Kuvasta aina lemput

Mukava tietää

että niiden naisten joiden kanssa pääsin viestittelemään niin yhteys loppui siihen ettei kuva säväyttänyt. Kehutaan maasta taivaaseen ja nainen on ihan täpinöissään...kunnes tulee sitten ilmoitukset ettei oikein kiinnosta.

Eipä huvita enää ikänä olla tekemisissä nettideittailun kanssa jossa 99% varmuudella saan lemput kuvan takia.

En nyt usko olevani ulkönäöltäni kovinkaan häävi ja kaukana komistuksesta mutta en arvannut ihan tällaista. Kun ei ole se tumma jykeväleukainen vaarallinen viettelijätär niin on sitten täysi hylky nähtävästi noilla markkinoilla.

Mutta niinkuin sanotaan että jos ei sytytä niin ei sytytä.

Siirränkin mahtavan luonteeni ja fiksuuteni tuonne oikeaan elämään siellä kun ehkä arvostetaan enemmän varmaan muitakin puolia kuin yhtä kuvaa.

Harmi vain että kun ei käy baareissa niin naisten tapaaminen on aika hankalaa.

Omalla kohdalla jos nainen on muuten normaalissa kuosissa niin yksi kuva ei kiinnostustani tyrmännyt.

Tulipahan selväksi mikä on valintakriteeri yksi joten ei tarvitse enempää tuhlata aikaa.

Kaikilla niillä joilla on sekä sana hallussa sekä superkomea/kaunis naama niin varmasti nettideittailu luonnistaa muuten voi olla kylmä kyyti tiedossa.

Naamasta tulkittavan seksuaalisuuden perusteella toimii nettideittailu ei muun. Kaikki muu on täyttä valhetta tai täydellistä onnen peliä.

81

1725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joukkoon.

Olenpa saanut pakit toisensa perään nettideittimarkkinoilla. Vieläpä sellaisilta miehiltä, että ihan varmasti en ainakaan rumempi ole. Jostain syystä kuitenkin ihan kivannäköiset miehet ovat olleet kiinnostuneita ja olen tavannutkin monia. Muutaman kerran tapaaminen on johtanut seurusteluun, joka kuitenkin on päättynyt eri syistä. Eli makuja taitaa olla yhtä monia kuin on deittailijoitakin. Älä suotta lannistu, kyllä kohdallesi osuu vielä niitäkin, joille ulkonäkösi on ihan ok tai jotka siitä viis veisaavat.

Itselleni on kerran käynyt niin, että parin viikon kirjoittelun jälkeen olin aivan myyty. Olin niin ihastunut kuin toista näkemättä voi ihmiseen ihastua. Sellaista toista kunnioittavaa lämpöä ja lämmintä, elämää ymmärtävää huumorintajua ei ole toista kertaa vastaan tullut. Minä lähetin kuvani hyvissä ajoin, kun halusin, että hän tietää minkälaisen hirvityksen kanssa viestejä kirjoittelee. Hän yritti lähettää kuvansa, mutta ei osannut. Juttu loppui yhtäkkiä minusta riippumattomista syistä, kun hänellä nousi aikaisemman tragedian nostattamat tunteet pintaan eräästä asiasta, josta kerroin. Sen jälkeen hänen kirjoittelunsa vaimeni ja lopulta hän ei kyennyt enää jatkamaan, kun koko ajan kaikki, mitä kerroin, muistutti tuosta tragediasta. Hän totesi, että ei ole päässyt asian yli eikä pysty enää jatkamaan kirjoittelua.

Siihen loppui kirjoittelu "elämäni miehen" kanssa. Se oli valtava shokki minulle, sillä mielestäni olin löytänyt sielunkumppanini. Koska minulla oli vain summittainen tieto siitä, miltä hän näytti (pituus, paino, hiusten väri), yritin kuvitella hänet todella rumaksi ja vastenmieliseksi, jotta pääsisin irti hänestä ja lakkaisin suremasta. Se ei auttanut. Ihan sama, minkä näköiseksi turjakkeeksi hänet yritin kuvitella, olin edelleen yhtä ihastunut ja pystyin ihan hyvin kuvittelemaan, että olisin seurustellut sellaisen miehen kanssa. Tärkeämpää oli siis luonne kuin ulkonäkö. Edes fyysisten vammojen tms. kuvittelu ei vaikuttanut ihastumiseeni.

Surin sen nettisuhteen päättymistä kirjoittelun kestoon nähden pitkän ajan. Edelleen välillä ajattelen häntä ja mietin, mitä hänelle kuuluu. Vieläkin olisin valmis aloittamaan uudelleen hänen kanssaan, jos hän vain sitä haluaisi. En varmaan ikinä unohda häntä eikä kukaan mies tunnu lyövän häntä laudalta. Tässä tulee tietysti kuvaan myös se, että hänestä ei ehtinyt tulla esiin mitään negatiivisia puolia.

Tämän pitkän höpinän pointti oli siis, että silloin, kun vakka tuntee kantensa löytävän, on ihan sama, miltä se kansi näyttää.

• aloittaja.

taidan olla lannistunut tuon nettideittailun suhteen ja profiili taitaa lähteä pois tätä myöten.

Otin jo tuossa vähän aikaa sen tyylin että lähetän kuvani mahdollisimman nopeasti niin hylky tulee heti eikä myöhemmin.

Ei minulle mitään törkeyksiä ole ladeltu ulkonäöstä mutta todettu että en sytytä, en ole heidän tyyppiään, sitä mitä etsivät tai en romanttisesti kiinnosta tai olen lähinnä kaveri-materiaalia. Kun sitä aikansa kuuntelee ja olin todellakin yhteyksissä aika moneen naiseen niin kyllä sitä vain ensin turhautuu ja sitten tajuaa että turhautuminenkin on turhaa.

Toki joukossa oli pari niitä joille ulkonäöllä ei ollut väliä mutta heidän kanssaan en vain löytänyt mitään yhteistä noin muuten.

Olen kai vain kuin kala kuivalla maalla kun en itse syty oikein kenenkään naisen ulkonäöstä vaan nimenomaan luonteesta ja miten se sopii yhteen oman kanssa. Juuri kuten sinä kuvailit mutta kyllä näiden kokemusten myötä meni usko että netissä voisi niin tapahtua.

Kyllä se kansi tsekataan myös ja jos se ei miellytä niin lähdetään etsimään niitä kirjoja joiden kansi ja takakansiteksti säväyttää, sisällöllä ja juonella ei niin väliä monelle lopulta.

Kohdallasi tilanne on eri kun olet päässyt seurustelemaan, itse en päässyt edes niille treffeille eikä niillä ole oikeastaan niin väliä.

Minkäpä sitä omalle kasvoilleen ja ulkomuodolleen mahtaa. Mies elämänsä kunnosa ja parhaassa iässä mutta kuvan perusteella täysin arvoton hylkiö.

• Mukava tietää
        aloittaja. kirjoitti:

taidan olla lannistunut tuon nettideittailun suhteen ja profiili taitaa lähteä pois tätä myöten.

Otin jo tuossa vähän aikaa sen tyylin että lähetän kuvani mahdollisimman nopeasti niin hylky tulee heti eikä myöhemmin.

Ei minulle mitään törkeyksiä ole ladeltu ulkonäöstä mutta todettu että en sytytä, en ole heidän tyyppiään, sitä mitä etsivät tai en romanttisesti kiinnosta tai olen lähinnä kaveri-materiaalia. Kun sitä aikansa kuuntelee ja olin todellakin yhteyksissä aika moneen naiseen niin kyllä sitä vain ensin turhautuu ja sitten tajuaa että turhautuminenkin on turhaa.

Toki joukossa oli pari niitä joille ulkonäöllä ei ollut väliä mutta heidän kanssaan en vain löytänyt mitään yhteistä noin muuten.

Olen kai vain kuin kala kuivalla maalla kun en itse syty oikein kenenkään naisen ulkonäöstä vaan nimenomaan luonteesta ja miten se sopii yhteen oman kanssa. Juuri kuten sinä kuvailit mutta kyllä näiden kokemusten myötä meni usko että netissä voisi niin tapahtua.

Kyllä se kansi tsekataan myös ja jos se ei miellytä niin lähdetään etsimään niitä kirjoja joiden kansi ja takakansiteksti säväyttää, sisällöllä ja juonella ei niin väliä monelle lopulta.

Kohdallasi tilanne on eri kun olet päässyt seurustelemaan, itse en päässyt edes niille treffeille eikä niillä ole oikeastaan niin väliä.

Minkäpä sitä omalle kasvoilleen ja ulkomuodolleen mahtaa. Mies elämänsä kunnosa ja parhaassa iässä mutta kuvan perusteella täysin arvoton hylkiö.

Sun kanssasi, nimim. aloittaja!

• ----qaz----

nettitreffailu on sinua kohdellut, jos viestittelyt tyssäsivät noin tylysti.

Olen aikanaan tavannut muutamia treffien kautta, sekä kuvallisia että kuvattomia profiileita. Viestittelyn lomassa tapahtuvaa "kuvavaihtaria" en tehnyt kenenkään kanssa. Jos kuva ei ollut valmiiksi näytillä, niin mieluummin jäin odottamaan livenä näkemistä.

• aloittaja.

en olisi lähtenyt deiteille ja tämä asia varmistui noiden kokemusten myötä.

Nyt sentään säästyi niiltä "traumoilta".

Uskoisin toisaalta tekeväni suuremman vaikutuksen tosielämässä kuin yhdessä kuvassa mutta en näiden kokemusten perusteella jaksa sitä riskiä enää ottaa.

Tai riski oikeastaan on kuluttaa se aika ja energia johonkin näin turhaan kuin mitä olen huomannut nettideitin olevan.

• ----qaz----
        aloittaja. kirjoitti:

Uskoisin toisaalta tekeväni suuremman vaikutuksen tosielämässä kuin yhdessä kuvassa mutta en näiden kokemusten perusteella jaksa sitä riskiä enää ottaa.

Tai riski oikeastaan on kuluttaa se aika ja energia johonkin näin turhaan kuin mitä olen huomannut nettideitin olevan.

Miksi et olisi lähtenyt deiteille ilman kuvanvaihtoa?

• aloittaja.
        ----qaz---- kirjoitti:

Miksi et olisi lähtenyt deiteille ilman kuvanvaihtoa?

nyt hyvä nähdä toisen ulkonäkö ennen deittejä?

Siis puolin ja toisin.

Miksi mennä deiteille ilman kuvanvaihtoa?

En vain uskonut että ihmiset suhtautuvat sillä tavoin kuvaan vaan ajattelin että he tajuavat että luonnossa voi nähdä muutakin.

Myös en jaksa tavata tuhat eri henkilöä ja todeta jälkikäteen että ulkonäköni ei miellyttänyt heitä. Paljon helpompi tehdä se kuvan vaihdon yhteydessä ja huomata kuinka pinnallinen toinen on kuin mennä varta vasten treffeille heidän kanssaan.

Nyt tajuan että olin jo alussa viisas kun toimin noin.

• ----qaz----
        aloittaja. kirjoitti:

nyt hyvä nähdä toisen ulkonäkö ennen deittejä?

Siis puolin ja toisin.

Miksi mennä deiteille ilman kuvanvaihtoa?

En vain uskonut että ihmiset suhtautuvat sillä tavoin kuvaan vaan ajattelin että he tajuavat että luonnossa voi nähdä muutakin.

Myös en jaksa tavata tuhat eri henkilöä ja todeta jälkikäteen että ulkonäköni ei miellyttänyt heitä. Paljon helpompi tehdä se kuvan vaihdon yhteydessä ja huomata kuinka pinnallinen toinen on kuin mennä varta vasten treffeille heidän kanssaan.

Nyt tajuan että olin jo alussa viisas kun toimin noin.

jokainen tekee, kuten itsestään omimmalta tuntuu.

Kuten sanoin, olen kirjoitellut ja tavannut valmiiksi kuvallisia ja kuvattomia. Itselläni on ollut ilmoitus sekä kuvattomana, että kuvallisena. Keneltäkään en ole koskaan kuvaa pyydellyt, jos se ei ole valmiina ilmoituksessa ollut.

Kun kiinnostus on jo alunperin herännyt kirjoituspuolen tuotoksista, niin mieluummin näen sitten todellisen paketin kuin kalpean aavistuksen siitä. En oikeastaan edes tiedä, miten pitäisi kommentoida (vai pitääkö edes kommentoida), jos toinen lähettää viestin vaihdon lomassa kuvansa?

Kukaan sokkona tapaamani ei ole ollut ulkonäöltään kauhistuttava pettymys. :) Kuvallisista tapaamistani kaikki ovat myös olleet tunnistettavissa, tosin tuorekin kuva saattaa hieman fuskata.

• aloittaja.
        ----qaz---- kirjoitti:

jokainen tekee, kuten itsestään omimmalta tuntuu.

Kuten sanoin, olen kirjoitellut ja tavannut valmiiksi kuvallisia ja kuvattomia. Itselläni on ollut ilmoitus sekä kuvattomana, että kuvallisena. Keneltäkään en ole koskaan kuvaa pyydellyt, jos se ei ole valmiina ilmoituksessa ollut.

Kun kiinnostus on jo alunperin herännyt kirjoituspuolen tuotoksista, niin mieluummin näen sitten todellisen paketin kuin kalpean aavistuksen siitä. En oikeastaan edes tiedä, miten pitäisi kommentoida (vai pitääkö edes kommentoida), jos toinen lähettää viestin vaihdon lomassa kuvansa?

Kukaan sokkona tapaamani ei ole ollut ulkonäöltään kauhistuttava pettymys. :) Kuvallisista tapaamistani kaikki ovat myös olleet tunnistettavissa, tosin tuorekin kuva saattaa hieman fuskata.

etten usko alunperinkään että ulkonäköni säväyttää erityisemmin ketään koska se sama ongelma minulla on ollut muuallakin kuin netissä.

Ne naiset jotka olen tuntenut pitempään tai tavannut muuten tosielämässä ovat sitten huomanneet että vaatimattomasta naamataulusta huolimatta voin olla kiinnostava.

Oma ilmoitukseni kuten varmaan oletitkin oli kuvattomana ja lähinnä kuvattomille naisille olen kirjoitellut. Hyvin pitkälle sen perusteella että minkälaiset fiilikset olen saanut heidän luonteesta sekä yhteisistä intresseistä. Moni on ottanut minut hyvin vastaan mutta auttamatta se hylky on tullut siinä kuvanvaihdon yhteydessä.

Itse en aluksi edes kysellyt kuvia mutta sitten kun sitä minulle ehdotettiin niin sen jälkeen olen sitä myös tehnyt itse aloitteellisesti.

Sanon nyt suoraan että toisen osapuolen pettymystä minä olen ajatellut kun en sokkotreffeille ole lähtenyt enkä niinkään omaani koska kuvan perusteella en kyllä toista hylkäisi. Mielestäni kuvasta saa hieman tuntumaa ennen treffejä myös jotta voi hieman varautua joten siltä kannalta omalta puoleltani ymmärrän kuvien vaihdon mutten osannut arvata että sillä on noin suuri merkitys varsinkin kun naiset ovat ihan kirjaimellisesti olleet todella kiinnostuneet minusta viestien vaihdon perusteella.

