Euran, Kiukaisten ja Köyliön toimeentulotukiasiakkaat!

Onko teitä kohdeltu toimeentulotukiasioissa mielestänne lain vastaisesti.. Ettekö ole saaneet teille kuuluvia etuisuuksia lainkaan- taikka täysimääräisinä? Olen melko hyvin perillä toimeentulotukilaista, ja olen avustanut toimeentulotukiasiakkaita tukien hakemisessa jo miltei 20 vuoden ajan. Olen käytettävissä mikäli haluattte avustajaa tekemään viranhaltijalle oikaisuvaatimuksen, taikka jos haluattte asiassa tehtäväksi kantelun. Opastan myös toimeentulotuen hakemisessa. Soita numeroon 044-9923096, taikka ota yhteys sähköpostitse: Kartanomagister@suomi24.fi

4

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätä palstaa voi

luonnollisesti käyttää mainostamiseenkin. Kehottaisin sinua kuitenkin hankkimaan ihmisille töitä, ettei heitä näkyisi toimeentulotukiasiakkaina. Ei se ole tavoiteltava
      elämäntilanne sinulle sen paremmin kuin muillekaan. Simo Salminen laulaa: että sais muijallekin töitä, ittestä ei niin väliä juu.

• von Lagerbom

Kunhan ensin lopetettaisiin se optiokeinottelu ja laskettaisiin ylisuuria johtajien palkkoja. Merkillistä että vaikka firmojen katteen alenevat, nousevat johtajatason palkat silti. Ja ulkomailta tuodaan työvoimaa. Ihan kuin Suomesta ei työttömiä löytyisi uudelleen koulutettaviksi.. Tätä se teki, se eu:hun liittyminen ja rajojen avaaminen.

Arvoisat edustajamme Arkadianmäellä myivät rahanahneuksissaan valtion omistamat firmat, joiden alkuperäisenä tarkoituksena oli kaiketi kansan työllistäminen.

Kansanedustajamme ovat myöskin hyväksyneet lain toimeentulotuesta, joten varmaankin tukea tulee tarvittaessa sekä hakea että myös saada. Ja nimenomaisesti kyseistä lakia noudattaen pitäisi toimeentulotukiasiakkaille maksaa lain määräämä summa, eikä viranhaltijan omista näkökohdista tapahtuvista syistä, vastoin lain määräyksiä..

Ilmeisesti on myös niin, että nykysuuntauksen jatkuessa, ellei hallitusta kaadeta ja suurta osaa kansanedustajuista laitetaa vaihtoon, tulee toimeentulotukea tarvitsevien joukko edelleen huomattavasti kasvamaan..

Mitäs nyt sanot??? Kyllä minä kansalaisille töitä järjestäisin jos pääsisin kekkoseksi kekkosen paikalle, tässä tapauksessa en tietysti hautaan, vaan resitentiksi, yksinvaltiaana..

• resursseja
        von Lagerbom kirjoitti:

Kunhan ensin lopetettaisiin se optiokeinottelu ja laskettaisiin ylisuuria johtajien palkkoja. Merkillistä että vaikka firmojen katteen alenevat, nousevat johtajatason palkat silti. Ja ulkomailta tuodaan työvoimaa. Ihan kuin Suomesta ei työttömiä löytyisi uudelleen koulutettaviksi.. Tätä se teki, se eu:hun liittyminen ja rajojen avaaminen.

Arvoisat edustajamme Arkadianmäellä myivät rahanahneuksissaan valtion omistamat firmat, joiden alkuperäisenä tarkoituksena oli kaiketi kansan työllistäminen.

Kansanedustajamme ovat myöskin hyväksyneet lain toimeentulotuesta, joten varmaankin tukea tulee tarvittaessa sekä hakea että myös saada. Ja nimenomaisesti kyseistä lakia noudattaen pitäisi toimeentulotukiasiakkaille maksaa lain määräämä summa, eikä viranhaltijan omista näkökohdista tapahtuvista syistä, vastoin lain määräyksiä..

Ilmeisesti on myös niin, että nykysuuntauksen jatkuessa, ellei hallitusta kaadeta ja suurta osaa kansanedustajuista laitetaa vaihtoon, tulee toimeentulotukea tarvitsevien joukko edelleen huomattavasti kasvamaan..

Mitäs nyt sanot??? Kyllä minä kansalaisille töitä järjestäisin jos pääsisin kekkoseksi kekkosen paikalle, tässä tapauksessa en tietysti hautaan, vaan resitentiksi, yksinvaltiaana..

presidentiksi ja töitä saa, jos ei nirsoile.

• von Lagerbom
        resursseja kirjoitti:

presidentiksi ja töitä saa, jos ei nirsoile.

Yleissivistävän koulutuksesi saanut?? Tietysti on niin että yksittäistapauksisa aina löytyy työtä. Mutta entäpä todelliselle työttömien määrälle, joka varmaankin on n.500.000 henkilöä. No etsippä nyt työ heille kaikille..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2834
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2395
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2043
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe