Etsin laivayhteyksiä Ruotsin ja Suomen välillä.
Olen etsiskellyt googlella, mutta en tahdo löytää, joten päätin kysäistä täältä.
laivalla Suomeen
4
827
Vastaukset
- tosissaankin
Suomen googlen sivustolta vaikea löytää, katsoppa sivustoa www.directferries.se
sieltä löytyy laivaliikenne infoa, mutta vain ruotsiksi.- Suomen
googlen sivuilta, koska olen ulkosuomalainen.
Kiitos kuitenkin, minua kiinnosti lähinnä tietää, eikö Tukholman ja Umean välillä ole ylitysmahdollisuuksia. - nyt ymmärrän
Suomen kirjoitti:
googlen sivuilta, koska olen ulkosuomalainen.
Kiitos kuitenkin, minua kiinnosti lähinnä tietää, eikö Tukholman ja Umean välillä ole ylitysmahdollisuuksia.Saitkin varmaan vastauksen kysymykseesi toiselta vastaajalta.
Tukholman ja Umeån välillä ei ole muuta kuin Kapellskär josta laiva, joka ottaa mukaansa tavarakuljetuksen ohessa myös henkilömatkustajia, menee Turkuun (Finnlines).
- no mutta
Tallink Silja (Tukholma - Turku/Helsinki), Viking Line (samoin kuin edellinen), Finnlines (Kapellskär-Naantali), RG-Line (Uumaja-Vaasa) ja siinä ne sitten olikin (jos Ahvenanmaata ei lasketa Suomeksi).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657