Myytiin Suomessa toukokuussa. Ei mene hyvin Lexuksella, ei vaikka ollaan niin hybridiä .... niin hybridiä että !
Keskimäärin Saabeja myydään neljä kertaa enemmän kuin Lexuksia. Lexuksien myynnin ja valmistuksen voisi muuten lopettaa kokonaan kun kauppa ei käy tuon paremmin. Turha kaupata tuollaista pientä margiaalimerkkiä, joutuu järjestämään huollot yms muutaman auton takia. Ei kannata !
http://www.ake.fi/AKE/Tilastot/Ensirekisteröinnit/Henkilöautomerkit/Toukokuu 2009.htm
Saabeja 16 kpl ja Lexuksia 7 kpl
8
241
Vastaukset
- 9-9
Jos olisin SAAB-kauppias, miettisin varmaan aika tarkkaan mitä tehdä edustussopimuksen kanssa. 0,5 myytyä SAABia kuukaudessa jälleenmyyjää kohden ei varmaan kata kiinteitä ja muuttuvia kuluja.
SAAB-myyjä on taatusti todella kateellinen Lexus-myyjän seitsemästä myydystä autosta per kuukausi per jälleenmyyjä. - autotutkija
Laman aikaan Lexukset ja muut kalliit loistoautot eivät käy kaupaksi. Kuolevan Saabin myyntiä on turha verrata loistoautoihin.
- näkyy
loistoauto lexus hehehehe....
- hehheh hee
näkyy kirjoitti:
loistoauto lexus hehehehe....
Saabiin verrattuna mikä vain Mondeo on loistoauto, huonompaa autoa kuin Saab saa tosissaan hakea. Hyvä vaan että koko paskan valmistus lopetetaan.
- Tuu Saabillua
hehheh hee kirjoitti:
Saabiin verrattuna mikä vain Mondeo on loistoauto, huonompaa autoa kuin Saab saa tosissaan hakea. Hyvä vaan että koko paskan valmistus lopetetaan.
Ja sulta loppuisi samana päivänä elämä, mut älä ole huolissasi, Saabia kyllä valmistetaan jatkossakin.
Mun mielestä Saabiin verrattuna myös toi Maybach on aika loistoauto. Rolssikin olisi, mutta niissä tippuu arvo aika nopsaan, ja ne taitaa olla tekniseltä tasoltaan aika surkeita, joskaan ei niin muovisia kuin rojollat. - ostajia ei ole
Tuu Saabillua kirjoitti:
Ja sulta loppuisi samana päivänä elämä, mut älä ole huolissasi, Saabia kyllä valmistetaan jatkossakin.
Mun mielestä Saabiin verrattuna myös toi Maybach on aika loistoauto. Rolssikin olisi, mutta niissä tippuu arvo aika nopsaan, ja ne taitaa olla tekniseltä tasoltaan aika surkeita, joskaan ei niin muovisia kuin rojollat.Kyllä se on sinun elämä mikä loppuu Saabin mukana, minä vain nauran sinulle ja sinun tuulihatusta vetäistyihin perusteluihin tai mielipiteisiin.
Paska ei myy, se on niin yksinkertaista, Saabia ei kukaan osta. Kuinka pitkään luulet maahantuojan pitävän varaosavarastoja tai huoltoverkostoa elossa kun kauppa ei käy, mieti luuseri sitä. Ja mieti samalla sitä arvon pudotuksen jyrkkyyttä :D) - hohhoijaa ...
joku roti sentään ei edes Premium luokkaa joku IS 200 vaikka olis aluvanteet !
Lexuksen valmistus on yli 7 kertaa suurempi kuin Saabin. Vaikka ne on myyty jonnekin muualle, niin se ei muuta sitä tosiasiaa, että Lexus on automerkkinä huomattavasti suurempi.
Miksiköhän Saabia ja Lexusta täällä vertaillaan keskenään? Mielestäni ne eivät ole kilpailevia tuotteita, vaan suunnattu aivan eri asiakkaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124