Eli haluaisin tietää, mitä mieltä olette, olenko bi vai vielä ihan hetero?
Olin pienenä poikatyttö ja olen tykännyt pojista koko ikäni. En ole koskaan ollut ihastunut tyttöön, mutta olen voinut esim. ihailla jotain julkkis naista. Esim. olen ihaillut häntä vain niin, että toivoisin vaikka, että itselläni olisi samanlaiset hiukset tai kroppa jne.
Nyt olen kuitenkin huomannut, että minulla on tunteita erästä pari vuotta vanhempaa naista kohtaan, joka on tällainen poikatyttö. Tiedän, etten voisi ihastua sellaiseen tyttömäiseen tyttöön, vaan poikamaiseen tyttöön (joka pukeutuu hieman jätkämäisesti ja kroppakin on pojan kroppaa muistuttava). Eli voinko kutsua itseäni ihan heteroksi vai bi-seksuaaliksi? Ihastun siis helposti miehiin, mutta nyt minulle on tullut ihastus poikamaista tyttöä kohtaan. Voiko puhua vielä heterosta ja tämä ihastus johtuu vain siitä, koska hän muistuttaa pukeutumiseltaan ja eleiltään miestä, vai olenko bi...?
Olenko bi vai vielä ihan hetero?
12
2432
Vastaukset
- kolipakteeri
Älä mene halpaan, ei tosiaan ole syytä lähteä leikkimään.
http://www.youtube.com/watch?v=A20l6HFL0Qs&feature=rela ted
Harva miettii mikä on homoseksuaalisuudenvarjopuolet ja lopputulos, hinta on liian kova.
http://www.youtube.com/watch?v=s5L3HyhOc7c&feature=rela ted
http://www.youtube.com/watch?v=yDTP-ylG8vg&feature=rela tedHeh, täähän oli hieno termi. Tässähän vois samalla pohtia, mitkä on heteroseksuaalisuuden varjopuolia...
- Missä Mennään???
Mä olen miettiny ihan samaa asiaa viime aikoina. Oon ollu mielestäni täysin hetero ja onnellisessa parisuhteessa mieheni kanssa n. 15 vuotta. Tänä vuonna oon tutustunu erääseen naiseen, joka on mua hiukan vanhempi, on tosi sporttinen ja mun mielestä helvetin hyvän näkönen. Eräällä reissulla tää nainen teki minuun suuren vaikutuksen ja oon ihmetellykin miten voin oikeesti lumoutua jostain naisesta niin paljon. Ne silmät on jotain sellasta mitä voisin katella vaikka kuinka kauan ja se ääni, sitä voisin kuunnella loputtomiin... Mä pidän sen naisen olemuksesta, sen luonteesta, sen kaikista teoista... Toisin sanoen, se on vieny multa jalat alta...Tää nainen on kanssa vähän semmonen rennompi ja sporttisuutensa takia hiukan "äijä". Oli miten oli, niin joka tapauksessa tämä ihminen pyörii mielessä koko ajan ja oon hiukan sekasin tunteitteni kanssa. Mitä hittoo mä oikeen teen???? Oonko vaan hiljaa ja vaiti ja unohdan koko asian vai kerronko hänelle miten sekasin hän on mun pääni ja maailmani saanu. Ollaan vielä jopa samassa työpaikassa, mutta ei nähdä ihan kauheen usein. Lienee parasta vaieta ja kuopata tunteensa, vai...???
- tähtityttö4444
puhuin jo vähän tuolla mun omassa keskustelussa tän tyylisestä asiasta eli oon nainen ja tykkään miehistä. plus poikamaisista naisista. oksettaa kuvitella että harrastaisin seksiä heidän kanssaan, mutta se jokin viehättää poikatytöissä. sellanen nainen joka käyttää miesten vaatteita ja on sellanen cool. ah nam.
oon miettiny lähiaikoina kuka mä oikeestaan oon, oon miettiny oonko bi.
ei oo järkee varmaan kertoa ystäville että oisin bi, heillä varmaan suu loksahtaisi auki! ja en ole varma tästä tunteesta ja että mitä tämä merkitsee. oon suht ujo muutenkin ja oon aina ollu heteroiden puolella. musta kiinnostui pari poikatyttöä, he näyttivät täysin pojilta mutta olivat silti naisia. sanoin että en voi seurustella heidän kanssaan koska en tykkää naisista. mutta nyt minulla on ehkä vähän ikävä heitä. katselen heidän kuviaan aina välillä ja haaveilen että olisin heidän kanssaan ehkä yhdessäkin. haluisin jutella jonkun kanssa samanlaisesta tilanteesta jos jollain on? en tiiä mitä ajatella ja tää on tosi ahdistavaa!
etin koko ajan itseäni.- luulin...