Hävettää nyt myöntää miehenä mutta kyllä tuo kolaus ollut itseluottamukselle ja erään naisen kanssa lopetin yhteydenpidon tässä ennen kuin ehdimme kuvia vaihtaa vaikka juttuun tultiin. En halunnut kokea enää yhtään pettymystä joten totesin ennen tuota hetkeä ettei jutusta tule mitään. En siis enää uskaltanut lähettää kuvaani koska varsinkin toisella puolella oli urheilullinen todennäköisesti varsin raikas ja hyvännäköinen nainen.

Kun nyt lopetan nettideitin ja jos jossakin vaiheessa palaisin niin yrittäisin tehdä kuvallisen profiilin. Sitten pettymys ainakin olisi pienempi ja jokainen voisi olla heti jo vastaamatta viesteihin ettei heräisi kiinnostus puolin tai toisin luonteen perusteella.

Tämä kuulostaa tietysti todella alistuvalta jne. tekstiltä mutta se tunne minulle nimenomaan nettideitistä tulee. En minä tuollainen normaali elämässä voisi kuvitella olevani että pelkäisin näyttää naamaani kenellekään mutta kun on useiden kymmenien naisten kanssa vaihtanut viestiä ja jostain kumman syystä se naisen kiinnostus lopahtaa aina hyvin pian kuvan vaihdon jälkeen jos ei heti niin mitä siinä voi oikein ajatella?

En jaksaisi tuottaa jatkuvia pettymyksiä toisille ihmisille heidän etsiessään "sielun kumppania". Ulkonäön tulee varmaan seuraavaksi joku toinen asia joka niittää samalla tavoin.

Aikomukseni on olla täysin lomalla noista deittiympyröistä ja ehkä sitten jossakin sattumalta tosielämässä törmää johonkin joka katsoo muutakin kuin sitä naamataulua ja näkee pinnan alle vaikkapa tutustuttuaan.

Ehkä voi aina itselleen uskotella ettei se oikea vain ole sattunut kohdalle mutta en oikein jaksa uskoa varsinkaan nettideitissä noihin oikeisiin.

Naiset vain hakevat jotain mitä minulla ei ole tarjota.
        Onhan minullakin kriteerejä joten en voi valittaa. Esimerkiksi naisen ylipaino voisi olla este deittailulle samoin kuin muuten yhteensopimattomat luonteet.

• ----qaz----
        aloittaja. kirjoitti:

etten usko alunperinkään että ulkonäköni säväyttää erityisemmin ketään koska se sama ongelma minulla on ollut muuallakin kuin netissä.

Ne naiset jotka olen tuntenut pitempään tai tavannut muuten tosielämässä ovat sitten huomanneet että vaatimattomasta naamataulusta huolimatta voin olla kiinnostava.

Oma ilmoitukseni kuten varmaan oletitkin oli kuvattomana ja lähinnä kuvattomille naisille olen kirjoitellut. Hyvin pitkälle sen perusteella että minkälaiset fiilikset olen saanut heidän luonteesta sekä yhteisistä intresseistä. Moni on ottanut minut hyvin vastaan mutta auttamatta se hylky on tullut siinä kuvanvaihdon yhteydessä.

Itse en aluksi edes kysellyt kuvia mutta sitten kun sitä minulle ehdotettiin niin sen jälkeen olen sitä myös tehnyt itse aloitteellisesti.

Sanon nyt suoraan että toisen osapuolen pettymystä minä olen ajatellut kun en sokkotreffeille ole lähtenyt enkä niinkään omaani koska kuvan perusteella en kyllä toista hylkäisi. Mielestäni kuvasta saa hieman tuntumaa ennen treffejä myös jotta voi hieman varautua joten siltä kannalta omalta puoleltani ymmärrän kuvien vaihdon mutten osannut arvata että sillä on noin suuri merkitys varsinkin kun naiset ovat ihan kirjaimellisesti olleet todella kiinnostuneet minusta viestien vaihdon perusteella.

Hävettää nyt myöntää miehenä mutta kyllä tuo kolaus ollut itseluottamukselle ja erään naisen kanssa lopetin yhteydenpidon tässä ennen kuin ehdimme kuvia vaihtaa vaikka juttuun tultiin. En halunnut kokea enää yhtään pettymystä joten totesin ennen tuota hetkeä ettei jutusta tule mitään. En siis enää uskaltanut lähettää kuvaani koska varsinkin toisella puolella oli urheilullinen todennäköisesti varsin raikas ja hyvännäköinen nainen.

Kun nyt lopetan nettideitin ja jos jossakin vaiheessa palaisin niin yrittäisin tehdä kuvallisen profiilin. Sitten pettymys ainakin olisi pienempi ja jokainen voisi olla heti jo vastaamatta viesteihin ettei heräisi kiinnostus puolin tai toisin luonteen perusteella.

Tämä kuulostaa tietysti todella alistuvalta jne. tekstiltä mutta se tunne minulle nimenomaan nettideitistä tulee. En minä tuollainen normaali elämässä voisi kuvitella olevani että pelkäisin näyttää naamaani kenellekään mutta kun on useiden kymmenien naisten kanssa vaihtanut viestiä ja jostain kumman syystä se naisen kiinnostus lopahtaa aina hyvin pian kuvan vaihdon jälkeen jos ei heti niin mitä siinä voi oikein ajatella?

En jaksaisi tuottaa jatkuvia pettymyksiä toisille ihmisille heidän etsiessään "sielun kumppania". Ulkonäön tulee varmaan seuraavaksi joku toinen asia joka niittää samalla tavoin.

Aikomukseni on olla täysin lomalla noista deittiympyröistä ja ehkä sitten jossakin sattumalta tosielämässä törmää johonkin joka katsoo muutakin kuin sitä naamataulua ja näkee pinnan alle vaikkapa tutustuttuaan.

Ehkä voi aina itselleen uskotella ettei se oikea vain ole sattunut kohdalle mutta en oikein jaksa uskoa varsinkaan nettideitissä noihin oikeisiin.

Naiset vain hakevat jotain mitä minulla ei ole tarjota.
        Onhan minullakin kriteerejä joten en voi valittaa. Esimerkiksi naisen ylipaino voisi olla este deittailulle samoin kuin muuten yhteensopimattomat luonteet.

Ymmärrän hyvinkin, miksi naiset ovat pitäneet kirjeenvaihdosta kanssasi.
        Osaat pukea ajatuksesi sanoiksi, pidät silti jalat maassa, ilmeisesti hallitset myös itsekritiikin. Fiksua tekstiä.

Kuvasi saamiseen kaikilla lopahtava into tuntuu käsittämättömältä. Oletko varma, että kuvassa ei ole jotakin muuta juttua mukana, joka näitä naisia häiritsisi?
        Se, että harkitset mahdollisesti kuvasi laittoa profiiliin jo alkuunsa on varmasti hyvä ajatus.

En lohduta "kyllä-se-siitä" -tyyliin, mutta ymmärrän hyvin, miten tuo jatkuva takapakki syö itsetuntoa. Harmittaa puolestasi.

• aloittaja.
        ----qaz---- kirjoitti:

Ymmärrän hyvinkin, miksi naiset ovat pitäneet kirjeenvaihdosta kanssasi.
        Osaat pukea ajatuksesi sanoiksi, pidät silti jalat maassa, ilmeisesti hallitset myös itsekritiikin. Fiksua tekstiä.

Kuvasi saamiseen kaikilla lopahtava into tuntuu käsittämättömältä. Oletko varma, että kuvassa ei ole jotakin muuta juttua mukana, joka näitä naisia häiritsisi?
        Se, että harkitset mahdollisesti kuvasi laittoa profiiliin jo alkuunsa on varmasti hyvä ajatus.

En lohduta "kyllä-se-siitä" -tyyliin, mutta ymmärrän hyvin, miten tuo jatkuva takapakki syö itsetuntoa. Harmittaa puolestasi.

omata vähän itsekritiikkiä eihän muuten ihmissuhteistakaan tulisi mitään.

Valitettavasti vaikka sanoin että laittaisin kuvan profiiliin niin se tuskin tulee tapahtumaan koska en mm. työni vuoksi mielellään laita kuvaa esille mihinkään. Todennäköisesti en siis tule tekemään sitä. Varmempi vaihtoehto olisi ehkä ehdottaa kuvien vaihtoa heti mutta toisaalta se lähettää ehkä väärän viestin toiselle henkilölle.

Ei tämä nyt sinällään muuten itsetuntoa syö koska kyllä minä sen totuuden kestän mutta tulee vain olo että ei ole kovin haluttu eikä sitä jaksa ihan jatkuvasti yrittää.

Kyllä minä uskoisin että se kuvasta on kiinni koska olen saanut siitä suoraa palautetta ja toisaalta jostakin syystä se yhteydenpito kiinnostus on naisilla lakannut siinä mielessä juuri noilla main. Selityksiä miksei kiinnosta on yhtäkkiä ilmaantunut joten mitään suurta mysteeriä ei ole tarvinnut ratkaista.

Kuvat olleet ihan normaaleja joissa olen enemmän tai vähemmän lievästi hymyillyt. Ei mitään erikoisia vaatteita, silmä- tai aurinkolaseja tai muutakaan vastaavaa. Olen ihan normaalipainoinen mieshenkilö jolla nyt vain on kai vain niin mitäänsanomaton seksitön naamataulu että nettideitissä se on ehdoton ei.

Jotenkin vaikea toisaalta suhtautua asiaan koska kun kuulee miten hienolta tyypiltä vaikuttaa ja sitten tulee seinä vastaan. Olen joskus kyllä ajatellut että kun normaalimaailmassakaan ei flaksi käy että ehkä vika on tuossa niin se on tullut selväksi vain entistä terävämmin tuon nettideitin kautta. En nyt kyllä itse uskonut olevani läheskään niin ruma tai epämiehekäs mutta nähtävästi olen arvioinut itseäni väärin.

Tässä tietysti voisi tuntea jotenkin itsensä "paremmaksi ihmiseksi" kun ei arvioi ihmisiä kuten nuo naiset ovat tehneet tai että hyvä ettei heihin tutustunut enempää mutta ei sekään oikein lohduta. Kuitenkin sitä joskus kaipaisi jotain joka hyväksyisi sinut ja jonka kanssa asiat sujuisivat jonka pohjalta rakentaa sitä kumppanuutta.

Toki joukossa oli pari joiden kanssa kuvia ei edes vaihdettu kun ei tultu oikein muuten juttuun ja huomattiin ettei homma toimi.

Mietin vain että aika laihat on mahdollisuudet kun moni muukin asia voi mennä pieleen ja jos noin raju karsinta on sen yhden kuvan perusteella.

Älä liikaa harmittele puolestani. En minä mikään täydellinen ihminen tai mies ole varmasti muutenkaan kenellekään joten ei se niin suuri tappio ole. Näihin asioihin tottuu ajan myötä toisaalta mutta nettideitin osalta kyllä tuli todettua että sitä reissua en jaksaisi uudestaan. Olo oli välillä pettynyt, toisaalta hämmentynyt ja lopulta lievä toiveikkuus muuttui varmuudeksi että tiesi mitä on odotettavissa.

Sinullakin on tuo kirjoituspuoli kunnossa joten jospa sinä löydät sen sielunkumppanisi tuon toisen matkalle eksyneen tilalle. :)

Minun seikkailuni nettideitissä on nyt ohi tuon kuvafiaskon vuoksi.
        Jos jatkaisin niin en varmaan uskaltaisi itseäni peilistä katsella.

• aloittaja.
        aloittaja. kirjoitti:

omata vähän itsekritiikkiä eihän muuten ihmissuhteistakaan tulisi mitään.

Valitettavasti vaikka sanoin että laittaisin kuvan profiiliin niin se tuskin tulee tapahtumaan koska en mm. työni vuoksi mielellään laita kuvaa esille mihinkään. Todennäköisesti en siis tule tekemään sitä. Varmempi vaihtoehto olisi ehkä ehdottaa kuvien vaihtoa heti mutta toisaalta se lähettää ehkä väärän viestin toiselle henkilölle.

Ei tämä nyt sinällään muuten itsetuntoa syö koska kyllä minä sen totuuden kestän mutta tulee vain olo että ei ole kovin haluttu eikä sitä jaksa ihan jatkuvasti yrittää.

Kyllä minä uskoisin että se kuvasta on kiinni koska olen saanut siitä suoraa palautetta ja toisaalta jostakin syystä se yhteydenpito kiinnostus on naisilla lakannut siinä mielessä juuri noilla main. Selityksiä miksei kiinnosta on yhtäkkiä ilmaantunut joten mitään suurta mysteeriä ei ole tarvinnut ratkaista.

Kuvat olleet ihan normaaleja joissa olen enemmän tai vähemmän lievästi hymyillyt. Ei mitään erikoisia vaatteita, silmä- tai aurinkolaseja tai muutakaan vastaavaa. Olen ihan normaalipainoinen mieshenkilö jolla nyt vain on kai vain niin mitäänsanomaton seksitön naamataulu että nettideitissä se on ehdoton ei.

Jotenkin vaikea toisaalta suhtautua asiaan koska kun kuulee miten hienolta tyypiltä vaikuttaa ja sitten tulee seinä vastaan. Olen joskus kyllä ajatellut että kun normaalimaailmassakaan ei flaksi käy että ehkä vika on tuossa niin se on tullut selväksi vain entistä terävämmin tuon nettideitin kautta. En nyt kyllä itse uskonut olevani läheskään niin ruma tai epämiehekäs mutta nähtävästi olen arvioinut itseäni väärin.

Tässä tietysti voisi tuntea jotenkin itsensä "paremmaksi ihmiseksi" kun ei arvioi ihmisiä kuten nuo naiset ovat tehneet tai että hyvä ettei heihin tutustunut enempää mutta ei sekään oikein lohduta. Kuitenkin sitä joskus kaipaisi jotain joka hyväksyisi sinut ja jonka kanssa asiat sujuisivat jonka pohjalta rakentaa sitä kumppanuutta.

Toki joukossa oli pari joiden kanssa kuvia ei edes vaihdettu kun ei tultu oikein muuten juttuun ja huomattiin ettei homma toimi.

Mietin vain että aika laihat on mahdollisuudet kun moni muukin asia voi mennä pieleen ja jos noin raju karsinta on sen yhden kuvan perusteella.

Älä liikaa harmittele puolestani. En minä mikään täydellinen ihminen tai mies ole varmasti muutenkaan kenellekään joten ei se niin suuri tappio ole. Näihin asioihin tottuu ajan myötä toisaalta mutta nettideitin osalta kyllä tuli todettua että sitä reissua en jaksaisi uudestaan. Olo oli välillä pettynyt, toisaalta hämmentynyt ja lopulta lievä toiveikkuus muuttui varmuudeksi että tiesi mitä on odotettavissa.

Sinullakin on tuo kirjoituspuoli kunnossa joten jospa sinä löydät sen sielunkumppanisi tuon toisen matkalle eksyneen tilalle. :)

Minun seikkailuni nettideitissä on nyt ohi tuon kuvafiaskon vuoksi.
        Jos jatkaisin niin en varmaan uskaltaisi itseäni peilistä katsella.

sekoitin tuon ensimmäisen viestin kirjoittajan ja sinut keskenään.

