Eli kuinka sulattaa jäiset hunajamarinoidut kanapalat nopeasti? Pitäisi saada nopeasti ruokaa, mutten tiedä mitään ruuanlaitosta.. Eli voinko laittaa ihan mikroon vai heittää suoraan pannulle?
Jäistä broileria hunajamarinadissa, APUA.
3
5576
Vastaukset
- beroliina
Heitä mikro pellolle ja opettele harkitsemaan etukäteen, mitä laitat illalla. Minä otan lihat pakkasesta aamulla tai edellisenä iltana pois sulamaan.
Mikroruoka ei ole terveellistä.
Jos on tehtävä jotain äkkiä, täytyy kipaista kauppaan ja ostaa tuoretta, pakastamatonta tavaraa. Onnea kokkaajalle!- gogogaga
jos ei voi vastata kysymykseen, niin voi sitten jättää vastaamatta kokonaan.
- 13+20
gogogaga kirjoitti:
jos ei voi vastata kysymykseen, niin voi sitten jättää vastaamatta kokonaan.
Olen täysin samaa mieltä beroliinan kanssa, paitsi mikrosta en luovu. Jostain syystä broileria ei ole koskaan tullut pakastettua, lähinnä valmiina sapuskoina, kuten risotot, pastat etc.
Mikroaaltouunin vaarallisuuteen en usko. Piste.
Mikä olikaan oma näkemyksesi aloittajan kysymykseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804