Nyt jo siinä määrin minua on kopioitu ja sanomaani yritetty vääristellä, jotta päädyin tähän ratkaisuun. Olen siis tästä lähin Susianalyytikko. Kenelläkään tuskin on epäselvää, mikä oli aiemmin käyttämäni ja paljon matkittu nimimerkkini.
Nyt siis hyvät lukijani voitte olla täysin varmoja siitä, luetteko aitoa Susianalyysia vaiko feikkiä, vaikka ei fiksummilla lukijoilla olekaan ollut minkäänlaisia vaikeuksia erottaa minun sanomaani roskien joukosta.
Minulta on siis aiemmin ilmestyneet Susianalyysit I ja II sekä laajasti niihin liittyviä täydennyksiä ja perusteluja. Susianalyysi III ilmestyy aikanaan. Susianalyysi käsittelee etupäässä hysteeristen ja raivohullujen junttien järjetöntä sudenmetsästystä sekä siihen liittyviä syitä ja seurauksia.
Heh heh...
7
571
Vastaukset
- SANONKO MITÄ..
HEHEHEHEH:))
- sinäkin olet
Mitä roskaa, mitä tekemistä luonnonsuojelun kanssa?
- Mummokin paremmin
Kömpii lumihangessa.
Etkönä tajuo lopultakaan yhtä juttuo. Sulle on mahoton tajuta, -Että yhtä hyvin me metsien asujat voisimme ruveta kilipailemaan, ja lyödä sinut susien hyysäämisessä tullenmennen, ja kusta päällesi palatessa, mutta emme ole koskaan sinunlaisia hörhöjä, joten vaiha alaa, oot jo siinä iässä, jolloin järkikin pitäsi alakaa kehittymään, ees jonkin sortin oireita siitä.
Nyt sinä oot jääny huuhattelemaan omia jonninjoutavia pierujasi, joiden hajuja ite kehut, ja koko muu kansa yökkii.- okijhu.
ymmärrä,että maaseudulla sudet haittaa monen toimeentuloa.Kun itse hakevat rahat sossusta ja muutenkin loisivat niin eivät oikeesti tajua,että joku tekee työtäkin elantonsa eteen.
- Ansoara
Mikäli alamme tappamaan jokaisen "vihollisen", eli villieläimen joka käy kotielukoiden kimppuun ja uhkaa SUN asuinaluettas lapsineen, miettikää, kuka on ensin menny kenenki asutusaluelle?
Jos sinä oisit karhu, susi, tai muu vastaava, mistä hakiksit ruuan? Varmaan sieltä mistä se enää on saatavilla kun entiset riistat on ajettu pois, tapettu, ja sun on elätettävä kuitenki perhees... Entisen olotilan paikalla on IHMISET. Ne jotka hävittää elinolot ja syyttää siitä heikoimpiaan... Karja tuhotaan, kanat radellaan, vaarasa on perhekkin...
Niin, kuka on heikoin? Kaikkivaltias ihminen päätöksineen, voi ampua kun häiritsee tai uhkaa, mutta ihminen ajattelevana eläimenä ei häiritse eikä tunkeudu, eikä suinkaan uhkaa?
Silti kuvataan jää- ja harmaakarhuvideoita opetukseksi kuinka jokaisesta kalasta ja reviiristä taistellaan verisesti. Näinhän se on, mekin ihmiset ollaan reviirille tunkeutujia... Me vaan hävitetään tehokkaasti,
Ei olla kuin luonto...- super kunkku
ollaa kunkkuja, ei siinä paskaperse sudet ja karhut paljon paina kun me laitamme haisemaan kyllä näin on jämpti
- Made in Finland
Sinunkin kiroittelusi olisi ehkä toisella naapurin kielellä enkä tarkoita ruotsi jos mietit asiaa vähän pitemmälle taaksepäin.Kyllä maaseudulla tarvitaan edelleen ihmisiä tuottamaan Suomalaisille vilja,maito,kananmuna ja liha tuotteita.
Jossakin se sinunkin ruokasi on tuotettava ja minulle mieluiten Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124