Sinulla ei ollut sitä eksynyttä sielunkumppania mutta silti toivon että sen löytäisit, ehkäpä piankin.

• ----qaz----
        aloittaja. kirjoitti:

sekoitin tuon ensimmäisen viestin kirjoittajan ja sinut keskenään.

Sinulla ei ollut sitä eksynyttä sielunkumppania mutta silti toivon että sen löytäisit, ehkäpä piankin.

sellaisen ihmisen löytäminen tuntuu vain olevan melkoisen sattuman kauppaa.

Toivotan sinulle mukavaa kesänjatkoa ja vaikkapa sitä onnekkasta sattumaa. :)

• et siis itse
        aloittaja. kirjoitti:

ollut valmis tapaamaan ketään kuvatonta? Miksi et? Et voi ketään syyttää pinnalliseksi jos itse olet sitä myös.
        Itse en tapaa ketään joka tyrkyttää kuvaansa. Kuva kun ei kerro yhtään mitään

• aloittaja.
        et siis itse kirjoitti:

ollut valmis tapaamaan ketään kuvatonta? Miksi et? Et voi ketään syyttää pinnalliseksi jos itse olet sitä myös.
        Itse en tapaa ketään joka tyrkyttää kuvaansa. Kuva kun ei kerro yhtään mitään

oikein pinnallinen jos tahdon nähdä toisen kuvan ja ennen kaikkea näyttää toiselle oman kuvani?

Sanoinhan ettei se olisi kuvasta kiinni se tapaaminen mutta jos näkee toisen kuvan ennen tapaamista niin se on tavallaan pois alta ja voi keskittyä muihin treffeillä.

Oikeastaan tuollaista tilannetta jossa joku ei olisi kuvaansa antanut ei päässyt syntymään.

Enkä ole mitään kuvia tyrkyttänyt vaan ehdottanut ystävällisesti kuvien vaihtoa. Naiset tekivät sitä myös itse.

Toki jos siihen mennään niin olisin voinut tavata ihan ilman kuvan näkemistäkin mutta mielestäni on helpompi kuin täydelliset sokkotreffit. Jos silti haluan tavata henkilön niin miten se tekee minusta pinnallisen?

• aloittaja.
        ----qaz---- kirjoitti:

sellaisen ihmisen löytäminen tuntuu vain olevan melkoisen sattuman kauppaa.

Toivotan sinulle mukavaa kesänjatkoa ja vaikkapa sitä onnekkasta sattumaa. :)

näyttää. En oikeastaan usko omalla kohdallani enää siihen. Naamaani ei vain ole luotu rakastettavaksi tai haluttavaksi. Minkäpä sille mahtaa. On kai sitä muutakin elämässä kuin rakkaus.

Kiitos samoin sinulle.

• aloittaja.
        aloittaja. kirjoitti:

oikein pinnallinen jos tahdon nähdä toisen kuvan ja ennen kaikkea näyttää toiselle oman kuvani?

Sanoinhan ettei se olisi kuvasta kiinni se tapaaminen mutta jos näkee toisen kuvan ennen tapaamista niin se on tavallaan pois alta ja voi keskittyä muihin treffeillä.

Oikeastaan tuollaista tilannetta jossa joku ei olisi kuvaansa antanut ei päässyt syntymään.

Enkä ole mitään kuvia tyrkyttänyt vaan ehdottanut ystävällisesti kuvien vaihtoa. Naiset tekivät sitä myös itse.

Toki jos siihen mennään niin olisin voinut tavata ihan ilman kuvan näkemistäkin mutta mielestäni on helpompi kuin täydelliset sokkotreffit. Jos silti haluan tavata henkilön niin miten se tekee minusta pinnallisen?

sanoa vielä että ehkä minäkin olen jollakin tasolla pinnallinen (naisen ylipaino esimerkiksi hieman on vaikea asia) mutten sentään noin pinnallinen että yksi kuva muuttaa täysin mielipiteeni ihmisestä.

• Mukava tietää
        aloittaja. kirjoitti:

Mitä tarkoitat

""traumoilta". Kun oikein lainausmerkkejä käytät

t: Mukava tietää

• mfnyjdsfbyj

Kumpaa sukupuolta sä nyt oikein edustat.. tai siis paremminkin, oletko hetero?

"niiden naisten joiden kanssa pääsin viestittelemään" (viittaa mieheen)

"vaarallinen viettelijätär" (viittaa naiseen)

Mutta kommentti tuohon "Kaikilla niillä joilla on sekä sana hallussa sekä superkomea/kaunis naama niin varmasti nettideittailu luonnistaa muuten voi olla kylmä kyyti tiedossa."

Siinä se tuli lyhyesti sanottua. Esim. 10% miehistä käy pikkuhiljaa läpi kaikki parhaimmat naiset. Käyttää ja jättää ja sit taas saadaan lukea, että valivalivali.....

Mutta niinhän se on oikeassakin elämässä... C'est la vie!!

• aloittaja.

lisästäsi ja siitä että kyseenalaistit sekä sukupuoleni että seksuaalisen suuntautumiseni.

"Viettelijätär" termin liite oli virheellinen. :D

"Siinä se tuli lyhyesti sanottua. Esim. 10% miehistä käy pikkuhiljaa läpi kaikki parhaimmat naiset. Käyttää ja jättää ja sit taas saadaan lukea, että valivalivali....."

En usko että on olemassa mitään parhaita miehiä tai naisia.

Uskon siihen että ihmiset keskittyvät valinnoissaan nopeaan äkilliseen hurmokseen ja seksuaaliseen sytyttävyyteen ja nettideiteissä se vielä keskittyy niinkin makaaberiin asiaan kuin henkilöstä otettuun yhteen kuvaan.

"Mutta niinhän se on oikeassakin elämässä... C'est la vie!!"

Oikeassa elämässä ihminen on liikkeessä ja voi tuoda itsestään puolia esiin joita ei näe yhdestä kuvasta.

En usko mihinkään alfauros teorioihin ja jos uskoisin niin en naisiin jotka sillä perusteella miestä etsivät kajoaisi.

Etsin rakkautta ja yhteensopivuutta. Se vain on tainnut jäädä taka-alalle eritoten nettideiteissä. Nyt kun vain löytäisi toisen paikan missä tavata fiksuja naisia selvin päin.

• herra 52

Ei pidä lähettää kuvaa jossa näyttää rantojen asukilta. Nykyään on käytettävissä digikamerat, joilla voi ottaa riittävästi kuvia. Kun paljon ottaa kuvia, kyllä niistä muuta onnistuukin. Pitää myös ajatella miten on pukeutunut ja mikä on tausta.

Aivan perusasioita.

Kyllä minäkin olen saanut naisilta välillä suorastaan pelottavia kuvia.

• aloittaja.

kuvalla ja en tiedä onko se nyt aivan järkevintä lähettää jotain erikoista malliotosta.

Ne olivat sellaisia rintakuvia joissa takana oli ehkä lähinnä asunnon seinää tai vastaavaa.

En oikein ymmärrä sitä logiikkaa että otetaan se kaikkein edustavin kuva ja kuitenkin jokainen näyttää erilaiselta sitten luonnossa.

En tiennyt että pitää itseään oikein mainostaa kuvalla että joku tykästyy sinuun. Alan taida käydä vanhaksi tähän deittitouhuun.

• nättiruma
        aloittaja. kirjoitti:

kuvalla ja en tiedä onko se nyt aivan järkevintä lähettää jotain erikoista malliotosta.

Ne olivat sellaisia rintakuvia joissa takana oli ehkä lähinnä asunnon seinää tai vastaavaa.

En oikein ymmärrä sitä logiikkaa että otetaan se kaikkein edustavin kuva ja kuitenkin jokainen näyttää erilaiselta sitten luonnossa.

En tiennyt että pitää itseään oikein mainostaa kuvalla että joku tykästyy sinuun. Alan taida käydä vanhaksi tähän deittitouhuun.

Minusta saa tosi karmeita kuvia, ja joskus, jos kuvaaja on oikein nopea, oikein kauniinkin. En ole kuvauksellinen, jähmetyn, vaikka luonnossa olen eloisa (näen sen videopätkistä) ja ihan kivannäköinen, ikäisekseni.

Olen huomannut, että monet miehet eivät osaa arvioida, millainen kuva heistä on hyvä kuva heistä. Kysy naispuoliselta ystävältä apua. Minä ainakaan en vastaa miehille, jotka esittelevät itseään yläosattomissa, jossain 80-luvun rokkikuteissa, enkä sellaisille, joiden asennosta ja ilmeestä näkee, että he ovat nyhveröitä. Kuvasta näkee luonnettakin, ei vain 'komeutta'. Ja kuvan voi ottaa hyvin tai huonosti.

Jos et halua esitellä naamatauluasi, otata kuva vaikka jotain kiinnostavaa taustaa vasten, niin, että näyt etäämmältä. Tiiliseinä ei ole kaikkein kiinnostavin tausta.

• aloittaja.
        nättiruma kirjoitti:

Minusta saa tosi karmeita kuvia, ja joskus, jos kuvaaja on oikein nopea, oikein kauniinkin. En ole kuvauksellinen, jähmetyn, vaikka luonnossa olen eloisa (näen sen videopätkistä) ja ihan kivannäköinen, ikäisekseni.

Olen huomannut, että monet miehet eivät osaa arvioida, millainen kuva heistä on hyvä kuva heistä. Kysy naispuoliselta ystävältä apua. Minä ainakaan en vastaa miehille, jotka esittelevät itseään yläosattomissa, jossain 80-luvun rokkikuteissa, enkä sellaisille, joiden asennosta ja ilmeestä näkee, että he ovat nyhveröitä. Kuvasta näkee luonnettakin, ei vain 'komeutta'. Ja kuvan voi ottaa hyvin tai huonosti.

Jos et halua esitellä naamatauluasi, otata kuva vaikka jotain kiinnostavaa taustaa vasten, niin, että näyt etäämmältä. Tiiliseinä ei ole kaikkein kiinnostavin tausta.

sitten saa nyhverön vaikutelman vaikka pukeuden asiallisesti, taustalla on yleensä ollut asuntoni valkoinen seinä ja sisustustavaraa sekä asentoni on kaiken kuulemani mukaan ryhdikäs.

Puhumme myös nyt rintakuvasta mutta valitettavasti ulkomuotoni vain on niin vaalea, mitäänsanomaton ja harmaan tylsä (siihen ei auta kampaukset sun muut, on kokeiltu) että kuva pilaa kaiken. Minulla on ihan veikeä hymy ja kauniit silmät mutta helvetin väliäkö sillä on kun ei ole jykevää leukaa ja sitä sytyttävää miehistä otettaa. En ole vain valokuvauksellinen yhtään kaiken hyvän lisäksi.

Mitä luonteeseen tulee niin tuskimpa olen nyhverö kun söisin kaltaisesi ihmisen välipalaksi. Luonnetta siis riittää.

Mielestäni on aika järjen vastaista ottaa eri toten kuva vaikkapa aurinkorantaa vasten ja esitellä itseään jonkinlaisena kuin todellisuudessa on.

Itse olen todennut että ehkä vika on todellakin naamassani sekä myös siinä katsojassa/vastaanottajassa jolle se kuva on niin himskutin tärkeä.

• ääkkä
        aloittaja. kirjoitti:

sitten saa nyhverön vaikutelman vaikka pukeuden asiallisesti, taustalla on yleensä ollut asuntoni valkoinen seinä ja sisustustavaraa sekä asentoni on kaiken kuulemani mukaan ryhdikäs.

Puhumme myös nyt rintakuvasta mutta valitettavasti ulkomuotoni vain on niin vaalea, mitäänsanomaton ja harmaan tylsä (siihen ei auta kampaukset sun muut, on kokeiltu) että kuva pilaa kaiken. Minulla on ihan veikeä hymy ja kauniit silmät mutta helvetin väliäkö sillä on kun ei ole jykevää leukaa ja sitä sytyttävää miehistä otettaa. En ole vain valokuvauksellinen yhtään kaiken hyvän lisäksi.

Mitä luonteeseen tulee niin tuskimpa olen nyhverö kun söisin kaltaisesi ihmisen välipalaksi. Luonnetta siis riittää.

Mielestäni on aika järjen vastaista ottaa eri toten kuva vaikkapa aurinkorantaa vasten ja esitellä itseään jonkinlaisena kuin todellisuudessa on.

Itse olen todennut että ehkä vika on todellakin naamassani sekä myös siinä katsojassa/vastaanottajassa jolle se kuva on niin himskutin tärkeä.

Eli nettideitti on silkkaa fantasiaa monille niistä, jotka antavat pakit pelkän kuvan vuoksi. He etsivät täydellistä miestä/naista. Jos ulkokuori miellyttäisikin kuvassa ja livenä, voi hyvinkin olla niin ettei pään sisältö sitten miellytäkään.

Mutta HUOM., ensin pitää voida ihastua siihen kuvaan.

Kuulostaako tämä sinusta siltä, että pitäisi ottaa jotenkin itseensä jos ei nettideittaus suju? Jos joku hylkää *pelkän kuvan* vuoksi, niin eipä hän olisi sinun tutustumisesi arvoinen ollutkaan vaan pelkkä pinnallinen paska.

Itse olen ollut muutamallakin deitillä, mutta olen kyllä täysin sitä mieltä ettei nettideittaus ole mun juttuni. Jos jonkun joskus kohtaan, se tulee olemaan livemaailmassa.

• aloittaja.
        ääkkä kirjoitti:

Eli nettideitti on silkkaa fantasiaa monille niistä, jotka antavat pakit pelkän kuvan vuoksi. He etsivät täydellistä miestä/naista. Jos ulkokuori miellyttäisikin kuvassa ja livenä, voi hyvinkin olla niin ettei pään sisältö sitten miellytäkään.

Mutta HUOM., ensin pitää voida ihastua siihen kuvaan.

Kuulostaako tämä sinusta siltä, että pitäisi ottaa jotenkin itseensä jos ei nettideittaus suju? Jos joku hylkää *pelkän kuvan* vuoksi, niin eipä hän olisi sinun tutustumisesi arvoinen ollutkaan vaan pelkkä pinnallinen paska.

Itse olen ollut muutamallakin deitillä, mutta olen kyllä täysin sitä mieltä ettei nettideittaus ole mun juttuni. Jos jonkun joskus kohtaan, se tulee olemaan livemaailmassa.

tiedä olenko ottanut niinkään itseeni mutta tajusin tietyllä tavalla nettideitin kautta miten pinnallisia ihmiset ovat ja toisaalta myös miten surkea ulkonäköni lopulta on.

En ole koskaan kuvitellut olevani komea mutten ole oikeastaan ajatellut asiaa edes vaan antanut vain mennä. Nyt tavallaan tuli aika kova kolaus kun saa suoraan kuulla että se mikä nimenomaan mättää on naamataulu.

Sitten kun palautetta netissä sai vielä naisilta jotka eivät olleet niin erikoisen hulppean näköisiä itsekään ja osa oli ujoja, hiljaisia jopa jossakin mielessä tylsänkin oloisia.

