Mitä tarkoittaa tuo A15, onko se jokin varustelutason numero?
Onkohan tuossa sitä Bosen audiosysteemiä kun on cd soitinkin, toistaako soitin Mp3 tiedostot?
Mazda 6 2.3 GT A15 -04
10
651
Vastaukset
en tiedä mitä A15 tarkoittaa mutta luultavasti vaan malli/tyyppi.
Sisältää vakiona, Bosen, 6 kaiutinta subwooferin. Toistaa kaikki nykyiset musiikkiformaatit esim mp3.- oikaisua
Valitettavasti tuo soitin ei kyllä osaa toistaa mp3:sta. Vain normaali audio cd soi. A15 on hinnaston mallirivi, joka kertoo mitä originaalivarusteita ko. autossa on. Jos löydät jostain tuon aikaisen hinnaston, niin sieltä voi tarkistaa.
- ap....
oikaisua kirjoitti:
Valitettavasti tuo soitin ei kyllä osaa toistaa mp3:sta. Vain normaali audio cd soi. A15 on hinnaston mallirivi, joka kertoo mitä originaalivarusteita ko. autossa on. Jos löydät jostain tuon aikaisen hinnaston, niin sieltä voi tarkistaa.
Jahans että se oli hinnaston mallirivi!
Hyvä ainakin että Bosen systeemit löytyy, vakkari ja ilmastointi oli ne tärkeimmät varusteet!
Sellainen tuli vielä mieleen että riittääkö mazdassa lämpö talvella? oikaisua kirjoitti:
itselläni sama auto ja todellakin toistaa MP3 formaatit!!
ap.... kirjoitti:
Jahans että se oli hinnaston mallirivi!
Hyvä ainakin että Bosen systeemit löytyy, vakkari ja ilmastointi oli ne tärkeimmät varusteet!
Sellainen tuli vielä mieleen että riittääkö mazdassa lämpö talvella?todella hyvin, ainakin Etelä-Suomessa ja ilmastointi pitää ikkunat kirkkaana.
- niin.
handeplus kirjoitti:
itselläni sama auto ja todellakin toistaa MP3 formaatit!!
Minulla oli samanlainen auto 3 vuotta, eikä tosiaankaan toistanut mp3:sta.
niin. kirjoitti:
eroja tai minulla erikoismalli koska ihan ok toistaa MP3 kipaleet. Ehkä siinä on jokin lisäasetus. Mutta todellakin toimii. Kokeilin juuri äsken.
- Audio
niin. kirjoitti:
Kyllä se nyt Mp3 levyt toistaa, ei se ole niin avuton vehje.
- kyllä.
Audio kirjoitti:
Kyllä se nyt Mp3 levyt toistaa, ei se ole niin avuton vehje.
Ehkä lisävarusteena toistaa, mutta orkkis vehje 2004 ei sitä tee, kuten mm. tuollakin on tedettu:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4149565
- Ap...
ja kolmas mazda kahden subarun jälkeen, mahtava on kyllä auto ajaa ja äänieristyskin on hieman parempi kuin edellisissä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316