Vihreällä ostettiin ja punaisella stop.Treidattiin arkipäivinä viikonloput ja juhlapyhät pojat saivat ansaitusti huilata.Missä viipyy se lentokoneen vuokraus josta puhuttiin silloin foorumilla.Capitalaiset vuokraavat koneen ja lähdetään thaimaaseen katselemaan säätiön omistuksessa olevia maa-alueita ja hotelleja.
Muistatteko?
4
398
Vastaukset
- oot nyt
pahasti johdettu harhaan. Ihan lisenssien arvonnousuun perustu koko juttu. Niin ja itte ne jäsenet sitä valuuttakauppaa kävi, eiku wincapita kävi, eiku se säätiö kävi eiku miten se meni?
- Kekkonen*2
Voi että, noista capiaisien jutuista saisi helposti kirjan kirjoitettua. Kovat on puheet nykyäänkin mutta tulos onkin aina täysi nolla.
Tuomiot tule ajallaan, se on varma. Juttua riittää asiasta jos toisesta ja uusin rimpuilija on tämä EOK mutta ei totuus pala tulessakaan. - Laundry on my mind
Olen alkanut aamutoimissani hampaita pestessä pesemään myös rahaa. Mikäli minulla sattuu sitä olemaan, kun Suomen Keskusrikospoliisi on sitä jäädyttänyt aika läjän.
Harjaan kolikot huolellisesti Golgate hammastahnalla. Niitä on kiva katsella kuinka ne kiiltävät pesun jälkeen. Lisäksi vielä vahaan ne miedolla autovahalla ja katselen niitä pitkän tovin.
Jos minulla sattuu olemaan seteleitä, niin ne pesen hyvin varovasti pienillä kierroksilla pesukoneessani säästö/hienopesuohjelmalla lapsiystävällisellä erittäin miedolla pesupulverilla. Huuhteluun käytän myös lapsille tarkoitettua erittäin mietoa huuhteluainetta. En käytä linkousta lainkaan.
Sitten ripustan ne vienoon tuuleen narulle kuivumaan. Lopuksi silitän ne hyvin miedolla lämmöllä silitysraudallani, jonka jälkeen katselen niitä ja hyväilen käsilläni.
Ainoa pelko minulla on, onko tämä rikos? Olen kuullut, että Wincapita sijoituskerhon jäseniä epäillään runsaassa mittakaavassa tästä. Voisiko Suomen Keskusrikospoliisi valaista minulle tätä vai onko täällä kirjoittavilla tästä tietoa?
Lisäksi olen ajatellut perustaa rahapesulan ihan yritysmielessä. Hallitusneuvos Jouni Laiho on kai tähän hyvä vastaamaan. Otan mielelläni vinkkejä vastaan myös tämän kivan palstan lukijoilta ja kivoilta kirjoittajilta. Hyvää kesää kaikille!- neputtaja
Säätiö Panamassa, pankki ostettu Sveitistä ja vuokrakoneella Thaimaaseen tiluksille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635