Henkilökohtaisesti tuo nettideitti sai toteamaan että se ei ole minun juttu mutta toisaalta tajuamaan että jos homma on yhtään vastaavanlaista tosielämässä niin ei ihmekään jos tähän vajaan 30 ikävuoteen mennessä ole vakavaa suhdetta löytynyt. Baareissa olen ajatellut että se johtuu ehkä jostain muusta mutta nyt kun esille tuli vain se että kuva olipa millainen hyvänsä riittää arvioimaan minut kelpaamattomaksi niin kyllä siinä vetää sen suuntaisia johtopäätöksiä ettei varmaan kovin monelle naiselle vain yksinkertaisesti kelpaa.

Sitä voi itseään ja ominaisuuksiaan arvostaa vaikka kuinka mutta jos sitä arvostusta ei saa naisilta joiden kanssa suhde voisi toimia niin ei siinä paljon juhlita sitten ihmissuhteissa.

Joku varmaan sanoisi tähän että "laske rimaa" eli siis pitäisi iskeä kaikkea mikä liikkuu jotta vain saisi suhteen.

Tuntuu että nykyään ja eritoten nettideiteissä ne jotka etsivät kumppania luonteen perusteella niin jäävät jälkeen. Luonteella tarkoitan myös sitä että sen verran osaa huolehtia itsestään että on suurin piirtein normimitoissa oleva ihminen.

Omalla kohdallani voin sanoa että usko siihen että löydän jonkun romahti pahasti entisestään ja toisaalta live-elämässä en oikein tiedä mistä niitä naisia löytäisi. Olen yrittänyt iskeä naisia ihan julkisissakin paikoissa mutta se ei oikein luonnistu. Pitäisi osata höpöttää jotain älykästä iskuslangilla ja kun naama on tuo mkä on niin se ensivaikutelma on täysi nolla. Siitä on hyvin vaikea lähteä mitään rakentamaan.

Tällaista se vaan on.

• edellinen kommentoija
        aloittaja. kirjoitti:

Onko mielestäsi lähikuva ainut 'aito' tapa ottaa sinusta kuva? Mitä vikaa on kuvalla, jossa näyt pienempänä, tekemässä jotain kiinnostavaa? Oletko liikaa kiintynyt ajatukseesi omasta tylsyydestäsi, ja tunnet olosi epämukavaksi, jos otatat itsestäsi mielenkiintoisen kuvan?

Voisit parantaa kiinnostavuuttasi monella tavalla. Esimerkiksi alkamalla harrastaa vaikkapa karatea tai jotain muuta, joka auttaa sinua keskittymään ja parantaa itsetuntoasi. Tai opiskele jotain kiinnostavaa, tee vaikka lyhyt kurssi, tai opiskele itse kirjoista. Julkaise kirja. Hyppää laskuvarjolla ja ota kuva lähestyessäsi maata. Opettele jostain matkakohteesta paljon ja tarjoudu oppaaksi. Opi laittamaan joku hieno ruokalaji, ja ehdota, että kokkaat. Vie nainen eka treffeille jonnekin mielenkiintoiseen tapahtumaan, sen sijaan, että istuisitte vastakkain tylsässä kuppilassa, tuijottamassa toistenne tylsiä naamoja, sinulla vielä se suosikki-ilmeesi: "Tiedän kyllä, että aiot torjua minut, koska en ole komea."

Ajatuksessa on valtava voima. Jos alat keskittyä ulkopuoliseen maailmaan, suuntautua ulospäin, sinusta tulee vähitellen kiinnostavampi.

Minä olin nuorena hulluna Juiceen... Komea? :)))))

• aloittaja.
        edellinen kommentoija kirjoitti:

Onko mielestäsi lähikuva ainut 'aito' tapa ottaa sinusta kuva? Mitä vikaa on kuvalla, jossa näyt pienempänä, tekemässä jotain kiinnostavaa? Oletko liikaa kiintynyt ajatukseesi omasta tylsyydestäsi, ja tunnet olosi epämukavaksi, jos otatat itsestäsi mielenkiintoisen kuvan?

Voisit parantaa kiinnostavuuttasi monella tavalla. Esimerkiksi alkamalla harrastaa vaikkapa karatea tai jotain muuta, joka auttaa sinua keskittymään ja parantaa itsetuntoasi. Tai opiskele jotain kiinnostavaa, tee vaikka lyhyt kurssi, tai opiskele itse kirjoista. Julkaise kirja. Hyppää laskuvarjolla ja ota kuva lähestyessäsi maata. Opettele jostain matkakohteesta paljon ja tarjoudu oppaaksi. Opi laittamaan joku hieno ruokalaji, ja ehdota, että kokkaat. Vie nainen eka treffeille jonnekin mielenkiintoiseen tapahtumaan, sen sijaan, että istuisitte vastakkain tylsässä kuppilassa, tuijottamassa toistenne tylsiä naamoja, sinulla vielä se suosikki-ilmeesi: "Tiedän kyllä, että aiot torjua minut, koska en ole komea."

Ajatuksessa on valtava voima. Jos alat keskittyä ulkopuoliseen maailmaan, suuntautua ulospäin, sinusta tulee vähitellen kiinnostavampi.

Minä olin nuorena hulluna Juiceen... Komea? :)))))

oikein ymmärrä.

Olen mielestäni kiinnostava ihminen ja en todellakaan tylsä ainakaan.
        Veikkaisin että itsetuntoni on parempi kuin sinun.

Harrastan asioita, olen opiskellut ja varmaan kokenut asioita joita sinä et ole esimerkiksi.

Kuten sanoin niin naiset olivat kiinnostuneet minusta ja persoonastani, ennen kuvaa..Ongelmana on nähtävästi siis naamatauluni.

Miksi ihmeessä minun pitäisi ottaa joku kuva jostakin laskuvarjohypystä eikä itsestäni?

Kirjoituksesi oli kuin näitä amerikkalaisia oppaita joissa kerrotaan miten elämä muuttuu paremmaksi ajatuksen voimalla.

Se ei muutu jos se toinen henkilö ei ole valmis myös muuttamaan ajatuksiaan.

Mutta kiitos vain, nyt olen sitten jo pelkän tylsän kuvan lisäksi huono itsetuntoinen ja todella tylsä ihminen joka vain haluaa mennä kuppilaan tuijottamaan toista alakuloisena.

Onko sinulle sellainen sanonta kuin "tahdon tulla hyväksyttynä sellaisena kuin olen", tuttu?

Tämä siis koskee ulkomuotoani eikä sitä että saan näyttämään itseni niin jännittävältä kun otan kuvan jostakin Eiffel-tornista matkalla alas.

Varmaan olit nuorena juiceen lätkässä mutta hän on julkkis ja minä olen vain mies joka yritti nettideitissä esittää kuvaansa. Enkä ole lähimainkaan edes Juicen näköinen. Hylky tulee silti joten se siitä.

Toisaalta kerroit pähkinänkuoressa mitä monet naiset nähtävästi deitissä etsivät: jännitystä ja tunnetta, eivät miestä.

• jonka
        aloittaja. kirjoitti:

oikein ymmärrä.

Harrastan asioita, olen opiskellut ja varmaan kokenut asioita joita sinä et ole esimerkiksi.

Kuten sanoin niin naiset olivat kiinnostuneet minusta ja persoonastani, ennen kuvaa..Ongelmana on nähtävästi siis naamatauluni.

Miksi ihmeessä minun pitäisi ottaa joku kuva jostakin laskuvarjohypystä eikä itsestäni?

Kirjoituksesi oli kuin näitä amerikkalaisia oppaita joissa kerrotaan miten elämä muuttuu paremmaksi ajatuksen voimalla.

Mutta kiitos vain, nyt olen sitten jo pelkän tylsän kuvan lisäksi huono itsetuntoinen ja todella tylsä ihminen joka vain haluaa mennä kuppilaan tuijottamaan toista alakuloisena.

Onko sinulle sellainen sanonta kuin "tahdon tulla hyväksyttynä sellaisena kuin olen", tuttu?

Tämä siis koskee ulkomuotoani eikä sitä että saan näyttämään itseni niin jännittävältä kun otan kuvan jostakin Eiffel-tornista matkalla alas.

Varmaan olit nuorena juiceen lätkässä mutta hän on julkkis ja minä olen vain mies joka yritti nettideitissä esittää kuvaansa. Enkä ole lähimainkaan edes Juicen näköinen. Hylky tulee silti joten se siitä.

Toisaalta kerroit pähkinänkuoressa mitä monet naiset nähtävästi deitissä etsivät: jännitystä ja tunnetta, eivät miestä.

naamataulu ei tue sitä kiinnostavuutta joka hänen teksteistään saattaa huokua.

• yhtä ja samaa
        aloittaja. kirjoitti:

oikein ymmärrä.

Kyllä ajatuksessa ON valtava voima, ei vain Amerikassa, vaan täälläkin, ja jopa Suomessa. Sinä tunnut olevan niin täysin keskittynyt varjelemaan tuota ulkonäkösi puutteellisuutta, että se värittää kaiken kirjoittamasi, varmaan myös puhumasi, ja näkyy takuulla naamastasi. Se, miltä näytämme, ei ole pelkkä piirteinen summa, vaan ilmeemme kuvastaa ajatuksiamme, elämänasennettamme. Se on ihan biologista, vaistonvaraista valintaa, että naiset karsii pois sellaiset, jotka vaikuttavat neuroottisilta, epävarmoilta, heikoilta.

Väität, että sinulla on hyvä itsetunto (jopa parempi kuin minun, sanot pontevasti, tuntematta minua:), mutta joka lauseestasi huokuu, ettet hyväksy omaa ulkonäköäsi. Käytätköhän tuota ulkonäköä tekosyynä olla sinkku? Ehkä tuntuu helpommalta tulla torjutuksi muka naamansa takia kuin muiden ominaisuuksiensa, joita ei ole tullut kehiteltyä?

Laitapa profiilisi, tai kuvasi, niin kerromme, jos asialle meidän mielestämme voi tehdä mitään, vai oletko toivoton tapaus;)

• aloittaja.
        yhtä ja samaa kirjoitti:

Kyllä ajatuksessa ON valtava voima, ei vain Amerikassa, vaan täälläkin, ja jopa Suomessa. Sinä tunnut olevan niin täysin keskittynyt varjelemaan tuota ulkonäkösi puutteellisuutta, että se värittää kaiken kirjoittamasi, varmaan myös puhumasi, ja näkyy takuulla naamastasi. Se, miltä näytämme, ei ole pelkkä piirteinen summa, vaan ilmeemme kuvastaa ajatuksiamme, elämänasennettamme. Se on ihan biologista, vaistonvaraista valintaa, että naiset karsii pois sellaiset, jotka vaikuttavat neuroottisilta, epävarmoilta, heikoilta.

Väität, että sinulla on hyvä itsetunto (jopa parempi kuin minun, sanot pontevasti, tuntematta minua:), mutta joka lauseestasi huokuu, ettet hyväksy omaa ulkonäköäsi. Käytätköhän tuota ulkonäköä tekosyynä olla sinkku? Ehkä tuntuu helpommalta tulla torjutuksi muka naamansa takia kuin muiden ominaisuuksiensa, joita ei ole tullut kehiteltyä?

Laitapa profiilisi, tai kuvasi, niin kerromme, jos asialle meidän mielestämme voi tehdä mitään, vai oletko toivoton tapaus;)

jo ajat sitten kärryiltä tässä asiassa mistä sinä oikein puhut edes.

Eli nyt se on jo sinun mielestäsi vaistonvaraista biologista valintaa ja nyt olen sitten neuroottinen, epävarma ja heikko.

Kaikkea sitä saa nyt oikein kuulla.

Totta kai se viesteistäni täällä huokuu että kuvani ei kelpaa, mitä siihen pitäisi oikein sanoa?

Olisiko sitten sinusta jotenkin uskottavampi että sanoisin että "jippii, olen super ihana ihminen ja tosi komea mutta kun lähetän kuvan niin nainen lopetta yhteydenpidon, jee, elämä on ihanaa ja olen mahtava!"

En suoraan sanottuna tajunnut että mitä tarkoitat että "tekosyynä olla sinkku".
        Eli tarvitaan joku erityinen syy olla sinkku?

Nähtävästi et usko että minulle on tullut hylky kuvan perusteella ja vian täytyy olla jossain muualla.

Olen nyt vain pahoillani mutta putut täyttä paskaa: Yksi kuva ei kerro ajatuksiamme tai elämänasennettamme eikä mitään muutakaan. Tai sitten kyseessä on todella pinnallinen ja säälittävä ihminen joka niin ajattelee. Edes toisen näkeminen oikeassa elämässä ei kerro ihmisestä kaikkea.

Mitä jos laitat oman kuvasi esille niin saan kertoa miten toivoton tapaus itse olet?

Sinä se vaikutat neuroottiselta, epävarmalta ja heikolta jonka täytyy päteä itseään täällä netin foorumilla puhuen aiheen vierestä kun toinen kertoo rehellisesti että naama ei kelpaa nettideitissä.

Sulle tiedoksi että kaikki ihmiset eivät ole kuvauksellisia ja toinen juttu että sinun amerikkalaiset elämän rakennusohjeesi voit työntää hanuriin plus minulla on sen verran munaa (joka valitettavasti ei välity vain kuvasta) että voin uskottavasti sanoa että se olet sinä joka olet paljon minua vähäisempi ihminen.

Itseasiassa olisin mielelläni ottanut torjunnan jonkun toisen ominaisuuden perusteella koska sentään sitten sitä voisin muuttaa mutta omaa naamaansa on vaikea korjailla.

Tämä aihe oli tässä. Suotta keskustella kun poistin jo profiilini.
        Ei jaksa näille "fotomarkkinoille" enää vaivautua.

• Jussi__777
        aloittaja. kirjoitti:

tiedä olenko ottanut niinkään itseeni mutta tajusin tietyllä tavalla nettideitin kautta miten pinnallisia ihmiset ovat ja toisaalta myös miten surkea ulkonäköni lopulta on.

En ole koskaan kuvitellut olevani komea mutten ole oikeastaan ajatellut asiaa edes vaan antanut vain mennä. Nyt tavallaan tuli aika kova kolaus kun saa suoraan kuulla että se mikä nimenomaan mättää on naamataulu.

Sitten kun palautetta netissä sai vielä naisilta jotka eivät olleet niin erikoisen hulppean näköisiä itsekään ja osa oli ujoja, hiljaisia jopa jossakin mielessä tylsänkin oloisia.

Henkilökohtaisesti tuo nettideitti sai toteamaan että se ei ole minun juttu mutta toisaalta tajuamaan että jos homma on yhtään vastaavanlaista tosielämässä niin ei ihmekään jos tähän vajaan 30 ikävuoteen mennessä ole vakavaa suhdetta löytynyt. Baareissa olen ajatellut että se johtuu ehkä jostain muusta mutta nyt kun esille tuli vain se että kuva olipa millainen hyvänsä riittää arvioimaan minut kelpaamattomaksi niin kyllä siinä vetää sen suuntaisia johtopäätöksiä ettei varmaan kovin monelle naiselle vain yksinkertaisesti kelpaa.

Sitä voi itseään ja ominaisuuksiaan arvostaa vaikka kuinka mutta jos sitä arvostusta ei saa naisilta joiden kanssa suhde voisi toimia niin ei siinä paljon juhlita sitten ihmissuhteissa.

Joku varmaan sanoisi tähän että "laske rimaa" eli siis pitäisi iskeä kaikkea mikä liikkuu jotta vain saisi suhteen.

