Osaatko suositella jotain näistä Bangkokin halpishotelleista? Tarkoituksena lähteä syksyllä 2 viikoksi, mutta budjetti on tiukka, enkä tahdo valmismatkalle. Kalliita eivät ainakaan ole, mutta onko siedettäviä tasoltaan..?
*
€8 Sawasdee Smile Inn Bangkok
all prices >>
book on:
gtahotels: €8booking.com: €9octopustravel: €12
*
€9 Sawasdee Krungthep Inn Bangkok
all prices >>
book on:
gtahotels: €9booking.com: €10octopustravel: €14
*
€9 Sawasdee Inn Bangkok
all prices >>
book on:
gtahotels: €9booking.com: €11octopustravel: €12
*
€9 Sawasdee Welcome Inn Bangkok
all prices >>
book on:
booking.com: €9octopustravel: €12hotels.com: €14
*
€10 Woodlands Inn Hotel Bangkok
all prices >>
book on:
ratestogo: €10booking.com: €11
*
€10 Refillnow Hostel Bangkok
all prices >>
book on:
booking.com: €10
Hintatiedot per yö/henk., etsin Roomgatorista: http://hotels.roomgator.com/city/bangkok.htm
Bangkokin halpishotellit?
3
575
Vastaukset
- tiedoksi
on Englantia ja tarkoittaa lue arvostelu.
- pientärajaa
kannattaa muistaa, että eurolla saat tasan euron arvoisen asian. Nuo läävät joita nyt listailet ovat paikkoja, joihin KUKAAN normijärjellä varustettu ei päätään pistä.
- fgdfhgjk
Sawasdee Bangkok inn oli minulla pienehkö huone, minibaari pöydällä, tv, suihku ja tietenkin ilmastointi. Alhaalla on baari, aamiainen. Minusta ihan ok paikka hintaan nähden. Vähän jo vanha. Reppureissaajien ja nuorison suosimalla alueella. Vilkas paikka.
Sawasdee Grungtepht inn samalla alueella vähän huonompi laadultaan. Suihku, tv ja ilmastointi. Huone oli isompi. Minulla oli vähän harva siivouspalvelu ja baarissa hidas palvelu. Nukkui sielläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670