Mulla olis Köpiksessä koneen vaihto edessä, aikaa alle tunti. Ja tietysti terminaaliakin täytyy vaihtaa. Miten on, kerkeänkö?
Vissiinkin melko iso kenttä? Tulo terminaaliin nro 2 ja lähtö terminaalista nro 3...
Köpiksen lentokenttä
2
1130
Vastaukset
- kenttä
ON ISO. tältä sivustolta löydät pienen piirustuksen kuinka term.2ja3 sijaitsevat
www.cheapflights.com/airports/kastrup/. Vuonna 2007 matkustajien määrä oli yli 20 miljoona henkilöä.
Kyllä kerkeät alle tunnissa. Sinullahan menevät matkatavarat suoraan, ettei tarvi lähteä alakertaan hakemaan laukkuja?
Mutta jos et checkaa seuraavaa matkaa automaatilla niin saat varata aikaa jonossa seisomiseen siihen tavalliseen
Paras käydä veskissä ennenkuin laskeudut ensimmäisellä lennolla. - pikkulilla
Jo kerkeät ihan hyvin. Vaikka lentokenttä on iso, niin nopeasti sen käy läp. Terminaali 2 ja 3 välillä ei kestä kauan kävellä jos et pysähdy jokaiseen shoppiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670