Se,mitä tuossa kirjoitatte,kuulostaa aikas normaalilta,mutta niinhän se meneekin,hiukan hassusti-että,jos mies kertoo tuollai samaten tunteistaan,niin heti ollaan sanomassa>hyi,homo!!-mutta naisten kohdalla se ei tunnu olleskaan niin oksettavalta...
Itsekin omaan hieman myös tuollaisia tuntemuksia,kuin te muut,mutta kun olen miettinyt itseäni,en kuitenkaan pidä itseäni bi-seksuaalina,koska en ole kiinnostunut rakastelemaan naisen kanssa...tosin,en tiedä sitten-ehkä asia muuttuisi,kun kohdalle sattuisikin yhtäkkiä joku oikein vetoava yksilö,ainakin olen huomannut sen,että flirttailemaan olisin valmis.Mutta pojista ja miehistä olen aina tykännyt paljon,kuten tekin.
Onko sillä lopuksi väliä,vaikka olisikin hiukan sitä bi-seksuaalisuutta-olen jostain kuullut,että se suorastaan kuuluu mm.lapsen tiettyyn kehitysvaiheeseen.En nyt kuitenkaan ota mitään ns."puolta"tässä asiassa,että onko se oikein-ettei uskonnolliset ihmiset loukkaannu!!Sanon vain,että uskoakseni on aikas yleistäkin olla enemmän tai vähemmän bi-seksuali,teoilla sinänsä ei ole tässä merkitystä,vaan fantasioilla.Eipä kai tuota puolta itsessään pidä säikähtää...mut se ajatus kyllä oksettaa hieman,jos oma poikaystävä onkin salaa bi-seksuaali,koska anaaliseksi on aikas oksettavaa,miesten kesken...se vaan on... - nainen-89
Mua taas se ei ällötä, kyl mä voisin harrastaa seksiä sekä miehen että naisen kanssa. On nää ihmisen pään sisäset liikket kyl niin omituisia, että huhhuh..
- Koskinen0000
Tutkittu totuus on se että ei ole olemassa pohjimmiltaan bi-seksuaaleja ihmisiä. Asiaa on tutkittu mm. kiihottumista tarkkailevilla kokeilla, ja niissä homot ja heterot erottuvat toisistaan, mutta biseksuaalit saavat aina samanlaisen tuloksen kuin joko homot tai heterot. Homo-seksuaaleilla ja hetero-seksuaaleilla on todettu fysiologisia erojakin. Bi-seksuaalien vastaavat piirteet ovat aina todettu joko homo-seksuaalien tai hetero-seksuaalien vastaaviksi. Bi-seksuaaleina itseään pitävät ihmiset ovat vain ympäristötekijöiden perusteella muovautuneet bi-seksuaalisiksi, mutta ovat pohjimmiltaan homo- tai heteroseksuaaleja.
- tyttö__91
Oon uskonut tohon teoriaan, aika pitkään..ja sain miettiä itseäni räjähtämis pisteeseen.. niin pitkälle, et mun oli pakko lakata uskomasta. Oon aina tuntenut vetoa molempiin sukupuoliin... Huomasin, et tunsin enemmän seksuaalista veto voimaa naisiin, ja tunteita miehiin.. Pidin itseäni pitkään heterona, kunnes tapasin tytön. Ihastuin häneen aika rajusti.. Kaikki hänessä oli ihanaa, halusin hänen kanssa yhteen kuten olen halunnut jätkien kanssa.. Tunne oli sama, kyse oli vain eri sukupuolesta..
Onpahan taas "tutkittuja totuuksia".
