Heyps!
Olemme tulossa Savonlinnaan torstaina rrromanttiselle lomalle ja mietimme mitä paikkoja jussin aaton aattona olisi minne kannattaisi hakeutua ja perjantai päivällekin ja illalle olisi kiva jotain vinkki vitosta saada...Onko jossain perinteistä kokonpolttoa tai puukkohippasta ;) jota voisi mennä katselemaan turvallisen välimatkan päästä :D Perjantaina ainakin Olavinlinnaan olisi tarkoitus hakeutua...Mitäpä muuta olisi ehkä jopa sellaista missä ei ole aukioloaikoja :D
Kiitos jo etukäteen
Juhannusta viettämään
10
633
Vastaukset
- jermuilija
tulkaa toki moinsalmelle ja kioskille kattomaan kokkoa ja nauttimaan suomen kauniista luonnosta ja mahdollisesti on myös vanhat kunnon tanssit moijintalolla
- Turistina
eli mielummin jostain keskustan liepeiltä... onko jotain paikkoja jota kannattaisi mennä katsomaan...
- Scarlet.
No jos keskustan tuntumaan haluaa mennä kokkoa katsomaan niin siinä olavinlinnan kupeessa on sellainen paikka kun Riihisaari jossa on juhannuskokko ja siellä on tavallisesti aika paljon muitakin ihmisiä.
Riihisaaressa sijaitsee myös Savonlinnan maakuntamuseo, jossa kannattaa vierailla. - kahella
Kannattaa nyös hakeutua pitkälle sillalle kahtelemaan kun kaupungin toivot ajelevat toyotillaan ja pemareillaan lipat sojossa ja passot kaakossa eistakasin.
Sillo näkköö että kaapunti ei ole ihan kuollu vaan vasta kitumassa.- paikan
nimittäiäin R-kioskin sinne kandee mennä.on vaikka mitä,irtokarkkeja ,mahottoman halpaa kaljaa,tupakkaa,lotota voi,leluja ja kaikki saman katon alla ei tartte kävellä kilometri sodalla.suosittelen
- kerho
löytyy kuuklettamalla
Mene Riihisaareen tai Poukkusiltaan katsomaan kokkoa. Muista ottaa paljon viinaa niin juttukin luistaa kierojen savolaisten kanssa paremmin.
Jätä kuitenkin puukko kotiin sillä et osu savolaiseen kummiskaan, ollaan me niin kieroja.- Ehe ehe!!
Hukuta sinä itsesi vellihousu!
- saattaa olla tunkua
Sisätiloihin kannattaa hakeutua jo hyvissä ajoin. Mikäli aiot olla ulkona niin pitkät kalsarit, kumisaappaat, pipo hanskat ja sadetakki kannattaa varata mukaan sekä iso termarillinen rommikaakaota.
Aito savonlinnalainen sanoo että ilema on kylömä. - Turistin
Teillä on mahdottoman ihana kaupunki siellä. Siellä on satsattu kesäturisteihin kunnolla... Hyvin on yhden kadun varrella kaikki ostospaikat vierivieressä ( todella hyvää palvelua!! ) ja kaunis ja eloisa tori. Ei niin hieno sisävesialus vei meidät kaupungin ympäri vain 5 eurolla ja oli kyllä hienot maisemat :D Olavinlinnakin oli halpa ja hyvä turistikohde ja varsinkin torilta linnalle vievä rantareitti oli aivan mielettömän kaunis ja houkutteleva...Suomen kaupungeista houkuttelevin mitä olen tähän mennessä käynyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906