Tuntuu että nykyään ja eritoten nettideiteissä ne jotka etsivät kumppania luonteen perusteella niin jäävät jälkeen. Luonteella tarkoitan myös sitä että sen verran osaa huolehtia itsestään että on suurin piirtein normimitoissa oleva ihminen.

Omalla kohdallani voin sanoa että usko siihen että löydän jonkun romahti pahasti entisestään ja toisaalta live-elämässä en oikein tiedä mistä niitä naisia löytäisi. Olen yrittänyt iskeä naisia ihan julkisissakin paikoissa mutta se ei oikein luonnistu. Pitäisi osata höpöttää jotain älykästä iskuslangilla ja kun naama on tuo mkä on niin se ensivaikutelma on täysi nolla. Siitä on hyvin vaikea lähteä mitään rakentamaan.

Tällaista se vaan on.

ellet sattuna tietämään niin missit o ilman maalia karmean näkösiä, värittömiä kaloja. jos sulla o sellanen väritön nyhverön nuama nin eikus vaa kosmetologile ja oot yhtä kommee kun mä. sit ei mittää seinäkuvvoo va nuapuri uus mersu taustale taikka jos sattuu uuen karhee harlikka ni senki voip laittoo. ite laintan aina ekas viestis vielä pankkitiliootteen ja tunnustan et oon niin tyhmä etten ymmärrä rahan arvoo vaa naine suap hoitoo sen puolen meijä tulevas talloues.

et kokase noil ohjeil, et sie mittää hävvii ku kuiteskii torjuntoja tulloo.

• Jussi__777
        aloittaja. kirjoitti:

Eli nyt se on jo sinun mielestäsi vaistonvaraista biologista valintaa ja nyt olen sitten neuroottinen, epävarma ja heikko.

Totta kai se viesteistäni täällä huokuu että kuvani ei kelpaa, mitä siihen pitäisi oikein sanoa?

Olisiko sitten sinusta jotenkin uskottavampi että sanoisin että "jippii, olen super ihana ihminen ja tosi komea mutta kun lähetän kuvan niin nainen lopetta yhteydenpidon, jee, elämä on ihanaa ja olen mahtava!"

Nähtävästi et usko että minulle on tullut hylky kuvan perusteella ja vian täytyy olla jossain muualla.

Olen nyt vain pahoillani mutta putut täyttä paskaa: Yksi kuva ei kerro ajatuksiamme tai elämänasennettamme eikä mitään muutakaan. Tai sitten kyseessä on todella pinnallinen ja säälittävä ihminen joka niin ajattelee. Edes toisen näkeminen oikeassa elämässä ei kerro ihmisestä kaikkea.

Mitä jos laitat oman kuvasi esille niin saan kertoa miten toivoton tapaus itse olet?

Sinä se vaikutat neuroottiselta, epävarmalta ja heikolta jonka täytyy päteä itseään täällä netin foorumilla puhuen aiheen vierestä kun toinen kertoo rehellisesti että naama ei kelpaa nettideitissä.

Sulle tiedoksi että kaikki ihmiset eivät ole kuvauksellisia ja toinen juttu että sinun amerikkalaiset elämän rakennusohjeesi voit työntää hanuriin plus minulla on sen verran munaa (joka valitettavasti ei välity vain kuvasta) että voin uskottavasti sanoa että se olet sinä joka olet paljon minua vähäisempi ihminen.

Itseasiassa olisin mielelläni ottanut torjunnan jonkun toisen ominaisuuden perusteella koska sentään sitten sitä voisin muuttaa mutta omaa naamaansa on vaikea korjailla.

jos sun nuamataulu on tosiaa nii ruma et sitä ei meikilä eikä kirveelä korjoo ni onks sus mittää nättii. Monet naiset kertoo suavaa sellasii kuvii jos ei näy ky nava ja polovii väl ja ei vuatteita. Et ei se o aina pakko laittoo kuvvoo siitä huonommasta puolestaa.

taikka jos muute oot vartaloltas ees osittai normaalin näkönen nin voisha sellase koko vartalokuva laittoo.

Mä oon joskus pistäny mesee sellase kuva jos oon metsuri kamppeis tekkee halakoo ja kaikki kutteet litimärkänä hiestä, letti sililimil ja tuumakas parra sänk. Joilakii akateemisila karkoo moppo täysi ja ne alkaa puhhuu siitä mitä halluuvat sissääsä ja noppeesti. et siekii voisit kasvattoo sänge taikka pistee joulupuki parra ja aurinkolasit.

.

• pahin vihollisesi, ja
        aloittaja. kirjoitti:

hiukan ykstotinen? Senkin näkee naamasta - ja aika hyvin tekstistäkin.

Nyt nimittelet minua huonon itsetunnon ohella vähäiseksi ihmiseksi, neuroottiseksi, epävarmaksi, heikoksi paskan puhujaksi. Ominaisuuksia (tuo nimittelemiseen taipuvaisuus), jotka torjuvat luotasi naisia, jotta voit jatkaa onnellista yksinoloasi? Syyttää vanhemmiltasi perimääsi fenotyyppiä, kun syy löytyykin itse omaksumistasi tavoista ja tottumuksista?

Jos sinulla on munaa, esittele sitä. Kyllä se varmaan joihinkin tepsii, jos ei minunlaisiini heikkoihin, tyhmiin nettipäälläpäsmäreihin.

• sinun kuvaasi
        Jussi__777 kirjoitti:

jos sun nuamataulu on tosiaa nii ruma et sitä ei meikilä eikä kirveelä korjoo ni onks sus mittää nättii. Monet naiset kertoo suavaa sellasii kuvii jos ei näy ky nava ja polovii väl ja ei vuatteita. Et ei se o aina pakko laittoo kuvvoo siitä huonommasta puolestaa.

taikka jos muute oot vartaloltas ees osittai normaalin näkönen nin voisha sellase koko vartalokuva laittoo.

Mä oon joskus pistäny mesee sellase kuva jos oon metsuri kamppeis tekkee halakoo ja kaikki kutteet litimärkänä hiestä, letti sililimil ja tuumakas parra sänk. Joilakii akateemisila karkoo moppo täysi ja ne alkaa puhhuu siitä mitä halluuvat sissääsä ja noppeesti. et siekii voisit kasvattoo sänge taikka pistee joulupuki parra ja aurinkolasit.

.

ja miettisi. Et ole mikään kiiltokuvapoika, mutta se ei voisi vähemmän kiinnostaa naista, joka viehättyy sanoihisi. Olet yksi kiinnostavimpia miehiä täällä, oli naamavärkki vaikka mankelista läpi mennyt ja sitten vielä tervattu ja höyhenitetty. Sanoilla nainen hurmataan. No, ainakin minut:)

Sinä kyllä puhut pahaa entisestäsi, mikä panee miettimään. Herrasmies ei lavertele.

• aloittaja.
        pahin vihollisesi, ja kirjoitti:

hiukan ykstotinen? Senkin näkee naamasta - ja aika hyvin tekstistäkin.

Nyt nimittelet minua huonon itsetunnon ohella vähäiseksi ihmiseksi, neuroottiseksi, epävarmaksi, heikoksi paskan puhujaksi. Ominaisuuksia (tuo nimittelemiseen taipuvaisuus), jotka torjuvat luotasi naisia, jotta voit jatkaa onnellista yksinoloasi? Syyttää vanhemmiltasi perimääsi fenotyyppiä, kun syy löytyykin itse omaksumistasi tavoista ja tottumuksista?

Jos sinulla on munaa, esittele sitä. Kyllä se varmaan joihinkin tepsii, jos ei minunlaisiini heikkoihin, tyhmiin nettipäälläpäsmäreihin.

sinun sanoihisi.

Eikös se osoita itseluottamusta jos puolustaa itseään vai mitenkä pitäisi kirjoittaa että tekee kaltaiseesi neitiin vaikutuksen?

Fenotyyppi on muuten muutakin kuin pelkkä naamataulu. Senhän takia juuri ihmettelen mikä ihme siinä on että naaman perusteella niin moni kokee.

En tiedä tyhmyydestäsi mutta sen vaikutelman sain kun kerroin tilanteestani ja sinä vain tulet haukkumaan ja kertomaan että jos kuvan takia on tullut rukkaset niin minun pitää olla muutenkin aivan toivoton ja paska ihminen. Odotin varmaan jotain epätoivoista ja alistuvaa ruikutusta kun piti aloittaa patsastelusi miten ihmisen ajatuksilla rakennetaan elämää ja sanoilla tehdään vaikutus.

Olen ajatellut että naamatauluni varmaan on syynä koska mitä muuta siitä voi päätellä jos mielenkiinto selvästi laskee naisilla tai yhteydenpito lopetetaan juuri kuvien vaihdon jälkeen.

Mitä tarkoittaa "yksitotinen"? Varmaan kuvan perusteella mutten usko että tekstin perusteella jos naiset olivat niin ihmeissään taidoistani ennen niitä kuvajuttuja.

Itse nimittelit minua ensin tai ainakin viittasit siihen suuntaan, tuskimpa ketään naista noin vain alan nimittelemään. Ja kyllä nautin yksinolosta mutta lähes jokainen kaipaa vierelleen myös rakastavaa kumppania. En arvannut vain että se on niin paljon kiinni naamataulusta ja yhdestä turhasta kuvasta kuten nettideitissä näyttää olevan.

Nähtävästi sinun mielestäsi todellakin omaksumani tavat ja tottumukset ovat sitten vääriä vaikka nimenomaan kuva näytti olevan ratkaisevassa asemassa. Ehkä pitää tosiaan alkaa jännittäväksi ihmiseksi ja alkaa puhumaan sinun tavoin amerikkalaista pintapuolista roskaa ja ottaa hymykuvia riippuliitäjän kyydissä niin ehkä teen sitten vaikutuksen. En ole vain sellainen ihminen joten miksi valehdella?

Munalla tarkoitin lähinnä henkistä kovuutta ja rohkeutta, mutta onhan se totta että kaltaisesi torakan rusennan yhdellä varpaalla tarvittaessa.

• aloittaja.
        sinun kuvaasi kirjoitti:

ja miettisi. Et ole mikään kiiltokuvapoika, mutta se ei voisi vähemmän kiinnostaa naista, joka viehättyy sanoihisi. Olet yksi kiinnostavimpia miehiä täällä, oli naamavärkki vaikka mankelista läpi mennyt ja sitten vielä tervattu ja höyhenitetty. Sanoilla nainen hurmataan. No, ainakin minut:)

Sinä kyllä puhut pahaa entisestäsi, mikä panee miettimään. Herrasmies ei lavertele.

vain Jussin naama on tuollanen karskin jämerä miehen oloinen mutta oma naamani ei ole sellainen.

Olen siis kai väärällä tavalla ruma enkä toisaalta tarpeeksi poikamaisen söpökään että uppoaisi.

Mikä siinä on niin vaikea uskoa että tekstini ovat suuresti miellyttäneet niitä naisia joihin olen yhteydessä ollut ja jostakin kumman syystä se on ajoittunut kuvan yhteyteen. Kuvia on ollut useampia ja erilaisia ja sain myös suoraa palautetta ettei kuva sytyttäynyt.

Etkö usko naisia niin pinnallisiksi tai antavan rukkasia naaman perusteella?

Pisin yhteydenpito kesti kuukauden jonka jälkeen vaihdettiin kuvia. Olin varma tuota ennen kun nainen oli niin kiinnostunut että tärppäsi. Sitten tuli tekosyitä heti perään miksei enää enemmän halua tutustua ja tapaamisen suunnittelu loppui siihen.

Jos sinulle kelpaa naamaltaan vaatimattomampi mies niin samaa ei voi sanoa lukuisista naisista täällä nettideitissä muuten.

Onhan toki mahdollista että sinkkuuteeni on muitakin syitä kun en ole mikään Mr. Perfect mutta nettideitin osalta tuon voin sanoa ja ehkä muutenkin tuon perusteella voisi epäillä että naama se on mikä mättää. Kehonkin kun pitäisi olla kunnossa.

• aloittaja.
        Jussi__777 kirjoitti:

ellet sattuna tietämään niin missit o ilman maalia karmean näkösiä, värittömiä kaloja. jos sulla o sellanen väritön nyhverön nuama nin eikus vaa kosmetologile ja oot yhtä kommee kun mä. sit ei mittää seinäkuvvoo va nuapuri uus mersu taustale taikka jos sattuu uuen karhee harlikka ni senki voip laittoo. ite laintan aina ekas viestis vielä pankkitiliootteen ja tunnustan et oon niin tyhmä etten ymmärrä rahan arvoo vaa naine suap hoitoo sen puolen meijä tulevas talloues.

et kokase noil ohjeil, et sie mittää hävvii ku kuiteskii torjuntoja tulloo.

enkä muutenkaan ehostamaan enempää itseäni. :D

Jos en näin luonnon luomana kelpaa kun kuitenkin hygienia jne. on kunnossa niin antaa sitten olla.

Ehkä tosiaan pitäisi ottaa joku vaihdikas kuva tai joku muu jännitysnäytelmä ja lähettää se niin nainen saisi sen pohjalta fiilistellä tavanneensa unelmiensa prinssin.

Voi sitä pettymystä sitten kun tavataan ja näkee mun naamataulun normaalisti. Ketään en tahdo sillä järkyttää.

• aloittaja.
        aloittaja. kirjoitti:

enkä muutenkaan ehostamaan enempää itseäni. :D

Jos en näin luonnon luomana kelpaa kun kuitenkin hygienia jne. on kunnossa niin antaa sitten olla.

Ehkä tosiaan pitäisi ottaa joku vaihdikas kuva tai joku muu jännitysnäytelmä ja lähettää se niin nainen saisi sen pohjalta fiilistellä tavanneensa unelmiensa prinssin.

Voi sitä pettymystä sitten kun tavataan ja näkee mun naamataulun normaalisti. Ketään en tahdo sillä järkyttää.

jussi kun vaikutat ihan hyvältä tyypiltä vaikkei kuvaa voi kehua. :D

Omalta kohdaltani tämä vänkäily deitissä on ohi.

Parempi tuhlata aikaa jossakin muualla.

• koskaan nuku?
        aloittaja. kirjoitti:

sinun sanoihisi.

Eikös se osoita itseluottamusta jos puolustaa itseään vai mitenkä pitäisi kirjoittaa että tekee kaltaiseesi neitiin vaikutuksen?

Fenotyyppi on muuten muutakin kuin pelkkä naamataulu. Senhän takia juuri ihmettelen mikä ihme siinä on että naaman perusteella niin moni kokee.

En tiedä tyhmyydestäsi mutta sen vaikutelman sain kun kerroin tilanteestani ja sinä vain tulet haukkumaan ja kertomaan että jos kuvan takia on tullut rukkaset niin minun pitää olla muutenkin aivan toivoton ja paska ihminen. Odotin varmaan jotain epätoivoista ja alistuvaa ruikutusta kun piti aloittaa patsastelusi miten ihmisen ajatuksilla rakennetaan elämää ja sanoilla tehdään vaikutus.

Olen ajatellut että naamatauluni varmaan on syynä koska mitä muuta siitä voi päätellä jos mielenkiinto selvästi laskee naisilla tai yhteydenpito lopetetaan juuri kuvien vaihdon jälkeen.