Jos samasta sukupuolesta kiihottuminen on homoseksuaalinen reaktio ja vastakkaisesta sukupuolesta kiihottuminen heteroseksuaalinen reaktio, tulisiko "tutkitun totuuden" mukaan ihmisen kiihottua miehen ja naisen välimuodosta ollakseen biseksuaali?
Mitäpä jos ihmiset ovatkin pohjimmiltaan kaikki biseksuaaleja? Jospa mainitsemasi "ympäristötekijät" sitten muovaavat ihmisen homo- tai heteroseksuaaleiksi?
Tuleeko usein muuttavista ihmisistä biseksuaaleja, kun "ympäristötekijät" muuttuvat??
olet noin 20v ja yleensä iässä jo tietää oman seksuaalisen suuntautumisensa!Oma poikani saman ikäinen ja on tiennyt olevansa 100% Hetoro jo kauan. On aivan normaalia että ihailemme joitakin julkisuuden henkiloitä.Minäkin olen parturia kaskenyt leikkuuttamaan hiukseni,jonkin julkiksen mallin mukaan.asian ei ole liittynyt mitään eroottista,ihmistä voi ihailla aivan vapaasti,olematta bi.Ja tämä aikakausi lietsoo niin kamalasti ihmisille paineita ja tressiä.Kun on niin trendikästä muuttua vaikka 30 avioliittovuoden jälkeen! Moni mies ja nainen on katunut jälkeen, kun onkin todennut olevansa hetero ja kaipaavansa entisiä aikoja! Mielestäni elämme jonkinlaista "rappioaikakautta",Minä jo kaipaan paluuta entisiin aikohin ajoittain! Sinulle neuvoksi seurustele edelleen miesten kanssa ja älä ajattele asiaa liika.Kaikki selvenee aikanaan.Hyvää ja aurinkoista kesää!
- pakko kommentoida
Kumman ahdasmielisiä vastauksia bi-palstalla itseään etsivälle nuorelle ihmiselle...
On selvää, että kun kiinnostus yhtäkkiä kohdistuu johonkin tähän asti tavallisesta poikkeavaan, asiaa alkaa pohtia niin kovin totisesti. Mun neuvoni on, että yritä olla lokeroimatta itseäsi mihinkään. Nämä homo/lesbo-, bi-, heterolokeroinnit on niin ahdistavia, kiinnostuksia tulee ja menee ja ne kohdistuu mihin kohdistuu, sekin voi elämän aikana muuttua moneen kertaan.
Mitä väliä sillä on, oletko hetero vai bi? Ei siitä stressiä kannata ottaa. Jos et ole aivan varma heteroudestasi ja joku sitä suoraan kysyy, voihan siihen vastata jotain ympäripyöreää, että tähän mennessä ei ole kohdannut naista, joka veisi jalat alta, tms.
Mutta. Poikamaiseen tyttöön ihastuminen on silti tyttöön ihastumista, jos kerta se sukupuoli on tiedossa. Monet täysin avoimesti lesbotkin voivat tykätä enimmäkseen poikamaisista naisista, poikamainen nainen on ihan eri asia kuin mies. Itse ihastuin alkuun myös pelkästään poikamaisiin naisiin, nykyään se ulkokuori ei ole enää tärkeää ja naisellinenkin nainen voi sytyttää. - ...
sä oot, ku yrität luokitella ittes IHMISTEN KEKSIMIEN KEINOTEKOSTEN AMERIKKLAISTNN BI/HOMO/HETERO-luokittelujen mukaan.
Samoin ovat säälitäviä tämän palstn Seksuaalisen EpäTasa-Arvo-liikkeen mantroja toistelevat.
Ihmise eivät mahdu moisiin keinotekoisiin kategorioihin. Ihmisen seksuaalisuus on jatkumo. Kukaan ei synny heteroksi, homoki, lesbksi, bi:ksi, tai panseksuaalisi. Ihminen syntyy puhtaasti seksuaalisena. Seksuaalisuus muokkautuu läpi elämän, niin fetissien, mieltymystn, kuin sukupuolisen kiinnostuksenkin suhteen.
T. asian omakohtaisesti kokenut, jolla on myös äiti, joka huomasi 40-vuotiaana olevansa lesbo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634