Onko käsitystä, mikä olisi ympäristöystävällisin tapa matkustaa Helsingistä Kööpenhaminaan? Aikaa olisi käytettävissä max 20 tuntia.
Ekologisin tapa matkustaa Köpikseen?
3
1370
Vastaukset
- luulisin
soitappa satamaan ja kysy milloin seuraava tulee lastaamaan.
Toinen vaihtoehto: laiva tukholmaan, sieltä juna köpikseen. Vaikka junathan ovat nykyään sähkökäyttöisiä. Ei kovin ympäristöystävällistä ajatellen ydinjätteitä. - on ekoteko
Jos kulkuvälineet kulkee muita varten, ei matkanteko muutu kokonaisuudessa sen ympäristöystävällisemmäksi vaikka yksi kulkisi jalan.
Jos yhden patikoidessa Köpikseen, kyseiset kulkuneuvot jäisivät kulkematta, siinä tapauksessa olisi yksi ymp.ystisteko tehty.- siinä se vastaus edel.
Kun koneet lentää ja junat kulkee.Sinne vaan mukaan.
Muistelen joskus,kun poikaystävänikin oli opiskelija.Hän oli sentään jo aikuinen,vaikka minä en.Menimme laivalla ja kävelimme paljon ja pääsimme vähän niinkuin peukkukyydilläkin.En ole koskaan liftaillut missään,enkä sen jälkeenkään,mutta
niin hän oli suunnitellut minunin puolestani meidän kulkureittimme.
Perillä olime 3viikkoa lomailemassa.Ihan mukava lomakohde oli.Hyvää lomaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615