Moi,
Firmassamme oli yt:t ja osa porukkaa lomautettiin. Nyt on osa kutsuttu takaisin ja kävi niin, että organisaation eri tehtävissä olleita työntekijöitä otettiin takaisin toisten lomautettujen paikalle. Eli vakanssiin x otettiin organisaation eri linjassa toiminut tekijä ja vakanssin x alkuperäinen tekijä jatkaa lomautettuna.
Onko tämä lainmukaan oikein? Kuulostaa ettei ole.
Lomautettujen takaisinkutsuminen
2
777
Vastaukset
- omasta liitostasi
tai luottamusmieheltä.
Meidän firmassa tehtiin samoin minulle ja luottamusmies ei puutu asiaan kun
pitää huolta oman perseen kasvusta ja suffailee netissä kun ei muutakaan tekemistä hänellä ole puoliksi tyhjässä tehtaassa...- Jeppestöppes
...kyllähän se vähän väärin on mutta minkäs teet ei taida meillä olla varaa riidellä.
Semmoistakin on tapahtunut tuolla suunnittelumaailmassa että samaan aikaan kun porukkaa on lomautettuna haetaan koulutusohjelman kautta "harjoittelijoita" eri nimikkeellä työpaikalle. HArjoittelija saa vain ansiosidonnaista.....ja muut lomailee lomautettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625