyksensä asioista on se ainoa oikea? Voisinpa väittää, että löytyy melko paljon ihmisiä, joiden mielestä se profiili ei ole paras ja heidän mielipiteensä on ihan yhtä "oikea".
Jos kerran ei saisi antaa huonoja arvosanoja lainkaan, niin miksi sitten antaa niitä hyviäkään? Voihan silloinkin vain ohittaa profiilin ja jatkaa matkaansa, vaikka pitäisi sitä neljän tai viiden tähden arvoisena. Mitä sitä sitten edes turhaan tutkimaan saamiansa arvioita, jos niillä ei kerran ole edes merkitystä? Eikös se sitten ole vaan parempi jos ne tähtiä tuijottelevat eivät ota yhteyttä?En lähde selittelemään sinulle miten olen nähnyt hänen profiilinsa
jo siitäkin syystä, että olet skeptisellä
ja negatiivisella asenteella liikkeellä.
Saisin tuo vieressäni olevan kahvikupinkin vakuuttumaan
enemmin kuin sinut, joten en siis viitsi vaivautua.
Sen sijaan puutun tähän tähdistys dilemmaan,
mikä ei ole alunperin sitä ollut,
mutta sinun kaltaisesi ovat siitä ongelman tehneet.
Aloittaja on useampaan otteeseen jo selventänyt,
ettei koko tähdistysasia ollut se pointti vaan se, että hän saisi aikaan tänne keskustelua ja siinähän hän onnistui:DDD
Jopa niin hyvin, että sinä kiehut siellä hikipisaroissasi
ja pääsi on kuhmuilla kattoon pomppimisestasi.
Oletko omalla käyttäytymisellesi niin sokea, ettet huomaa,
että juuri sinä teet koko tähdistysjutusta isomman jutun kuin itse aloittaja???
Kyllä. Mielipiteeni oli subjektiivinen kuten on niiden 16 muun,
ketkä ovat sinne pisteytyksensä antaneet.
Ettei vain sinua nyppisi, ettet itse kykene samaan aikaan sellaista tekstiä,
mikä kiinnostaisi muita.
Itseasiassa voin tässä ihan kurillani kertoa,
että oma profiilini keskiarvo on 4,7 , 7 arvioijan jälkeen;P
No nyt sait vielä lisää hieneritysmateriaalia ja saat taukojumpan aihetta,
kun pomppaat pääsi taas kattoon ja käyt kaiken pettymyksesi
ja katkeruutesi voimalla minun niskaani:D
Tule, tule! Odotan innolla millaista tekstiä saat suollettua ruudulle;P
*edelleenkin hame hampaissa istuen tuolissaan siroja sääriään heilutellen*:D - Erkki Egopelle
hame hampaissa kirjoitti:
En lähde selittelemään sinulle miten olen nähnyt hänen profiilinsa
ettei koko tähdistysasia ollut se pointti vaan se, että hän saisi aikaan tänne keskustelua ja siinähän hän onnistui:DDD
mikä kiinnostaisi muita.
*edelleenkin hame hampaissa istuen tuolissaan siroja sääriään heilutellen*:D"käyt kaiken pettymyksesi ja katkeruutesi voimalla minun niskaani:D"
Heh. Missä vaiheessa tässä ollaan kiehuttu ja uhkuttu? Sinähän tässä näytät henkilökohtaisuuksiin menevän ensimmäisenä, kun joku ei olekaan kanssasi samaa mieltä.
Hei kuule: Sekin on keskustelua, jos tuo ilmi eriävän mielipiteensä. Sillä ei ole mitään tekemistä katkeruuden tai pettymysten kanssa. Väitätkö sinä nyt ihan tosissasi, että ihmiset eivät sitten pidä erilaisista asioista, vaan kaikki pitävät samanlaisia profiileita "parhaina". Vähän yksiulotteinen näkemys minun mielestäni. Itselle ei kyllä tulisi mieleen, että kaikki ihmiset fanittaisivat juuri minun tyyppistäni ihmistä, tai jumaloisivat täsmälleen minun tyyliäni tehdä profiili.
Joku käy kuumana pitkätukkaisiin hevareihin, toinen pitää heitä naurettavina. Joku ihailee pukumiehiä, toisen mielestä he ovat "vaatteilla koreilijoita". Joku pitää analyyttisista ja pitkistä profiiliteksteistä, joku pitää niitä kuivakoina ja tylsinä. Ihmiset nyt vaan ovat ihan oikeasti erilaisia, eivätkä pidä aina samoista asioista. Näin minä ainakin väittäisin omien kokemusteni pohjalta.
