Auttakaa!!

.....

Moi! Semmosta vaan kyselen, että olin keilaamassa ja keilauksen jälkeen rupes alamaha vihlomaan ikävästi. Ei kauhean kovaa kipua, mutta kuitenkin sattuu. Onko syytä mennä lääkäriin, vai ottaa ihan iisisti. Ei kuitenkaan kaikesta viitsi mennä narisemaan sinnekkään..

6

1604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensin

No jos ei kerran mitään vuotoa tms. ole niin ota vaan iisisti ja lepää. MOnesko viikko sulla menossa? Mullakin on sattunut vatsaan jokin tekeminen (puutarhahommat, koiran pesu jne.) ja ohi mennyt lepäämällä. Kannattaa välttää kaikkea mikä kohdistuu mahaan.

• .....

27 3, unohdin mainita.

• kauheeta...
        ..... kirjoitti:

27 3, unohdin mainita.

Hui kauheeta! En kyllä ikinä noilla viikolla menis keilaamaan! Liian suureksi riskiksi koen. Olen ite lomalla rv 16 ja kieltäydyin jo silloin keilaamisesta. En tosin liitoskipujen vuoksi ehkä olis pystynytkään. Sai isäntä keilata yksin =)

• Stan
        kauheeta... kirjoitti:

Hui kauheeta! En kyllä ikinä noilla viikolla menis keilaamaan! Liian suureksi riskiksi koen. Olen ite lomalla rv 16 ja kieltäydyin jo silloin keilaamisesta. En tosin liitoskipujen vuoksi ehkä olis pystynytkään. Sai isäntä keilata yksin =)

.. ja hyvällä mielellä keilaisinkin. :) En käsitä miten keilaaminen vois olla vaarallista. Tottakai omien tuntemusten mukaan pitää aina mennä eli jos alkaa tuntua pahalta niin sitten lopettaa siihen.

Vihlonta alavatsalla johtuu luultavasti vain kohdun venymisestä, joka voi johtua joko erilaisesta rasituksesta tai sitten ihan vauvan kasvusta. Mulla on vatsaa vihlonut joka raskauden joka vaiheessa, olinpa rasittanut itseäni sinä päivänä tai en. Se on aina mennyt ohi rennosti ottamalla. Ligamentit siellä venyy ja se aiheuttaa vihlontaa. Joskus myös ihan se, että vauva on kohdussa hetkellisesti poikittain tai jotenki huonossa asennossa, voi aiheuttaa erittäin kovaakin vihlontaa ja menee lepäämällä ohi.

• äippä33
        Stan kirjoitti:

.. ja hyvällä mielellä keilaisinkin. :) En käsitä miten keilaaminen vois olla vaarallista. Tottakai omien tuntemusten mukaan pitää aina mennä eli jos alkaa tuntua pahalta niin sitten lopettaa siihen.

Vihlonta alavatsalla johtuu luultavasti vain kohdun venymisestä, joka voi johtua joko erilaisesta rasituksesta tai sitten ihan vauvan kasvusta. Mulla on vatsaa vihlonut joka raskauden joka vaiheessa, olinpa rasittanut itseäni sinä päivänä tai en. Se on aina mennyt ohi rennosti ottamalla. Ligamentit siellä venyy ja se aiheuttaa vihlontaa. Joskus myös ihan se, että vauva on kohdussa hetkellisesti poikittain tai jotenki huonossa asennossa, voi aiheuttaa erittäin kovaakin vihlontaa ja menee lepäämällä ohi.

kävin keilaamassa noin rv 22 ja vähän jälkeenpäin vihloi sekä sit iski kauheet liitoskivut..mutta ohi meni.

• .....
        äippä33 kirjoitti:

kävin keilaamassa noin rv 22 ja vähän jälkeenpäin vihloi sekä sit iski kauheet liitoskivut..mutta ohi meni.

Keilaus on ilmeisesti sellainen laji, mikä ei sovi kaikille raskaana oleville. Itselle oli viimeinen kerta, kun menen keilaamaan raskaana, ku pelästyin niin kauheesti. Onneks kivut meni jo ohi.. Nyt vaan nautiskelen kevyemmästä liikuntamuodosta, eli kävelystä=) Eipähän tarvii enää kivuista murehtia=)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60