Olen vasta paikkakunnalle muuttanut ja tätä palstaa seurannut jo kuukausia ennen muuttoani. En pysty ymmärtämään tätä negatiivisyytta, panetelua, haukkumista ja sisäänpäin lämpiävyyttä, joka tässä kaupungissa vallitsee. Mikä teitä ihmiset vaivaa? Miksi kaikesta pitää valittaa ja kaikki ulkopuoleta tuleva lytätä jo ennen tutustumista? Oletteko te koskaan käyneet muualla kuin Savonlinnassa? Miten muuten selittäisin tämän ahdasmielisyyden? Paikalliset, muuttakaa näkemykseni Savonlinnasta! Tämä on hieno kaupunki, joten arvostakaa sitä ja itseänne. Mielestäni täällä kärsitään itsetunto-ongelmasta...
Mikä teitä Savonlinnalaisia vaivaa?
7
513
Vastaukset
- tutustua savonlinnalaisi
Taitaa tämä palsta olla vihoviimeinen paikka tutustua Savonlinnalaisiin eli kontaktia ota ihan livenä ;-)
Ihan millon vaan voit tulla juttelee. Ja kyllä, Savonlinna on Suomen paras kaupunki.
- Hirttomies.
on oma kylähullunsa, joka pilaa maineen. Savonlinnassa se olet sinä SavoRULES! Tartteehan sunkin jossain tietty olla. Parempi, että siellä susurajalla pois ihmisten silmistä.
- Saimaa Harmaja
Savonlinnalaiset ovat pahemmin sisäsiittoisia kuin Saimaan norppa. Siitä aiheutuu kaikki se umpipimeys ja -mileisyys, mikä Savonlinnan keskivertoasukkaassa ilmenee käytöksen, puheen ja olemuksen tasolla.
Ikävä kyllä siihen sisäsiittoisuuteen ei auta muu kuin luonnollinen poistuma. Harva tervejärkinen nykyiseen Savonlinnaan muuttaa (anteeksi vain). Eiköhän sieltä suurin ymmärrys ja osaaminen ole aikoja sitten ymmärtänyt muuttaa pois.
Jäljelle jääneillä kaupunkilaisilla on huono itsetunto, jota yritetään paikata muille uhoamalla.
Näiilä näkymin ongelmasta päästään eroon n. 20 vuodessa. Kaupungin ikä- ja elinkeinorakenne pitävät huolen siitä, ettei Savonlinnassa ole vuonna 2030 muita kuin turisteja ja norppia. - andersw
Ehkä me emme vain pidä siitä, että meitä tullaan neuvomaan siinä, kuinka meidän tulisi omassa kaupungissamme elää ja olla. Mitä tässä nyt sitten ollaan oikein lytätty? Oopperaako tarkoitat? Ei todellakaan - ooppera on hieno asia. Samoin turistivirrat. Ohitustiekin otettiin ilolla vastaan. Emme ole ahdasmielisiä ja siinä olen kanssasi samaa mieltä että kaupunki on hieno! Tervetuloa vaan kaikki ihmiset ja ideat.
- Scarlet.
Samaa mieltä olen kanssasi, että Savonlinnalaisia vaivaa jokin ja aikas pahasti. Ihan hävettää asua täällä. Kaupunki on kaunis ja kaikin puolin hieno, mutta Savonlinnalaisilla vaan on ihan pirun iso ASENNEVAMMA joka saamarin asiaa kohtaan.
- sexexxxx
Kun ei oo töitä niin paskaa jauhetaan enemmän kun on aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906