paras "tuote" jonka amerikkalainen musiikkiteollisuus
on luonut! Travoltan Saturday Night Fever löytyy ainakin tästä:http://www.veoh.com/group/superhits/offset/20
Saturday Night Fever on kappale joka ei kulu puhki. Kipaletta voi kuunnella vielä 50 vuoden päästä yhtä freshinä.
Saturday Night Fever on mielestäni
3
298
Vastaukset
- The Bee Gees
Australiassa varttuneiden brittiveljesten bändi, joka teki historiaa tuolla soundtrackilla leffan ollessa ensimmäinen elokuva, jossa koko musiikki on samalta bändiltä: The Bee Gees. Hiteiksi nousivat muutkin kuin nimibiisi, ja levy on edelleen yksi myydyimmistä soundtrack-levyistä
- mieltä.....
kanssasi. Joka kerta, kun vieläkin kuulen leffan biisejä alkaa tanssittamaan enkä ole niihin kyllästynyt. Olin 15-vuotias, kun näin leffan ja ihastuin sekä musiikkiin ja tietysti Travoltaan korviani myöten. Kävin jopa tanssikurssin, jossa opetettiin leffan tansseja..ihana nuoruusaika!!!!
- tapsa333
..mielestäni leffan koko musiikki ei ollut Beegeesiltä, vaan mukana oli musiikkia myös mm. Beethovenilta, K.C and the Sunshinelta, The Trampasilta, Cool and the Gangilta ja vielä muiltakin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820