Koitanpas saada jotain puhetta aikaan tällekin palstalle pitkästä aikaa :)
Onkos täällä muilla tämän vuoden puolella syntyneitä nahkoja? Mitenkäs pyyhkii sisäsiisteyden kanssa? Meillä on saavutettu 99% sisäsiisteyden rajapyykki ja likka on 4kk :D Miten sen aina unohtaakin, että ne iiihanat pennut pissaa, pissaa, pissaa, pissaa, pissaa ja pissaa... Ja se kaikki täytyy pyyhkiä :D
Onko muiden nahkoilla/pehkoilla omalaatuisia nukkumistapoja? Meillä kaikki koirat nukkuvat totaalisen epämääräisesti, pää roikkuu aina nukkumapaikan ulkopuolella.. Oli se sitten sohva tai oma peti..
Entä urosten "asioilla käyminen"? Meillä nostetaan ensin takajalka yleensä puuta vasten, sitten toinen jalka viedään puun toiselle puolen ja yleensä sitä roikotetaan ilmassa ja ollaan vähän niin kuin pystypaskalla pitkin puunrukoa :D
Entäpä kastroidut urokset? Meillä on vanhimman kanssa lähtenyt ihan lapasesta tuo lihominen.. Ennen oli niin tyttöjen perään, ettei syönyt juuri koskaan.. Nyt on mielessä vain ja ainoastaan syöminen.. Liikuntaa lähes tuplattu ja ruoka vaihdettu ylipainoisten ruokaan, mutta ei tulosta =/
No niin, tulihan höpötettyä, lomalla on ylimääräistä aikaa ;) Koitetaanpa pitää juttua yllä?:)
Höpinää nahkoista/pennuista
Collieperhe
0
169
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408