Ei minua erityisemmin harmita, jos joku ei minun profiilistani pidä. Pääasiahan on, että minuun ottavat yhteyttä ne jotka siitä pitävät. Ihan hyvää palautetta olen ainakin osalta saanut. Siitä ei ole hajuakaan, että millaisia "arvosanoja" olen saanut profiilistani, kun en käytä mitään Tositarkoituksella-paketteja yms. Ehkä sen takia minun onkin vähän vaikea ymmärtää miksi ei saisi antaa "huonoja arvosteluja", jos ei oikeasti pitänyt profiilia hyvänä. Jos taas aloittaja halusi herättää keskustelua, niin eikös tässä juuri sitä tehdä? Vai haluttiinko tähän pelkkiä samaa mieltä olevia vastauksia? :)
"Sen sijaan puutun tähän tähdistys dilemmaan, mikä ei ole alunperin sitä ollut,
mutta sinun kaltaisesi ovat siitä ongelman tehneet."
Mikähän se ongelma nyt sitten oli? Se että joku antaa "liian vähän" tähtiä jollekin? Itse en ole ainakaan arvostellut yhtään ainoaa profiilia, joten en ole ainakaan siihen ongelmaan syyllinen.
"En lähde selittelemään sinulle miten olen nähnyt hänen profiilinsa
jo siitäkin syystä, että olet skeptisellä ja negatiivisella asenteella liikkeellä."
No eikö ole ihan luonnollista olla vähän skeptinen, kun kyseessä ei kuitenkaan ole mikään rekisteröity nimimerkki jonka avulla voisi ko. profiilin löytää, eikä hän mielestäni ole ainakaan täällä kertonut profiilinsa nimeä? - ???
hame hampaissa kirjoitti:
En lähde selittelemään sinulle miten olen nähnyt hänen profiilinsa
mikä kiinnostaisi muita.
*edelleenkin hame hampaissa istuen tuolissaan siroja sääriään heilutellen*:Dmikäs ap:n kiihkoileva fanittaja sinä olet?
kyllä erkki egopellellä oli ihan hyvä pointti: mitä järkeä koko pisteytyksessä on, jos vain sellaiset saa arvioida jotka tykkää just siitä profiilista. silloinhan kaikilla olisi 4 tai 5 tähteä.
kyllä se pitää hyväksyä vaan ettei ole kaikkien mieleen. eikä noilla tähdillä varmasti ole kenellekän edes mitään väliä, paitsi jos jollakulla on itsetunto kiinni niistä - ja silloin on asiat aika huonosti. - hame hampaissa
Erkki Egopelle kirjoitti:
"käyt kaiken pettymyksesi ja katkeruutesi voimalla minun niskaani:D"
Heh. Missä vaiheessa tässä ollaan kiehuttu ja uhkuttu? Sinähän tässä näytät henkilökohtaisuuksiin menevän ensimmäisenä, kun joku ei olekaan kanssasi samaa mieltä.
Hei kuule: Sekin on keskustelua, jos tuo ilmi eriävän mielipiteensä. Sillä ei ole mitään tekemistä katkeruuden tai pettymysten kanssa. Väitätkö sinä nyt ihan tosissasi, että ihmiset eivät sitten pidä erilaisista asioista, vaan kaikki pitävät samanlaisia profiileita "parhaina". Vähän yksiulotteinen näkemys minun mielestäni. Itselle ei kyllä tulisi mieleen, että kaikki ihmiset fanittaisivat juuri minun tyyppistäni ihmistä, tai jumaloisivat täsmälleen minun tyyliäni tehdä profiili.
Joku käy kuumana pitkätukkaisiin hevareihin, toinen pitää heitä naurettavina. Joku ihailee pukumiehiä, toisen mielestä he ovat "vaatteilla koreilijoita". Joku pitää analyyttisista ja pitkistä profiiliteksteistä, joku pitää niitä kuivakoina ja tylsinä. Ihmiset nyt vaan ovat ihan oikeasti erilaisia, eivätkä pidä aina samoista asioista. Näin minä ainakin väittäisin omien kokemusteni pohjalta.
Ei minua erityisemmin harmita, jos joku ei minun profiilistani pidä. Pääasiahan on, että minuun ottavat yhteyttä ne jotka siitä pitävät. Ihan hyvää palautetta olen ainakin osalta saanut. Siitä ei ole hajuakaan, että millaisia "arvosanoja" olen saanut profiilistani, kun en käytä mitään Tositarkoituksella-paketteja yms. Ehkä sen takia minun onkin vähän vaikea ymmärtää miksi ei saisi antaa "huonoja arvosteluja", jos ei oikeasti pitänyt profiilia hyvänä. Jos taas aloittaja halusi herättää keskustelua, niin eikös tässä juuri sitä tehdä? Vai haluttiinko tähän pelkkiä samaa mieltä olevia vastauksia? :)
"Sen sijaan puutun tähän tähdistys dilemmaan, mikä ei ole alunperin sitä ollut,
mutta sinun kaltaisesi ovat siitä ongelman tehneet."
Mikähän se ongelma nyt sitten oli? Se että joku antaa "liian vähän" tähtiä jollekin? Itse en ole ainakaan arvostellut yhtään ainoaa profiilia, joten en ole ainakaan siihen ongelmaan syyllinen.
