Saako tuon Paris visit cardin ostettua lentoasema (CDG) automaatista vai täytyykö mennä siihen pitkään jonoon, josta täällä lähes jokaisessa viestissä kerrotaan?
Ja jos saa niin käykö siihen automaattiin vain kolikot? (47 € kolikkoina x2) =)
Kiitos tiedoista jo etukäteen.
Paris visit card
2
530
Vastaukset
- oululainen
Viime vuonna oltiin. Ostimme kortit vasta keskustassa yhdeltä metroasemalta jonottamatta. Elikkä maksoin junalla kertamatkan keskustaan. Lentoasema on kalleimmassa vyöhykkeessä ja jos ei ole muita kohteita kaupungin ulkokehällä, niin kannattanee ostaa lippu koskien vain muutamaa, oliko se nyt kolmea sisintä vyohykettä kattavaksi. Säästää aika lailla. Sitten paluumatkalla taas yksi kertamatka lentoasemalle. No miten vaan. Joka tapauksessa automaateista saa kaiken luottokortillakin.
- Pariisiin ekaa kertaa
Mä meinasin käydä myös Versaillesissa ja silloin kannattaa ostaa tuo em. kortti vyöhykkeille 1-6. Eli lentokenttä matkat ja Versaillesin matkat ovat jo yksistään yli 30 €? niinpä ei siihen sitten enää paljon maksettavaksi jää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804