annattaa ehdottomasti käydä El Jemissä n.70 km
Soussesta etelään. Siellä sijaitsee maailman kolmanneksi suurin amfiteatteri, Rooman ja ranskan jälkeen.
Ihmettelen kun kukaan ei sitä ole maininnut.
Ehdottomasti käymisen arvoinen paikka. Esim
paikkallisbussille 4 dinaaria eli n.2,4€.
El Jem
3
261
Vastaukset
- Deronda
siellä tosiaan käydä. Yllättävän jyhkeä ja suuri rakennelma se on. Kuumana päivänä siellä sisällä on lisäksi mukavasti viileämpää.
Soussen kävijöitä ei taida yleensäkään kiinostaa yhtään mikään muu kuin rihkaman ostaminen. El Jemiin ei ole mitään matkanjärjestäjän retkeä, mikä kertoo siitä, että ei se juuri ketään kiinnosta.- esim.Detur..
...tekee El Jemiin retkiä, se sisältyy useasti jos menee saharan retkelle.
Bussit tekevät stopin ja lounastavat siellä ennenkuin jatketaan matkaa
- mimii74
suosittelen minäkin!
itse menin paikalle omatoimistesti junalla. tosin takaisin olisi kannattanut tulla bussilla, koska junia meni aika harvakseltaan takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667