Netissä ei voi nähdä toimiiko kemiat!

Iines<3

Olen minäkin profiilin deittiin luonut ja vastauksiakin saanut. Mukavan tuntuisia miehiä kirjoitusten perusteella on ollut monta.

Mutta kun tästä netistä pyörimisestä ja tutustumisesta puuttuu se tunne, kun kemiat ihan ensitapaamisella kohtaa. Siis niin, ettei toisesta vielä tiedä mitään... Johan sitä tutkimuksissakin sanotaan että ihminen löytää kumppanin tuoksun tms. perusteella:) Niin että tuntuu vähän itsensä "huijaamiselta" koko tää nettijuttu, onko muita samoin ajattelevia?

10

471

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi tapa deitata

Pian ilmestyy Hajudeittinetti, eli saat tietää kumppanista perustiedot mutta mukana saa myös ihmisen omaa perustuoksua/-hajua. Ja jos hajut sekä muut perushommat skulaa, niin sitten treffeille vaan.

Niin että nuuh nuuh vaan!

• tuoksujutut

on joissakin tutkimuksissa todettu myyteiksi.

Olisko ollut peräti ihan Myytinmurtajissa ;-)

• Iines<3

En minä nyt ihan niin kirjaimellisesti tuota tuoksuasiaa tarkoittanut;)

Mietin vaan sitä tunnetta kun tapaa jossain jonkun ihmisen ja tuntee kuinka kipinät sinkoilee välillä, ilman ensimmäistä sanaakaan...

• täytyy kokeilla

Niinpä. Tästä aiheesta on viime aikoina käyty kiivastakin keskustelua tällä palstalla. Onhan se tylsää, jos paperilla kaikki sopii yhteen, mutta todellisuudessa ei vaan natsaa. Toisaalta nettideittaamisessa ei menetä mitään, paitsi ehkä jonkin verran aikaa. Eikä sekään niin hukkaan heitettyä ole; jonkin aikaa tätä harrastaneena voin sanoa, että joka tapauksesta oppii jotain itsestään. Joten suhtaudu tähän reippaasti kuin harrastukseen! Kirjoittele, karsi, sovi treffit jonkun kanssa - jos ei toimi, niin sovi treffit jonkun toisen kanssa! Kyllä kai täältä ennen pitkää joku löytyy...

• pelkästään sitä

fyysistä vetovoimaa ja toiset etsivät syvempää yhteyttä. :D

Älä valita. Mene baariin jos et netistä tykkää.

Siellähän ne kipinät sinkoilee ilman sanoja kun toinen kourii sinun tissejä. :D

Ei se toisen haju ole tärkeä vaan se mitä hän sanoo ja ajattelee.

Ehkä sun kannattaisi puuduttaa aivosi ja toimia pelkän näkö ja hajuaistin perusteella.

Löydätpähän sitten "rakkautta".

• Hmm..

Niin, minä LUULIN että nyt natsasi hyvä mies kun vaihdettiin monta kuvaa keskenämme jotta molemmat varmasti tietää miltä toinen todellisuudessa näyttää. Kirjoituksellisesti tuntui synkkaavan tosi hyvin ne kuuluisat kemiat yhteen, soiteltu ei oltu lainkaan ennen tapaamista mutta kiva tutina kuitenkin oli koko hommasta.

Kunnes tuli päivä jolloin tapasimme..... Ei ne kemiat todellakaan kohdanneet.. ja samana iltana löysin miehen jonka kanssa ne sitten kohtasivat ja pidämme yhä yhtä. Kaveri jonka tapasin, ei ollut yhtään samantyyppinen mitä itse olin ja vaikka olimme sopineet pysyvämme kavereina jos sydämmet eivät sykikkään, niin mies suuttui minulle ja en ole hänestä sen jälkeen mitään kuullutkaan.

Nooh, ehkä taas kymmenennen kerran jälkeen totean, että nettitreffit eivät olleet minulle se oikea paikka löytää mies, mutta ilman tuota tapaamista treffimiehen kanssa en olisi tavannut nykyistä miestäni, joten hyvinhän tässä lopulta kävi =)

• djrusk

hyvä iines olen samaa mieltä kanssasi.mut ei vaa tunnu nää naiset lähtevän treffeille ennen ku oot kertonu koko elämäsi heille

• nnaikkonen

mun täytyy tunnustaa yks juttu: jos en ole ollu kiinnostunu miehestä en ole halunnu häntä heti tavatakaan... hiljalleen mies tympääntyy ja lakkaa kirjottelemasta... ei siis tosiaankaan tarvii elämäntarinaa kertoo mutta ei oikein viitti heti sano päin naamaa et kirjotit tyhmiä juttuja enkä halua sua tavata koskaan

• Jannica

On mennyt jo siihen että sättitään ja mätkitään.Ihan joka vierustoveria.Ollaan päiväkotihoitolassa kohta koko konkkaronkka.Toki lähdetään melkein kohujulkisuuteen kun mennään nettideittailuun oikein profiloitumalla.
      Mustaa huumoria eli hirtehististä huumoria pitäisi aina välttää.Urheiluvalmentajan privileegihuumoria.Kun pallo nyrjäyttää nilkan, varoitetaan ironialla surkeita kanssapelaajia tekemästä samaa dumb-ass-mokaa "keskellä kenttää, WTF".

Hukuttautumalla parfymoituihin tuotteisiin karkoittaa KAIKKI miehet,näps.Yhden ainoastaan pitäisi olla selvästi aistittavaa EDP.EDT on deodoranttitoppeja varten.
      Sanon aina kaikille,että jos mikään ei ole kivaa,haista kukkanen.Eli AnaisAnaista.

• Tuotanoin, kuulostaa siltä, että vähän huijaat itseäsi....;-)

Onhan tuo deittailun rajaaminen vain netissä tapahtuvaksi vähän samaa kuin kaupassakäynnin rajaisi näyteikkunaostoksiksi... nälkähän siinä jää kun leipää näyteikkunaostaa ;-)
      Tai sitten et voi kahvipöydässä ottaa sitä piparia kun olet kahvilla eikä piparilla ;-)

Se on se nettideittailu vähän kuin kartan luku suhteessa perille pääsyyn. Pelkällä kartanluvulla ei pääse perille ellei lähde matkaankin mutta perille saattaa päästä vähän paremmin kartan kanssa kuin ilman. Puuttuu siitä kartanluvustakin se perillepääsemisen tunne jos vaan karttaa selailee keittiön pöydällä... ;-)

Sellainen luova tapa käyttää nettiä on mahdollisten kontaktien etsiminen ja sitten ihan vanhanaikaisesti voi tätä täydentää henkilökohtaisella tapaamisella. Vaikka se tänä internetin aikakautena vähän vanhanaikaista onkin niin suosittelen lämpimästi, vaikka ehkä tuntisitkin itsesi siinä vähän fossiiliksi.

Mikä pakko täällä on loputtomasti kirjoitella kaikenlaista. Lähde heti treffeille jos siltä tuntuu. Netti on kuitenkin erinomainen kontaktipalsta kohdata ihmisiä joista muutoin ei koskaan edes kuulisi mitään. On sitten itse kunkin oma asia kauanko pitää tietoja vaihtaa ennen ensitreffejä. Minimi lienee sopia aika ja paikka kohtaamiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3093
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      57
      2788
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2375
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2023
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe