Mikä olisi hyvä lahja miehelle joka täyttää 50 vuotta??
50-vuotis syntymäpäivä lahjaksi!?
3
11843
Vastaukset
- sissa
Itse tehty 50-vuotiaan miehen selviytymispakkaus, esim tuoteselosteella tai esim kokeiluselosteella :"teidät on valittu kokeilemaan uusinta tuotettamme "50-vuotiaan miehen selviytymispakkausta jne..Pakkkauksen sisällön voi vapaasti keksiä itse. Ainakin me saimme kiitokset pakkauksesta, alunperin oli 40 vuotiaan sinkun selviytymispakkaus, mutta sen jälkeen keksittiin seuraava lahja 50 vuotiaalle. Että siitä vaan suunnittelemaan..
- Sissi
Miespuoliselle pomolleni haluaisin ostaa Benji-hypyn 50-vuotislahjaksi. Jos hän ei uskaltaisi hypätä, sanoisin "lällällää". Jos hän taas hyppäisi, olisi se merkki lahjan arvostamisesta. Ainahan olisi myös mahdollista, että kuminaru katkeaisi.
- Jypsis
Jalkasieni hoito
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657