Tilanne on tällainen: ositus tehty heti harkinta-ajan alussa, koskien yhteistä okt:a. Mies maksanut vaimon ulos, vaimo ostanut oman asunnon. Puolen vuoden harkinta-aika tuli täyteen eikä eroa ole haettu - vuosikin jo kohta tulossa täyteen... Kysymys kuuluukin: mitä tapahtuu noille "omistussuhteille", jos ero raukeaa? Eli nollittaako ko seikka jotenkin tilanteen = onko puolisoilla oikeuksia esim toistensa osituksen jälkeisiin asuntoihin?
Harkinta-ajan
jälkeen...
1
321
Vastaukset
Jos ero raukeaa niin osituksenne jää voimaan ja teillä katsotaan olevan kaiken kattava avioehto. Osituksen vaikutukset voitte purkaa tekemällä avioehdon jolla saatetaan taas voimaan avio-oikeus toistenne omaisuuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408