"En lähde selittelemään sinulle miten olen nähnyt hänen profiilinsa
jo siitäkin syystä, että olet skeptisellä ja negatiivisella asenteella liikkeellä."
No eikö ole ihan luonnollista olla vähän skeptinen, kun kyseessä ei kuitenkaan ole mikään rekisteröity nimimerkki jonka avulla voisi ko. profiilin löytää, eikä hän mielestäni ole ainakaan täällä kertonut profiilinsa nimeä?Et tunnu huomaavan miten toistat itseäsi.
Olet tuonnut tänne vanhan leikin 'rikkinäinen levy':D
Mutta ole hyvä vain ja jatka, siihen sinulla on
täysi oikeus:)
Itse en tuskin tämän viestini jälkeen viitsi
enää kommentoida:)
*kipittää siroin askelin hame hampaissa mielenkiintoisimpiin jutusteluihin*:D - mies ja profiili
..vaatimatonkin mies ylpistyy, kiitoksia kehuista & kiva kun olet palannut, täällä olikin jo vähän tylsää :)
- on siksi että...
ihmiset tekisivät persooonallisia ja kivoja kertomuksia itsestän. Ei kai siinä ihmistä arvioida sinällään vaan sitä profiilintekotaitoa. On niin riisuttuja profiileja niin pisteytys kannustaa joitain tekemään hauskoja mainoslööppejä itsestään. Kivahan niitä on sitten lukea.
Rypyt veks otasta ja tähdet taivaalle jos ei muuten innosta. Hyville annan itse viisi uille en mitään eli olen vain kannustaja.- hame hampaissa
Juuri tavallasihan niin pitäisikin suhtautua.
Ylläpitäjät ovat kehittäneet tuollaisen leikkimielisen
tavan kannustaa ihmisiä panostamaan profiiliensa
tekemiseen, ettei siellä lukisi vain yksi sana esim. 'Sinä',
kuten yhdellä miehellä oli:)
Minustakin on mukavampi lukea sellaisia profiileja,
joiden eteen on nähty vaivaa.
Se antaa jo hyvät lähtökohdat yksityiskeskusteluihinkin.
*vilkuttaa hame hampaissa*:D Näin sen itsekin näen. Eli tähdet ovat profiilin tekijää varten. Ne kertovat miellyttikö profiili ja kertoiko se kaiken tarpeellisen, mitä nyt ihmiset ylipäänsä haluavat toisesta tietää.
Olen kyllä samaa mieltä aloittajan kanssa että jotkut kostavat, tai kuvittelevat kostavansa, huonolla arvosanalla/tähdillä jos saavat pakit.
Eipä se paljon menoa haittaa.- L
sanna-76 kirjoitti:
Näin sen itsekin näen. Eli tähdet ovat profiilin tekijää varten. Ne kertovat miellyttikö profiili ja kertoiko se kaiken tarpeellisen, mitä nyt ihmiset ylipäänsä haluavat toisesta tietää.
Olen kyllä samaa mieltä aloittajan kanssa että jotkut kostavat, tai kuvittelevat kostavansa, huonolla arvosanalla/tähdillä jos saavat pakit.
Eipä se paljon menoa haittaa.Ei haittaa menoa nuo tähdet todellakaan, eikä niillä ole mulle merkitystä. Kertoohan se enemmän ihmisistä (tässä tapauksessa miehistä) kun tissivakokuvalla varustettu profiili, jossa on kerrottu vain ikä, pituus ja paino saa 100 ääntä keskiarvolla 4,5, kun taas kasvokuvalla ja pitkällä, hyvinkirjoitetulla profiililla - jossa on kerrottu omista toiveista - saa samoilla äänillä keskiarvoksi 3,3.
Itse annan huonoja arvosanoja profiileille, joissa ei ole kerrottu mitään henkilökohtaista, vain perustiedot. Jos profiiliin on nähty vaivaa, annan paljon tähtiä, riippumatta siitä, olisiko henkilö minun tyyppiseni. - mies ja profiili
..niinhän me useimmat kuvitellaan, että kannustaisi tekemään hauskoja profiileja, siksi juuri tuon avauksen laitoin kun osa näkyy ajattelevan että onkin kätevä koston välikappale kun ei laatija olekaan juuri hänenlaistaan hakemassa.
Eipä siinä, saa kait sitä tietysti itsekukin toimia niinkuin tykkää mutta kun pari kertaa olen notkahduksen huomannut on kummallakin kerralla "pudottaja" ollut juuri sellainen joka on luultavasti lukiessaan huomannut että helkkari kun hakee toisentyyppistä naista, omissa profiileissaan kuitenkin peräänkuuluttavat sisäisen kauneuden arvostusta, loistavasti kyllä osoittavat tuon sielunsa herkkyyden :)
Minä myös mielellään kannustan, vaikkakin harvoin ja vain oikeasti hyviä mutta huonoja arvioita ainakaan en viitsi antaa kenellekään, en edes vastapalveluna saamastani "huonosta" palautteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124