Mitäs herkkuruokia

olette tänään

syöneet? Mietin, mitä alkaisin valmistaa itselleni.

25

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos joka päivä olisi herkkuruokapäivä, niin kohta näkyisi posket takaapäin. Spaghetti on kiehumassa ja jauhelihakastike sulamassa. Itsetehtyä peruskotiruokaa siis.

Johan sitä tulikin viikonloppuna grilliherkkuja ja muuta roskaruokaa vedettyä.

• ...

Joka päivä pitää syödä herkkuruokaa. Vai onko roskaruoka sun mielestä herkkua?

• ... kirjoitti:

Joka päivä pitää syödä herkkuruokaa. Vai onko roskaruoka sun mielestä herkkua?

Päivittäinen rasva- ja suola-annos pitää mielen virkeänä, muttei välttämättä ole kropalle hyväksi. Eikä nuo muidenkaan herkut kovin terveellisiltä vaikuta.

• ...
        Ratikkakuski kirjoitti:

Päivittäinen rasva- ja suola-annos pitää mielen virkeänä, muttei välttämättä ole kropalle hyväksi. Eikä nuo muidenkaan herkut kovin terveellisiltä vaikuta.

Melkein kaikki on terveellistä kohtuudella nautittuna. Miksi pitäisi syödä sellaista ruokaa josta ei pidä?

• ... kirjoitti:

Melkein kaikki on terveellistä kohtuudella nautittuna. Miksi pitäisi syödä sellaista ruokaa josta ei pidä?

Kyllä minä pidän niistä arkena syömistäni terveellisimmistäkin ruuista. En silti menisi väittämään niitä herkukseni. Ne on vähän kuin kompromissejä terveellisyyden ja maun välillä. Onnekkaita ovat ihmiset, joiden makuhermoon iskee parhaiten ruoka, jossa on kaikki ravinto- ja kaloriarvot kohdallaan. Minä en valitettavasti kuulu heihin, eikä kuulu moni muukaan.

• JiiAaa

Perunasosetta, eli muussina periaattees, sekä paistilihaa,nautaa.

• vadelmakakkua, yksi työntekijöistä sai viikonloppuna valkolakin.

Ruokailun jälkiruokana saatiin suklaakakkua.

Kaupassa käynnin yhteydessä ostin minttujäätelön.

Ja kotona söin neljä palaa pähkinäsuklaata.

Olen siis pienessä sokerihumalassa :-)

• lättyjä. Lisukkeena oli vadelmahilloa ja kermavaahtoa:P Tee sinäkin:)

• .."herkku"ruokia, vaan ihan tavallista (siis mulle) terveellistä kotiruokaa.. =)

• ...

Eikö se ole herkkua?

• ... kirjoitti:

Eikö se ole herkkua?

..ole mulle se tärkein kriteeri ruuan suhteen jos kokkaan vain itselleni...vaan ne ravinto-arvot.

Eli monesti tingin paljonkin mausta...

• syönyt
        TheOne kirjoitti:

..ole mulle se tärkein kriteeri ruuan suhteen jos kokkaan vain itselleni...vaan ne ravinto-arvot.

suklaapatukan? Rehellinen vastaus. Ja mikä se oli?

• ...
        TheOne kirjoitti:

Etkö ole oppinut tekemään hyvää ruokaa niin että ravintoarvot ovat oikeat? Vai eikö se kiinnosta?

• syönyt kirjoitti:

suklaapatukan? Rehellinen vastaus. Ja mikä se oli?

..vuosi sitten....

En pidä suklaasta..tai makeasta muutenkaan....
        Enkä muista merkkiä..ehkä snickers..?!

• ... kirjoitti:

Etkö ole oppinut tekemään hyvää ruokaa niin että ravintoarvot ovat oikeat? Vai eikö se kiinnosta?

..kohtalainen kokki, vaikka itse sanonkin. ;)

Mutta kun kokkaa monta kertaa päivässä, ni ei jaksa panostaa joka ateriaan jos ei ole pakko...ja mikäs pakko se on?!
        Silloin tietty kun kokkaan muksuilleni tai naiselleni maku on prioriteetti.. =)

• ...
        TheOne kirjoitti:

..vuosi sitten....

En pidä suklaasta..tai makeasta muutenkaan....
        Enkä muista merkkiä..ehkä snickers..?!

Eihän terveellistä ravintoa nauttiva edes kaipaa makeaa.

• ...
        TheOne kirjoitti:

..kohtalainen kokki, vaikka itse sanonkin. ;)

Mutta kun kokkaa monta kertaa päivässä, ni ei jaksa panostaa joka ateriaan jos ei ole pakko...ja mikäs pakko se on?!
        Silloin tietty kun kokkaan muksuilleni tai naiselleni maku on prioriteetti.. =)

...ettei maku ole tärkeä silloin kun on vain tankkauksesta kyse.

• ... kirjoitti:

Eihän terveellistä ravintoa nauttiva edes kaipaa makeaa.

..toki, mutta en vaan ole ikinä (edes muksuna) välittänyt makeasta..esim karkki/suklaa/kakku/pulla/jne.. =P
        Ei vaan ole oikein maistunut...

Osasyynä oli ehkä se, että mun lapsuudenkodissa oli aina "herkkuja" tarjolla jos halus...eli ne ei olleet mitään harvinaislaatuisia herkkuja tms...

• ... kirjoitti:

...ettei maku ole tärkeä silloin kun on vain tankkauksesta kyse.

..ja varsinkin kun joutuu syömään oli sitten nälkä tai ei... =P

• Risoton tyylistä evästä; täytettä jäi yli eilisistä täytetyistä paprikoista, sitä sitten jatkettiin erinäisillä kasveilla. Hedelmäsalaattia olen syönyt välipaloiksi ja täysjyväkorppuja. Ehkä illemmalla karkkia.

• kärytän.

karitsaa orakassoossissa.

Kohta lähtee kasviksia vähän perään vielä.

• Vastaajatar

syödään uunilohta, smetanaa, kevytkermaa, mausteet. Lisukkeena muusia ja salaattia.

• tekasin makkaraperunat. Ei mitään herkkua mutta syötävää. Röyh!

• sellaista kaviswokkia ravintolassa. Aika surkea esitys se oli pikemmin kuin herkku :)

• grillailija

niin päivällä grillasin porsaanleikettä ja laitoin ranskalaisia. Porsaanleikkeisiin oli lisäksi valkosipuli- ja grillimaustevoit. Juuri äsken sit söin makkarakeittoa perheen kans.

Ainii, aamulla söin puuron, mut se on niin jokapäiväistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4870
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1364
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      131
      1153
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      264
      988
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe