MB hylkäsi Tapio Berschewskyn "Vapaahkon kulttuurin puolesta" -kolumnin päätoimittajan toimesta.
Muistakaa kertoa asiakaspalautteessa tämä syy tilauksen lakkauttamiseen. Jo pari sataa tilauksen lopettajaa, jotka kertovat tämän syyksi voi saada firman miettimään näkökulmaansa.
MikroBitti -lehti boikottiin!
peru tilauksesi
4
441
Vastaukset
- Toisessa ketjussa
Tuolla toisessa ketjussa on luettavissa tuo kirjoitus, ja täytyy sanoa, että harvoin saa lukea semmoista soopaa.
Oma tilaukseni olisi loppunut siihen paikkaan, jos MB olisi sen julkaissut.
Onneksi MB:n päätoimittajalla on vielä järki tallella, eikä salli lehdessä julkaistavan kaikkea p*****kaa.- petterii1
mun mielestä sieltä löytyy hyviä arvosteluita :) tilasen sen juuri täältä: http://www.lehtitilauksia.fi/mikrobitti/
- Anonyymi
PASKA LEHTI JA SATU JUTTUJA!
💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
- asffg
"Eikö voitaisi kaikki warettaa yhdessä?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645