Mitä tarkoittaa "yksitotinen"? Varmaan kuvan perusteella mutten usko että tekstin perusteella jos naiset olivat niin ihmeissään taidoistani ennen niitä kuvajuttuja.

Itse nimittelit minua ensin tai ainakin viittasit siihen suuntaan, tuskimpa ketään naista noin vain alan nimittelemään. Ja kyllä nautin yksinolosta mutta lähes jokainen kaipaa vierelleen myös rakastavaa kumppania. En arvannut vain että se on niin paljon kiinni naamataulusta ja yhdestä turhasta kuvasta kuten nettideitissä näyttää olevan.

Nähtävästi sinun mielestäsi todellakin omaksumani tavat ja tottumukset ovat sitten vääriä vaikka nimenomaan kuva näytti olevan ratkaisevassa asemassa. Ehkä pitää tosiaan alkaa jännittäväksi ihmiseksi ja alkaa puhumaan sinun tavoin amerikkalaista pintapuolista roskaa ja ottaa hymykuvia riippuliitäjän kyydissä niin ehkä teen sitten vaikutuksen. En ole vain sellainen ihminen joten miksi valehdella?

Munalla tarkoitin lähinnä henkistä kovuutta ja rohkeutta, mutta onhan se totta että kaltaisesi torakan rusennan yhdellä varpaalla tarvittaessa.

Torakoita? Hmm...
        Tosikoita?...
        Rumia, ilkeitä, huumorintajuttomia?

• aloittaja.
        koskaan nuku? kirjoitti:

Torakoita? Hmm...
        Tosikoita?...
        Rumia, ilkeitä, huumorintajuttomia?

kun on vuorotyöläinen. ;)

Torakoiden ongelma on että ne pesiytyvät ikäviin paikkoihin missä niitä ei kaivattaisi.

Ongelma ei ole että ne olisivat rumia tai edes kovinkaan ilkeitä vaan ne ovat epähygieenisiä rasittavia mulkeroita.

• ulkopuolinen tarkkailija
        aloittaja. kirjoitti:

sinun sanoihisi.

Kyllä juu niin. Kirjoitustesi perusteella sinusta välittyy erittäin epämiellyttävä kuva. Tulee vaikutelma hyvin huonon itsetunnon omaavasta persoonasta. Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen vähät välittää siitä, mitä joku muu/ jotkut muut naamastansa ajattelevat. Mitä sitten, jos se ei muita miellytä? Ei niin maan mitään väliä. Jos sinulla olisi hyvä itsetunto, ei elämäsi tai ajatuksesi kieppuisi naamataulussasi. Ei sinun omassa eikä muiden.

Sinusta välittyy kirjoitustesi ja kommenttiesi perusteella sellainen suomalaisen koulusurmaajan prototyyppi. Täydellisen kapea-alainen, oman itsen ympärillä pyörivä persoona. Halveksit selvästi erilailla ajattelevia. Et kykene rakentavaan keskusteluun, et ota kritiikkiä tai neuvoja vastaan, alat hangoitella ja vinkua.

Onko todellisuudentajusi pettämässä? Koet olevasi kaikkien naisten hylkäämä, koet olevasi ja jääväsi ulkopuoliseksi, osattomaksi. Ja minkä takia? Yhden naamataulun! Hoh hoijaa.

Mielenkiintoinen vertaus tuo torakka. Mitähän psykologi (amerikkalainen tahi joku muu) mahtaisikaan ajatella moisesta mielleyhtymästä? Mielenkiintoista. Torakoitahan ei ole ollut länsimaisten sivistyneitten ihmisten elämässä vuosikymmeniin. Kukaan tämän lukijoista ei liene niitä koskaan nähnyt, moni ei ole edes kuullut sanaa torakka. Silti sinä käytät sitä sanaa vertauskuvana jonkun listimisestä. Hmm... Normaalin tämän päivän ihmisen päässä ei torakat kuule liiku. Ei muodossa eikä toisessa.

Ja se naamataulu. Aivan varmasti ne naiset, joille olet aiemmin kirjoitellut, ovat aavistaneet ja huomanneet kirjoituksissasi sinusta jotain outoa. Ovat ehkä ajatelleet, että jos olet komea, niin katsotaan. Mut jos olet tavallinen naamataulultasi, niin ei oudon tyypin kanssa viitsi sen enempää tuttavuutta tehdä. Jos naamasi olisi skandinavian hunks- tasoa, voisi sinua sietää pitempään.

Jos olisin sinä, olisin todella huolissani itsestäni. En niinkään naamataulusta, vaan ajatusmaailmasta.

• Torakaksi haukkumansa
        ulkopuolinen tarkkailija kirjoitti:

Kyllä juu niin. Kirjoitustesi perusteella sinusta välittyy erittäin epämiellyttävä kuva. Tulee vaikutelma hyvin huonon itsetunnon omaavasta persoonasta. Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen vähät välittää siitä, mitä joku muu/ jotkut muut naamastansa ajattelevat. Mitä sitten, jos se ei muita miellytä? Ei niin maan mitään väliä. Jos sinulla olisi hyvä itsetunto, ei elämäsi tai ajatuksesi kieppuisi naamataulussasi. Ei sinun omassa eikä muiden.

Sinusta välittyy kirjoitustesi ja kommenttiesi perusteella sellainen suomalaisen koulusurmaajan prototyyppi. Täydellisen kapea-alainen, oman itsen ympärillä pyörivä persoona. Halveksit selvästi erilailla ajattelevia. Et kykene rakentavaan keskusteluun, et ota kritiikkiä tai neuvoja vastaan, alat hangoitella ja vinkua.

Onko todellisuudentajusi pettämässä? Koet olevasi kaikkien naisten hylkäämä, koet olevasi ja jääväsi ulkopuoliseksi, osattomaksi. Ja minkä takia? Yhden naamataulun! Hoh hoijaa.

Mielenkiintoinen vertaus tuo torakka. Mitähän psykologi (amerikkalainen tahi joku muu) mahtaisikaan ajatella moisesta mielleyhtymästä? Mielenkiintoista. Torakoitahan ei ole ollut länsimaisten sivistyneitten ihmisten elämässä vuosikymmeniin. Kukaan tämän lukijoista ei liene niitä koskaan nähnyt, moni ei ole edes kuullut sanaa torakka. Silti sinä käytät sitä sanaa vertauskuvana jonkun listimisestä. Hmm... Normaalin tämän päivän ihmisen päässä ei torakat kuule liiku. Ei muodossa eikä toisessa.

Ja se naamataulu. Aivan varmasti ne naiset, joille olet aiemmin kirjoitellut, ovat aavistaneet ja huomanneet kirjoituksissasi sinusta jotain outoa. Ovat ehkä ajatelleet, että jos olet komea, niin katsotaan. Mut jos olet tavallinen naamataulultasi, niin ei oudon tyypin kanssa viitsi sen enempää tuttavuutta tehdä. Jos naamasi olisi skandinavian hunks- tasoa, voisi sinua sietää pitempään.

Jos olisin sinä, olisin todella huolissani itsestäni. En niinkään naamataulusta, vaan ajatusmaailmasta.

Itsekin halusin vain auttaa. Vietin monta minuuttia kiireisestä elämästäni ideoiden keinoja, jolla aloittajaressu voisi menestyä naismarkkinoilla. Sain kiitokseksi puolustelevuutta, seli-selityksiä, ja sitten solvauksia ja lupauksia listiä minut varpaan alle:)

Aika suloinen tyyppi!

On täällä tropiikissa kyllä torakoita melkein jokaisen kodissa, jos ei myrkytä huoneistoa perinpohjin - ja kuka tietää, miten terveellistä se on ihmisasukkaille. En kyllä alkaisi niitä paljaalla varpaalla listimään - yääk! Käytän torakka-ansoja.

Toivotaan, että aloittaja havaitsee ongelman olevan itsessään, ennenkuin saamme uuden massamurhaajan. Voisin kuvitella hänen menevän treffeille pyssyn kanssa ja pamauttavan, jos toinen alkaa perääntyä. Huonosta itsetunnosta ja elämisentaidon puutteesta ne tuollaiset hyypiöt sikiänevät.

• Mukava tietää
        aloittaja. kirjoitti:

sinun sanoihisi.

Vie sontavarpaasi pois tästä ketjusta, nilkki aloittaja.

ÄLÄ pilaa toisten aloittamia viestiketjuja hölmöillä kielikuvillasi, itikka-aloittaja-raukkis

t: Mukava tietää

• hmm...

Aika paljon kirjoitit, kun vähempikin olisi riittänyt...

°°° Jos naamasi olisi skandinavian hunks- tasoa, voisi sinua sietää pitempään. °°°

• aloittaja.

vaan aika tavallinen kansalainen.

Itsetuntoni kiitos vaan ei ole naamataulustani kiinni mutta muille näyttää olevan sekä se heti kun sen mainitsee olevan joillekin ongelma niin yhtäkkiä siitä tulee minun itsetuntooni liittyvä ongelma.

Miksi kuuntelisit neuvoja jotka minua eivät kosketa ja joissa haukutaan minun persoonaani?

Pyöriikö elämäsi vain tällaisten haukkumiesviestien ympärillä vai senkö takia piti päästä minulle purkautumaan.

Hanki elämä jos se sinun kaltaiselle torakalle on mahdollista.

• aloittaja.
        Torakaksi haukkumansa kirjoitti:

Itsekin halusin vain auttaa. Vietin monta minuuttia kiireisestä elämästäni ideoiden keinoja, jolla aloittajaressu voisi menestyä naismarkkinoilla. Sain kiitokseksi puolustelevuutta, seli-selityksiä, ja sitten solvauksia ja lupauksia listiä minut varpaan alle:)

Aika suloinen tyyppi!

On täällä tropiikissa kyllä torakoita melkein jokaisen kodissa, jos ei myrkytä huoneistoa perinpohjin - ja kuka tietää, miten terveellistä se on ihmisasukkaille. En kyllä alkaisi niitä paljaalla varpaalla listimään - yääk! Käytän torakka-ansoja.

Toivotaan, että aloittaja havaitsee ongelman olevan itsessään, ennenkuin saamme uuden massamurhaajan. Voisin kuvitella hänen menevän treffeille pyssyn kanssa ja pamauttavan, jos toinen alkaa perääntyä. Huonosta itsetunnosta ja elämisentaidon puutteesta ne tuollaiset hyypiöt sikiänevät.

lapsista kenties kun kuuntelevat sinun solvauksia ja luonnearvioitasi päivät pitkät?

Koko ketjun pointti oli yksinkertaisuudessaan se että kelpaan naisille muilla tasoilla mutten naamataulun tasolla koska sen kokemuksen sain nettideitistä.

Ja kiitoksia vain luonnettani ja ymmärtäväisyyttä on luonnehdittu sydämellisiksi ja oikein herrasmiesmäisiksi.

Ymmärrän että se tuottaa kaltaisellesi ongelmia ymmärtää.

• Olen itse tässä aikuisiässä törmännyt aika paljon samansuuntaisiin asioihin kuin ketjun avaajakin. Avaja on toki paljon minua nuorempi, mutta vaikuttaa siltä, ettei ikä olekaan se suurin kynnys ylitettäväksi.

Luoja on meille naamamme antanut, sitä ei pysty normaali eläjä paljon muokkaamaan. Naiset saavat tietysti meikeillä aikaan jotain, mutta perusasiat on ja pysyy.
      Ihmisen arvottaminen kuvan perusteella osoittaa nyky-yhteiskunnan raadollisuuden ja ihmisten itsekeskeisyyden. Omanikin, koska on minullakin joitain kriteerejä joiden ohittaminen ei ainakaan vielä onnistu.

Treffi-ilmoitukseni olen tehnyt alunpitäenkin kuvallisena, siitä on se etu, että ilmoitus karsii välittömästi pelkkää kuorta hakevien viestit. Pysyy postilaatikko helposti ylläpidettävänä :-).

Tuon raadollisuuden takia jää varmasti monta ja monta hyvää suhdetta, ystävyyttä, tuttavuutta ja kumppanuutta alkamatta, kun toiselle ei anneta mahdollisuutta näyttää sitä paljon puhuttua sisäistä kauneutta (klishee). Ulkoisia ominaisuuksia pidetään kuitenkin niin tärkeinä, että niistä tinkiminen on aika usein ylivoimaista. Kaipa me ihmiset tänä päivänä etsimme elämiimme kumppania joka on mielestämme esittelykelpoinen, kuin esine!! Pasha juttu.

Näin se on nähtävä, täällä netissä varsinkin kysyntä ja tarjonta kohtaa hyvin harvoin, vaikka aina silloin tällöin voikin lukea onnistuneista pariutumisista. Onnea heille jotka ovat siinä onnistuneet, he ovat noita harvalukuisia onnistujia, ja arvatenkin heiltä on löytynyt uskallusta ohittaa se kuvaan tuijottaminen. Sitä minä vaan vähän ihmettelen, miksi kauniit naiset ja komeat miehet joutuvat viettämään aikaansa roikkumassa näillä palstoilla, sellaisille ihmisille luulisi löytyvän se sopiva seura ihan mistä tahansa. Mutta kukin tekee tavallaan, en kritisoi kenenkään tapaa hakea itselleen seuraa.

Kompuroiden kohti kesää, menestystä ja vahvaa luonnetta vaan meille kaikille.

• aloittajalle

"miksi kauniit naiset ja komeat miehet joutuvat viettämään aikaansa roikkumassa näillä palstoilla"

Tuossahan se vastaus näkyy, ei ulkonäöllä parisuhdetta muodosteta, vaan luonteiden on käytävä yksiin. Siis: ei kauniin naisen ole sen helpompi löytää itselleen sopivaa kumppania kuin tavallisen näköisenkään tai toisinpäin miehistä. Ehkäpä se on jopa vaikeampaa.

Minulla on kuvallinen profiili, postia tulee monta viestiä päivässä. Olen nainen ja ulkonäköni saa paljon kehuja, kiitos niistä! Mutta mitä sitten, en ole sen parin vuoden aikana, mitä silloin tällöin treffeissä roikun, löytänyt rakkaussuhdetta. Toki tavannut joitakin olen, ja ihan mukavia miehiä kaikki, mutta kun se yhteinen sävel tai nuotti ei ole lähtenyt soimaan, niin ei.

Ja se vielä ottaa päähän, kun kuvattomat miehet kirjoittavat, haluavat tavata, mutta eivät suostu lähettämään kuvaansa. Kuka nykyaikana lähtee tapaamaan ihmistä, miestä tai naista, jos ei ole edes kuvaa nähnyt. Siltikin, kun voihan sillä kuvalla valehdellakin. Mutta outoa, ja sikamaista, kun muutaman pikkuviestin pohjalta jo pitäisi suostua tapaamaan, siis sika säkissä ;-))

• Siinä se
        aloittajalle kirjoitti:

"miksi kauniit naiset ja komeat miehet joutuvat viettämään aikaansa roikkumassa näillä palstoilla"

Tuossahan se vastaus näkyy, ei ulkonäöllä parisuhdetta muodosteta, vaan luonteiden on käytävä yksiin. Siis: ei kauniin naisen ole sen helpompi löytää itselleen sopivaa kumppania kuin tavallisen näköisenkään tai toisinpäin miehistä. Ehkäpä se on jopa vaikeampaa.

