Hei
Onko kokemuksia reitistä Näsijärven ympäri? Pituushan on 134 km. Kertokaa.
Pirkan luistelun pitkä lenkki
4
533
Vastaukset
- eikö ole kokemuksia
Ei näytä olevan kenellekään tietoa ko. lenkistä. Maastoprofiilin mukaan näyttää olevan mäkistä. Mutta mikä on asfaltin kunto?
- nolo&rähjä
Nyt voin kertoa reitistä, kun sitä kyselin ennen luistelua, eikä kukaan tuntunut tietävän.
Järjestelyt olivat ok. Turvallisuus ei välttämättä ihan ok:liikenteen seassa monin paikoin mentiin. Onneksi liikenne ei ollut kovin vilkasta. Autoilijat vaikuttivat hermostuneilta ja tööttäilivät. Eivät välttämättä ymmärtäneet, että luistelukin vaatii tietyn tilan tien reunassa. Vaikka kyllä pyöräilijätkin ajoivat välillä koko kaistan leveydeltä. Myös jotkut pyöräilijät antoivat sauvojen "huitomisesta" mainintoja. Mutta enemmän tuli kyllä pyöräilijöiltä kannustuksia, se tuntui mukavalta ja antoi lisäpotkua suoritukseen.
Itse reitti oli vaihtelavaa maastoa ja kaunista maalaismaisemaa. Oli hyviä nousuja ja tietenkin myös laskuja. Asfaltti oli pääosin ok. Oli tietenkin "jyräasfalttia", mutta ei onneksi pitkiä pätkiä. Ja keli oli mitä parhain. Kaiken kaikkiaan jäi hyvä mieli ja ensi vuonna toivottavasti saan taas olla mukana tapahtumassa. - montaa
nolo&rähjä kirjoitti:
Nyt voin kertoa reitistä, kun sitä kyselin ennen luistelua, eikä kukaan tuntunut tietävän.
Järjestelyt olivat ok. Turvallisuus ei välttämättä ihan ok:liikenteen seassa monin paikoin mentiin. Onneksi liikenne ei ollut kovin vilkasta. Autoilijat vaikuttivat hermostuneilta ja tööttäilivät. Eivät välttämättä ymmärtäneet, että luistelukin vaatii tietyn tilan tien reunassa. Vaikka kyllä pyöräilijätkin ajoivat välillä koko kaistan leveydeltä. Myös jotkut pyöräilijät antoivat sauvojen "huitomisesta" mainintoja. Mutta enemmän tuli kyllä pyöräilijöiltä kannustuksia, se tuntui mukavalta ja antoi lisäpotkua suoritukseen.
Itse reitti oli vaihtelavaa maastoa ja kaunista maalaismaisemaa. Oli hyviä nousuja ja tietenkin myös laskuja. Asfaltti oli pääosin ok. Oli tietenkin "jyräasfalttia", mutta ei onneksi pitkiä pätkiä. Ja keli oli mitä parhain. Kaiken kaikkiaan jäi hyvä mieli ja ensi vuonna toivottavasti saan taas olla mukana tapahtumassa.joka olis luistellu matkan. Siksi ei ole tullut reittikertomuksia. Ensi vuonna taas joku kysyy, niin voi lukea tuon kertomuksesi. Voisit nyt kertoa avuiksi tarkemminkin ensi vuotta varten... kiitos!
- nolo&rähjä
montaa kirjoitti:
joka olis luistellu matkan. Siksi ei ole tullut reittikertomuksia. Ensi vuonna taas joku kysyy, niin voi lukea tuon kertomuksesi. Voisit nyt kertoa avuiksi tarkemminkin ensi vuotta varten... kiitos!
Reitti on tosiaan melko hyväpintaista, mäkiä ja maisemia riittää. Huolto pelaa ja mielestäni kaikki ihan ok. Juuri tällainen lusitelutapahtuma on minua henkilökohtaisesti kiehtonut. Ei ole vaan aikaisemmin tullut lähdettyä. Saa mennä omaa leppoisaa vauhtia ja katsella ympärilleem Suomen kauniissa suvessa, ei ole sen kummempaa kiirettä. Ja saa luistella ihan tarpeeksi. Eikös tämmöisiä pitkän matkan usean päivän retkiluisteluja järjestetä jossain päin. Kiinostaisi tietää, jos jollakulla on tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647