Hei
Ajattelimme käydä perheen kanssa kesällä Tärnaby Hemavanissa. Tarkoitus olisi löytää mökki, josta voisi käydä kalastamassa ja kävelemässä tuntureilla päiväseltään.
Onko kellään kokemuksia alueesta kesäisin? Minkälaiset maisemat tuolla on vaeltamiseen ja entä kalapaikat? Entä onko alueella paljon väkeä kesäisin?
Tärnaby Hemavan
JaanaKe
1
1330
Vastaukset
- hemavan
Hejssan,
En ole koskaan itse käynyt niin talvella kuin kesälläkään, mutta kaunista siellä näyttää olevan. www.hemavantarnaby.se, täällä sivustolla oli aivan valmiita "pakettejakin" ja paljon kuvia.
Jos haluat itse vuokrata mökin, niin vilkaseppa tuonne: www.stugknuten.com/tarnaby.asp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667