Minulla on kuvallinen profiili, postia tulee monta viestiä päivässä. Olen nainen ja ulkonäköni saa paljon kehuja, kiitos niistä! Mutta mitä sitten, en ole sen parin vuoden aikana, mitä silloin tällöin treffeissä roikun, löytänyt rakkaussuhdetta. Toki tavannut joitakin olen, ja ihan mukavia miehiä kaikki, mutta kun se yhteinen sävel tai nuotti ei ole lähtenyt soimaan, niin ei.

Ja se vielä ottaa päähän, kun kuvattomat miehet kirjoittavat, haluavat tavata, mutta eivät suostu lähettämään kuvaansa. Kuka nykyaikana lähtee tapaamaan ihmistä, miestä tai naista, jos ei ole edes kuvaa nähnyt. Siltikin, kun voihan sillä kuvalla valehdellakin. Mutta outoa, ja sikamaista, kun muutaman pikkuviestin pohjalta jo pitäisi suostua tapaamaan, siis sika säkissä ;-))

vastaus tulikin mitä odotat mieheltä...

• aloittajalle kirjoitti:

Tottahan se varmaan on, ettei parisuhdetta rakenneta yleensä ulkonällä, mutta ulkonäkö on kuitenkin pääsääntöisesti ensimmäinen asia, mihin toisessa huomio joko kiinnittyy tai estää huomion kiinnittymisen. Elävässä elämässä siis.

Ja niin se vaan tämä luonto on ihmiset muokannut, että kauniit ja komeat saavat paljon enemmän vaihtoehtoja tarjolle, kuin tavikset. Eli onnistumisen mahdollisuus löytää sekä sisäisesti että ulkoisesti sopiva kumppani kasvaa oleellisesti. Toki ei se ulkoinen olemus ole silti tae siitä, että hyvä kumppani löytyy hetkessä tai kahdessakaan.

Näillä treffi- ja chat-palstoilla on tavallaan helppo aloitusvaiheessa ohittaa se ulkonäkökysymys, ja pyrkiä keskittymään itse ihmiseen. Mutta kuten on lukemattomia kertoja todettu, aika usein jossain vaiheessa ne omassa päässä luodut kuvat juttukaverin ulkoisista ominaisuuksista kokevat kovan, etteivät suorastaan romahduttavan, kolauksen.

Sen kyllä tavallaan ymmärrän, että asiallisesti ja selvin päin tavismiehen on lähes ylivoimaista lähestyä kauniita naisia, eli tarjokkaat tietyssä mielessä vähenevät. Lähtökohtaisesti tilanne on monesti tavismiehen kannalta katsottuna "... lähe kuule urpo vetään..." -tyyppinen. Ja varmaan aika pitkälti samansuuntainen jos osat vaihdetaan komeaan mieheen ja tavisnaiseen.

Parin löytäminen on kaiken kaikkiaan hankalaa, katsoipa sitä oikeastaan mistä suunnasta tahansa. "Sika säkissä" on hyvinkin usein "sika säkissä", eikä se ole edes sukupuolisidonnainen asia!

• lemppujen antaja

Voihan sen niinkin käsittää, että lemput tuli juuri kuvan takia...

Itse annoin lemput sen takia, että kaverin jutut kiersivät jatkuvasti oman itsen ympärillä. noloa on kun ei romaanin pituseen viestiin saanu sepostettua yhden yhtä kysymystä vastapuolelle vaan jaksoi naukua ihmisten pinnallisuutta ja omaa surkeuttaan pienellä lauseella joka kirjeessä joka kyllä jää vastapuolen korviin soimaan...
      eniten ihmetyttää, että jos haluaa olla älykäs ja koulutettu, nii onko se joku tekosyy ettei ulkoiselle olemukselle tarvi tehdä mitään? Eikö olisi parasta yrittää kehittää itteään vähän joka elämänalueella, ei se kampaaja/parturikäynti ja uus teepaita niin paljoa maksa.

Nää asiat on sellasia joille on monesti itse liian sokea eikä niitä viitsi sanoa toinen toiselle suoraan.... vika ei aina ole kuvassa, vaan sitä väsyy itseään vähätteleviin lauseisiin.

• ääkkä

Kyllä taitaa olla niin, että jos nettideittiin uskaltautuu, täytyy varautua torjumisiin ja pakkeihin aina uuden ihmisen kohdatessaan oli kyseessä sitten kuva tai tapaaminen.

Ja syy pakkeihin voi olla ihan mitä vaan: voi olla että sulla on ruma takki treffikumppanin mielestä, tai liian pienet kädet (!) tai rinnat, tai äänesi ei miellytä... Syitä pakkeihin on yhtä monia kuin ihmisiä ja tapauksiakin.

Parasta olisi, jos oma itsetunto olisi niin teräksinen ettei moinen hölmöily pääsisi missään vaiheessa satuttamaan tai loukkaamaan. Kyllä kait sellaisiakin superihmisiä on jotka kestävät mitä vaan paskaa...

• hmm...

Etsitään syytä mutta mitään ei oikein meinaa löytyä. Jokuhan tässä nyt mättää?
      Mitähän tässä nyt tapahtuu? Kollektiivista syyllisyydentuntoako havaittavissa?

1. Tuleeko todella hylätyksi jos ulkonäkö ei ole haluttu? Luonto on moraaliton, siellä syödään raa'asti elävältä ja muitta mutkitta. Liian julmaa ihmiseltä, ei saa olla totta! Tuntuu liian pahalta.
      Ei käy.

2. Sekään ei sovi että jättäytyy sitten vain syrjään. Silloinhan viattomuus uhrataan turhamaisuuden alttarilla. Marttyyri onkin kuolematon ja jää ikävästi mieltä kaivertamaan. Pois se meistä, emme osallistu sellaiseen.
      Ei käy.

3. Syyn täytyykin olla ihmisessä itsessään ja onkin, vai onko? Itse ei ole ulkonäköään luonut, vai onko? Onhan jokainen oman onnensa seppä, onhan? Pakko olla! Syyllinen on, ei vaan tunnusta. Päälle vaan kuin yleinen syyttäjä, sillä hyökkäys on paras puolustus.

4. Kyllä häiritsee. Provosoidaan, niin saadaan pohjimmainen luonne esille. Vapautetaan annos nilkkienergiaa, ilmanmuuta tekee jonkun virheen. Saadaan näyttöä rötöstelystä, voidaan tuomita väärintekijä, unohtaa muu, ja paha saa vain palkkansa Pitäkäämme mielemme valkeanpuhtoisena!

IDEA: Autetaan kaveria onnistumaan.
      Muutetaan häntä paremman kuvan saamiseksi!
      Jos ei siihen suostu on IHAN OMA VIKA sitten (johan helpottaa).

Hunksiksi hunksin paikalle, keinolla millä hyvänsä!
      Silloin ei maailma hylkää …kyllä käy. Kaikki hyvin!
      (itseasiassa tunnustetaan se mikä halutaan kieltää)

• ikävä kyllä

netissä on niin helppo esittää olevansa ei-pinnallinen

• ääkkä
        ikävä kyllä kirjoitti:

netissä on niin helppo esittää olevansa ei-pinnallinen

...asia valitettavasti on: hirveän monet väittävät nettideitissä ettei ulkonäkö ole se määräävin asia parinvalinnassa, mutta mistä johtuukaan että hyvin synkannut yhteys päättyy kovin usein (puolin ja toisin) välittömästi kuvan näkemiseen...?

Miksei voida suoraan tunnustaa, että se on yhtä tärkeää (tai joillekin jopa tärkeämpää) kuin luonne ja elämäntavat jne.?

• tygtygtyg
        ääkkä kirjoitti:

...asia valitettavasti on: hirveän monet väittävät nettideitissä ettei ulkonäkö ole se määräävin asia parinvalinnassa, mutta mistä johtuukaan että hyvin synkannut yhteys päättyy kovin usein (puolin ja toisin) välittömästi kuvan näkemiseen...?

Miksei voida suoraan tunnustaa, että se on yhtä tärkeää (tai joillekin jopa tärkeämpää) kuin luonne ja elämäntavat jne.?

sSekin on huomattu, että toisten parinvalintakysymyksissä on helppoa olla avarakatseinen ja suvaitseva.

omalla kohdalla tiukkaakin tiukemmin syynätään ja jos mitään muuta "vikaa" ei löydetä, valitetaan kolinoitten ja kipinöitten puutoksista.

• Mukava tietää

Kyllä on vastannut ketjuuni enemmäin kuin minä... hööh?

• aloittaja.

Kun kerroin että nettideitissä saa kuvan jälkeen lemput ja yritin etsiä sille syytä (toki varsin värikkäästi) niin minun itsetuntoa alettiin haukkua ja minua kertoilla huonoksi ihmiseksi jonka persoonassa on jotain vikaa kun uskaltaa moista sanoa.

Lopulta sitten olen jonkun mielestä koulusurmaajien verrattavissa oleva massamurhaaja.

Hurja lopputulos ei voi muuta sanoa!

Taisin osua asian ytimeen...

• aloittaja.

että täällä ei kannata koskaan valitella mitään tai asettaa mitään kyseenalaiseksi.

Sinut silloin tuomitaan huonoitsetuntoiseksi paskaksi jota saa solvata miten hyvänsä ja häntä arvioida miten huvittaa.

Ehkä ongelma oli se että kerroin ongelmastani liian totuudenmukaisesti ja samalla en alistunut kuvitelmiin siitä että olisin huono ihminen muuten.

Kaikenlaisia nettisolvaajia täällä näyttää liikkuvan. Mietinpä että onko osa tämän palstan palveluksessa oikein...

• epäilys.....

Tuskin sun pärstäs niin hurja on kuin annat ymmärtää. Veikkaisin lähinnä itsetunto-ongelmaa. Kirjoitit näin: "Minkäpä sitä omalle kasvoilleen ja ulkomuodolleen mahtaa. Mies elämänsä kunnosa ja parhaassa iässä mutta kuvan perusteella täysin arvoton hylkiö".
        Kirjoituksesi perusteella luokittelen sinut sellaiseksi jonka itsetuntoa olisi pönkitettävä jatkuvasti suhteen aikana. Kehuttava kuinka komea olet ja jne...sinun itsesi seisoessa peilin edessä lausuten: "kuinka sä voit olla tällasen äijän kanssa".
        Ihan oikeesti, aikuisten oikeesti, mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin heikolla itsetunnolla varustettu mies. Se on kaikkien aikojen turn off...
        Tsemppiä jatkoon

• aloittaja.
        epäilys..... kirjoitti:

Tuskin sun pärstäs niin hurja on kuin annat ymmärtää. Veikkaisin lähinnä itsetunto-ongelmaa. Kirjoitit näin: "Minkäpä sitä omalle kasvoilleen ja ulkomuodolleen mahtaa. Mies elämänsä kunnosa ja parhaassa iässä mutta kuvan perusteella täysin arvoton hylkiö".
        Kirjoituksesi perusteella luokittelen sinut sellaiseksi jonka itsetuntoa olisi pönkitettävä jatkuvasti suhteen aikana. Kehuttava kuinka komea olet ja jne...sinun itsesi seisoessa peilin edessä lausuten: "kuinka sä voit olla tällasen äijän kanssa".
        Ihan oikeesti, aikuisten oikeesti, mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin heikolla itsetunnolla varustettu mies. Se on kaikkien aikojen turn off...
        Tsemppiä jatkoon

ehkä miettiä mitä ajan takaa tuolla.

Tarkoitukseni oli tietysti sanoa että kuvan perusteella toisille täysin arvoton hylkiö, ei itselleni.

Voi kuule, ei tarvitsisi minua kehua kun en yleensäkään tarvitse kehuja mistään puhumattakaan nyt ulkonäöstäni.

Mutta jos olet se sama tyyppi joka jankutti koko ketjun ajan kuinka mulla on huono itsetunto niin enpä jaksa välittää.

Minulla on erinomaisen hyvä itsetunto mutta kysymys kuuluu että minkä minä naamalleni mahdan silti jos sen perusteella tulee lemput?

Ei riitä minun järkeni ymmärtämään sitä miten asia kääntyy niin että minulla on itsetunto ongelma jos joku toinen ei hyväksy minun naamaani?

Pitäisikö sitten sanoa että "olenpas minä komea kun naiset eivät uskalla lähestyä minua kun pelkäänvät komeuttani" jotta vaikuttaisin hyvä itsetuntoiselta?

Aika järkyttävää että täällä palstalla hyökäätään ihmisen kimppuun joka esittää että hänellä on vaikeuksia löytää kumppania ja se ehkä johtuu naamasta. Aivan karmeaa kohtelua joka pitäisi ottaa vielä mielihyvin vastaan tai on sitten luokiteltaissa joksikin Kauhajoen surmaaja vastaavaksi hirvitykseksi.

En sentään ole mikään Notre Damen kellonsoittaja. Minulle oli yllätys että netissä oltiin noin tarkkoja kuvan suhteen kun ajattelin että se olisi enemmän muodollisuus. Siitä tulikin kompastuskivi. Nähtävästi sekin pitäisi ottaa riemuiten vastaan ettei vain joku pääse syyttämään huonosta itsetunnosta.

Itse luokittelisin sinut ja mahdolliset muut haukkujat tässä ketjussa huonoa itsetuntoa poteviksi ja myöskin kuten sanoin, torakoiksi.

• aloittaja.
        aloittaja. kirjoitti:

ehkä miettiä mitä ajan takaa tuolla.

Tarkoitukseni oli tietysti sanoa että kuvan perusteella toisille täysin arvoton hylkiö, ei itselleni.

Voi kuule, ei tarvitsisi minua kehua kun en yleensäkään tarvitse kehuja mistään puhumattakaan nyt ulkonäöstäni.

Mutta jos olet se sama tyyppi joka jankutti koko ketjun ajan kuinka mulla on huono itsetunto niin enpä jaksa välittää.

Minulla on erinomaisen hyvä itsetunto mutta kysymys kuuluu että minkä minä naamalleni mahdan silti jos sen perusteella tulee lemput?

Ei riitä minun järkeni ymmärtämään sitä miten asia kääntyy niin että minulla on itsetunto ongelma jos joku toinen ei hyväksy minun naamaani?

Pitäisikö sitten sanoa että "olenpas minä komea kun naiset eivät uskalla lähestyä minua kun pelkäänvät komeuttani" jotta vaikuttaisin hyvä itsetuntoiselta?

Aika järkyttävää että täällä palstalla hyökäätään ihmisen kimppuun joka esittää että hänellä on vaikeuksia löytää kumppania ja se ehkä johtuu naamasta. Aivan karmeaa kohtelua joka pitäisi ottaa vielä mielihyvin vastaan tai on sitten luokiteltaissa joksikin Kauhajoen surmaaja vastaavaksi hirvitykseksi.

En sentään ole mikään Notre Damen kellonsoittaja. Minulle oli yllätys että netissä oltiin noin tarkkoja kuvan suhteen kun ajattelin että se olisi enemmän muodollisuus. Siitä tulikin kompastuskivi. Nähtävästi sekin pitäisi ottaa riemuiten vastaan ettei vain joku pääse syyttämään huonosta itsetunnosta.

