kertokaapa...

tiedon haluinen

moikka.
kertokaa paljonko maksaa sukeltaminen kultahietikolla? siellä on kuulema sukellusliike... ja kaikkee muutakin saatte kertoo mitä mieleen tulee, olen ensikertalainen bulgariassa. esim. mikä hintataso on tänä kesänä(2009)...? kiitos!

7

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvca

siis tarkoitatko sukelluskurssia vai kerta sukellusta n. 250 levaa kerta..sisälsi matkat ja kamat.. joo siell on harry.s diving......

• tiedon haluinen

joo kerta sukellusta just meinasin..no ei kovin paha, vois vaikka kokeilla kun olen haaveillut siitä piiitkään. kauankohan saa sukellella siihen hintaan? varmaan mahtava kokemus..

• vwwvvw
        tiedon haluinen kirjoitti:

joo kerta sukellusta just meinasin..no ei kovin paha, vois vaikka kokeilla kun olen haaveillut siitä piiitkään. kauankohan saa sukellella siihen hintaan? varmaan mahtava kokemus..

niin mitä tarkoittaa haaveillut . että pääset bulgaariassakin sukeltamaan sinulla tulee olla kurssi käytynä...ei bulgaria thaimaaseen ja punaiseen mereen vedä vertoja .. muuta on hiukkasen erilaista kun suomen vesillä...

• tiedon haluinen
        vwwvvw kirjoitti:

niin mitä tarkoittaa haaveillut . että pääset bulgaariassakin sukeltamaan sinulla tulee olla kurssi käytynä...ei bulgaria thaimaaseen ja punaiseen mereen vedä vertoja .. muuta on hiukkasen erilaista kun suomen vesillä...

vai pitää olla kurssi käytynä, harmi. uskon kyllä että thaimaassa ym on hienompaa sukellella, mutta ekaa kertaa olisin kokeillut nii... haaveillut(haave)=unelmoinut tms....

• saaa

vai pitää olla kurssi käytynä, harmi. uskon kyllä että thaimaassa ym on hienompaa sukellella, mutta ekaa kertaa olisin kokeillut nii... haaveillut(haave)=unelmoinut tms....

menitpä minne päin maailmaa vaan ..jotta pääset sukeltamaan laitteilla sinulla tulee olla kortti siihen.....ett voi vaan mennä kokeilemaan.....???? miten kokeilisit..

• tiedon haluinen
        saaa kirjoitti:

menitpä minne päin maailmaa vaan ..jotta pääset sukeltamaan laitteilla sinulla tulee olla kortti siihen.....ett voi vaan mennä kokeilemaan.....???? miten kokeilisit..

nooh, eka kertalainen niin en tiennyt... pitää sitten yrittää käydä se kurssi jossakin joskus....

• kaikkea12

nooh, eka kertalainen niin en tiennyt... pitää sitten yrittää käydä se kurssi jossakin joskus....

Kyllähän niitä kokeilukurssejakin ammattilaisen kanssa vähän jokapuolella järjestetään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60