Itse luokittelisin sinut ja mahdolliset muut haukkujat tässä ketjussa huonoa itsetuntoa poteviksi ja myöskin kuten sanoin, torakoiksi.

jos joku vielä jaksaa vastauksen raapustaa haukkuen minua niin en enää palaa lukemaan näitä palstoja joten älkää suotta vaivautuko.

Menen nyt nurkkaan itkemään ja suunnittelemaan torakoiden joukkosurmaa.

• Elämäonjulmaa
        epäilys..... kirjoitti:

Tsemppiä jatkoon

"Tuskin sun pärstäs niin hurja on kuin annat ymmärtää. Veikkaisin lähinnä itsetunto-ongelmaa. "

Miten ihmeessä se itsetunto-ongelma valokuvasta ilmenee? Kylläpä minä luulen että itsetunto-ongelmaisethan karsitaan joko tekstien tai tapaamisen perusteella, mutta ei kuvasta.

"Kirjoituksesi perusteella luokittelen sinut sellaiseksi jonka itsetuntoa olisi pönkitettävä jatkuvasti suhteen aikana."

Tätä ei varmasti voi päätellä kuvasta.

"Ihan oikeesti, aikuisten oikeesti, mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin heikolla itsetunnolla varustettu mies."

Ei pidä paikkaan, saillä ruma on vielä huonompi. Sellainen ei pääse edes treffeille.

On päivänselvää että jos saa aina hylsyn kuvienvaihdon jälkeen, niin vika on kuvassa. Joko siinä että kuva itsessään antaa epäedullisen vaikutuksen, tai siksi että kohteesta nyt ei vaan saa mitenkään edullista kuvaa, ts. kohde on epäedullinen.

• mitään, rumat
        Elämäonjulmaa kirjoitti:

"Tuskin sun pärstäs niin hurja on kuin annat ymmärtää. Veikkaisin lähinnä itsetunto-ongelmaa. "

Miten ihmeessä se itsetunto-ongelma valokuvasta ilmenee? Kylläpä minä luulen että itsetunto-ongelmaisethan karsitaan joko tekstien tai tapaamisen perusteella, mutta ei kuvasta.

"Kirjoituksesi perusteella luokittelen sinut sellaiseksi jonka itsetuntoa olisi pönkitettävä jatkuvasti suhteen aikana."

Tätä ei varmasti voi päätellä kuvasta.

"Ihan oikeesti, aikuisten oikeesti, mikään ei ole niin luotaan työntävää kuin heikolla itsetunnolla varustettu mies."

Ei pidä paikkaan, saillä ruma on vielä huonompi. Sellainen ei pääse edes treffeille.

On päivänselvää että jos saa aina hylsyn kuvienvaihdon jälkeen, niin vika on kuvassa. Joko siinä että kuva itsessään antaa epäedullisen vaikutuksen, tai siksi että kohteesta nyt ei vaan saa mitenkään edullista kuvaa, ts. kohde on epäedullinen.

äijät joutuu hakkaamaan lapaseen. Jos vika on kuvassa niin sille voi tehdä jotain, jos vika on rilleissä tai tukassa sillekin voi tehdä jotain. Jos naama on täynnä paiseita niillekin voi tehdä jotain.
        Mutta jos on totaalisen ruma niin ilman jää. Elämä on

• poistua paikalta,
        aloittaja. kirjoitti:

jos joku vielä jaksaa vastauksen raapustaa haukkuen minua niin en enää palaa lukemaan näitä palstoja joten älkää suotta vaivautuko.

Menen nyt nurkkaan itkemään ja suunnittelemaan torakoiden joukkosurmaa.

joten teepä se nyt lopulta. Mene murhaamaan niitä ainuita otuksia, jotka luonasi viihtyvät. Sitten varpaat töhnässä raivostuttaa varmaan niin, että lähdet ulos siinä hirvitysnaamarissasi ja pamauttelet pakoonjuoksevia viattomia naisihmisiä hernepyssyllä. Käyttäydyt aivan, kuten olemme arvelleetkin.

Mistähän se johtuu, että jonkun on pakko noin hiiltyä, ja noin uppiniskaisesti inttää, että se on se naama, ei se ilme, joka naiset karkottaa. Minkämuotoinen nenä sinulla on? Hörökorvat? kalju? Ihraposket? keltaiset, harvat hampaat? kerro hiukan objektiivisia tietoja, niin ehkä olemme samaa mieltä siitä, että ihan fyysisestikin olet ruma, kuten luonteeltasi.

• hmm...
        poistua paikalta, kirjoitti:

joten teepä se nyt lopulta. Mene murhaamaan niitä ainuita otuksia, jotka luonasi viihtyvät. Sitten varpaat töhnässä raivostuttaa varmaan niin, että lähdet ulos siinä hirvitysnaamarissasi ja pamauttelet pakoonjuoksevia viattomia naisihmisiä hernepyssyllä. Käyttäydyt aivan, kuten olemme arvelleetkin.

Mistähän se johtuu, että jonkun on pakko noin hiiltyä, ja noin uppiniskaisesti inttää, että se on se naama, ei se ilme, joka naiset karkottaa. Minkämuotoinen nenä sinulla on? Hörökorvat? kalju? Ihraposket? keltaiset, harvat hampaat? kerro hiukan objektiivisia tietoja, niin ehkä olemme samaa mieltä siitä, että ihan fyysisestikin olet ruma, kuten luonteeltasi.

Olethan hienotunteinen, palstaa ei ole tarkoitettu ihmisten tai profiilien arvosteluun.

Yllytätkö rikoksen tekemiseen?

°°° Mene murhaamaan…°°°

(kts. Suomen Laki I ja II)

• Missä pykälässä
        hmm... kirjoitti:

Olethan hienotunteinen, palstaa ei ole tarkoitettu ihmisten tai profiilien arvosteluun.

Yllytätkö rikoksen tekemiseen?

°°° Mene murhaamaan…°°°

(kts. Suomen Laki I ja II)

kielletään torakoiden listiminen ukkovarpaalla? Sitähän aloittaja aikoi tehdä? Hän kyllä näki neuvojansa torakoina... Siinä voisi psykologit miettiä, mitä tai keitä hän aikoo listiä.

Niin, ehkä hänen ei pitäisi kutsua toisia torakoiksi, ainakaan tapaamatta heitä - sitten ehkä, jos he ovat oikein rumia, torakan näköisiä. Aloittaja väittää olevansa ruma:)

• hmm...
        Missä pykälässä kirjoitti:

kielletään torakoiden listiminen ukkovarpaalla? Sitähän aloittaja aikoi tehdä? Hän kyllä näki neuvojansa torakoina... Siinä voisi psykologit miettiä, mitä tai keitä hän aikoo listiä.

Niin, ehkä hänen ei pitäisi kutsua toisia torakoiksi, ainakaan tapaamatta heitä - sitten ehkä, jos he ovat oikein rumia, torakan näköisiä. Aloittaja väittää olevansa ruma:)

"Enhän minä, muttakun pojat..."

Ei tuollaisesta kielellisestä lipsahduksesta voi kummosia seurata…ellei sitten tapahdu jotain, mitä ei osaa odottaakaan. Entä jos joku olisikin lähtenyt oikeasti pyssyllä sohimaan, ja olisit yllyttänyt??? Paljonko selittelyt sitten auttaa?

Meinaan vaan että pelkästään puhumallakin voi järjestää itsensä tiilenpäitä lukemaan:

* … A ja B tuomittiin Helsingin raastuvanoikeudessa murhasta ja C murhaan yllyttämisestä elinkautiseen vankeusrangaistukseen. *

Joskus se kohtalon koura viuhahtaa aika läheltä. Tapasin nimittäin tuon herra Ceen ennen ko. tapahtumia. Olisin saattanut sotkeutua jotenkin hallitsemattomasti juttuun (uh!).

Sopivissa oloissa innokkaalla nimittelylläkin pääsee niihin herjaus- ja solvausoikeudenkäynteihin.
        Mikähän tässä nettijaarittelussa niin tunteita kuumottaa, että pitää edes palstanpitäjän sääntöjä rikkoa, varsinkin kun tietää juuri sitä nimittelijää pidettävän vähän yksinkertaisena luonteena.

• Ki.ti

Itse kävin parin vuoden ajan nettitreffeillä ja kokemukset olivat nämä:

Eräs tyyppi tuli käymään, ja ehdotti että jätän lapseni yksin siksi aikaa kun me käytäisiin baarissa. Kävi meidän eteisessä kääntymässä kahden minuutin ajan ja lähti pois. Lähetin tyypille viestin jossa totesin että ei taideta enää tapailla... enkä siis tosiaan lähtenyt kapakkaan!

Toinen halusi pelkästään sitä yhtä.

Kolmas olisi halunnut viikon tuntemisen jälkeen lapsen. Huoh...

Neljännen kanssa tuli suhde ja mentiin kihloihin asti, kunnes se purki sen ilman mitään kummempaa syytä.

Näitä olisi lisää mutta kerron nykyisen tarinani.

Tapasin nykyisen mieheni baarissa. Hän ei ehkä ole kaikkien silmissä mikään mallimies, mutta minulle hän on maailman komein. Ei ole väliä sillä, pömpöttääkö maha tai tuleeko näppyjä naamaan, rakkaus on sitä tärkeintä. Kyllä sullekin vielä joku löytyy! En ehkä itse ole mallinaamainen, mutta en haluakaan olla.

• välisestä suhteesta

kerran on kysymys, niin kyllähän sitä seksuaalista vetovoimaa pitäisi löytyä tai muuten ei ole mitään mieltä aloitella edes treffailuja. Seksuaalinen vetovoima nyt yleensä on aika paljon riippuvainen ulkonäöstä, ei sille voi mitään. Onneksi makuja on kuitenkin monia.

Sanoisin näin, että miehillä on tässä asiassa helpompaa, koska naiset pystyvät tunteidensa avulla ylittämään monet kauneusvirheet miehessä, jos vain tunteita riittää. Tietysti ne tunteet ei pääse ehkä koskaan syttymäänkään, jos heti kättelyssä tyrmää toisen ulkonäön perusteella.

Väittäisin niin, että miehille se naisen ulkonäkö on vieläkin tärkeämmässä roolissa etenkin suhteen alussa. Jos ei keppi lähde nousemaan, niin eihän se siitä nouse tulevaisuudessakaan...

Eli eipä kannata syyttää ketään mistään, paitsi ehkä vanhempiaan ulkonäöstään. ;)

• hmm...

Nainenhan sinä olet, arvelen tämän perusteella...

°°Sanoisin näin, että miehillä on tässä asiassa helpompaa, koska naiset pystyvät tunteidensa avulla ylittämään monet kauneusvirheet miehessä, jos vain tunteita riittää.°°°

Onhan sitä sanottu ettei miehillä mitään tunteita ole, tai jos on niin eivät tunnista, eikä niistä muutenkaan mitään apua kai voi olla, kun tunteevat ihan vääriä tunteita kumminkin.

Viktoriaanisella ajalla taas naisesta puhuttiin outoja juttuja.

°°°Väittäisin niin, että miehille se naisen ulkonäkö on vieläkin tärkeämmässä roolissa etenkin suhteen alussa. Jos ei keppi lähde nousemaan, niin eihän se siitä nouse tulevaisuudessakaan...°°°

Mikäli keppiäni jonkinlaisen live-tapailun jälkeen tunnen niin tuollaiset puheet jätän tykkänään pois.

En syytä ketään mistään, ja puhun vain omasta puolestani. Naisena sinulla kai on kokemusta useammasta miehestä ja minulla miehenä vain yhdestä, minulle siitä ainoasta oikeasta.

• ---sssss-

saittuipas tuolla juuri äsken silmiin yksi deittiprofiili, jossa sanottiin "Mistä löytyisi rumalle miehelle kaunis nainen?"
        hmph

• 30kg liikaa

Näin xl-kokoisena naisena vähän riipii kun tiedän että livenä voisin hurmata monta miestä joiden listalta putoan heti kun en ole solekka muuten olen mielestäni o.k ikääni nähden 47v mutta kun keskustelutaito ja säkenöivä vilkkaus eivät näy kuvassa

• vuoden kokemus

Aluksi sain minäkin pakkeja ja sitten laihdutin, vuoden markkinoilla olon aikan n 20kg ja lopussa en saanut enää pakkeja kuvan takia. Ne jotka mut aikoinaan torjui kuvan takia, heillä on profiilit esillä vieläkin ja mä sitten löysin sen ihanan miehen, jolle olisin todennäköisesti kelvannut kilojeni kanssakin.

• miks et laita

kuvaasi suoraan profiiliin, ei tulisi tuollaisia luuloja? Onhan kuvalla se merkitys, onko toinen mielenkiintoisen oloinen, mutta emme me kaikki naisetkaan ole kauniita/sieviä, joten emme odota komeata miestäkään. Taitaa niin päin olla mitä olen profiileja lukenut, että enemmistö miehistä toitottaa nätin naisen perään, vaikka itse ovat ihan tavallisen näköisiä.

Suurin osa meistä nais- ja miespulliaisista on ns. tavallisen näköisiä. Niinpä itselleni ainakin miehen kuvassa merkitsee enemmän komeaa ulkonäköä silmien ilme, hymy jne. ja olisikin hyvä, jos kuvassa olisi iloinen ilme, se aina auttaisi asiaa.

Se, mikä naisena miehissä suututtaa treffipalstalla on, kun ei ole miehellä kuvaa ja hän ottaa kuitenkin yhteyttä. Itselläni on. Mies on jo kovasti tapaamista ehdottamassa, ja kun pyydän lähettämään kuvaa, sitä ei muka ole ja lopuksi suututaan ja melkein haukutaan äidin helmoissa olijaksi. Tuo on todella lapsellista! Mitä te toiset naiset teette tuollaisten kanssa. Minä olen yrittänyt rehellisesti kertoa, että se kuuluu hyviin tapoihin, mutta enpä taida enää edes pyydellä.

Onko muka olemassa naisia, jotka menevät treffeille näkemättä edes miehen kuvaa? Suomi24 meni huonommaksi kun ei vakipalstalla voi olla kuin yksi valokuva.

• Mukava tietää

Kuule ala minua, ketjun aloittajaa neuvomaan.

toivoen : Mukava tietää

• huomaan nyt
        Mukava tietää kirjoitti:

Kuule ala minua, ketjun aloittajaa neuvomaan.

toivoen : Mukava tietää

heti antaa,sillä muuten voi kuvitella muuta ja kun saa kuvan myöhemmin,voi tulla yllätys.
        Vaikka muuten oliskin hyvin mennyt yhteydenpito,eli kuva on tärkeä.

• Mukava tietää
        huomaan nyt kirjoitti:

heti antaa,sillä muuten voi kuvitella muuta ja kun saa kuvan myöhemmin,voi tulla yllätys.
        Vaikka muuten oliskin hyvin mennyt yhteydenpito,eli kuva on tärkeä.

Ties vaikka mikä sipulinrunkkari vastapäässä on

Varoittaen > Mukava tietää

• todeeellakin
        Mukava tietää kirjoitti:

mukava tietää, että onko mukava tietää vai ei?

• Aimi.
        Mukava tietää kirjoitti:

on runsas vegetaarinen sanavarasto :D

"Sipulin rakastaja"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7250
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3418
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      158
      1719
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      318
      1682
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      249
      1217
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe